Hygge tråd - Sjove kommentarer fra børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. maj 2010

Momster89

Noah og jeg var på besøg ved en veninde, som har en søn på 3. Noah skal så skiftes, og drengen vil så gerne kigge på. Da jeg tager bleen af Noah udbryder min venindes søn så: NØJ! Hvor er den stor!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Daisy

Min datte var omk. 4 år og havde lige fået en legetøjsmobil. Hun var meget glad for den, og gik med den alle steder. Vi står så i kø i fakta da en mand komenterer hendes 'mobil':

Manden:"Sikke en fin mobil du har dér, kan den tage billeder!"

Min datter:"Nej det er jo kun legetøj!" griner hun

Manden:" Så har du ikke sådan et fint billede på mobilen!" Han viser hende et billede af sin hund på sin mobil

Min datter:" Nej, men min mor har et billede af far nøgen på sin mobil....!"

Der blev sku grinet meget på min bekostning

p.s. Billedet af hendes far var et med bar overkrop om sommeren

Anmeld

27. maj 2010

Ni-ko-li-ne

min nevø på 4 år (snart 5år) sidder i stuen og leger med sin farfar (min far... ) de leger med gamle biler... fjernsynet er tændt... min far kigger op og bliver lige fanget af TVét..

"så leg dog mand...." kommer det fra min nevø....

Anmeld

27. maj 2010

Ina33

Daisy skriver:

Min datte var omk. 4 år og havde lige fået en legetøjsmobil. Hun var meget glad for den, og gik med den alle steder. Vi står så i kø i fakta da en mand komenterer hendes 'mobil':

Manden:"Sikke en fin mobil du har dér, kan den tage billeder!"

Min datter:"Nej det er jo kun legetøj!" griner hun

Manden:" Så har du ikke sådan et fint billede på mobilen!" Han viser hende et billede af sin hund på sin mobil

Min datter:" Nej, men min mor har et billede af far nøgen på sin mobil....!"

Der blev sku grinet meget på min bekostning

p.s. Billedet af hendes far var et med bar overkrop om sommeren

Ihh hi hi den var altså rigtig god....

Anmeld

27. maj 2010

Fru Dinesen

Har en rigtig go en med min kære nevø ....

Mathias var 4 år, og meget optaget af hvordan folk ser ud, det kunne tit gi nogle ret så pinlige situationer, så min søster tog en snak med ham om at man ik tale om folk man ser på gaden, men hvis han har behov kan de tage snakken når de kommer hjem igen .... 

Et par dage efter var jeg dem ude og køre bus, da en ikke så heldig udseende dame komme ind, og med det samme udbrøder Mathias Åhhhhhh Mor se lige hende der, og pejer med sin lille peje finger , hende skal vi tale om når vi kommer hjem, jeg behøver vel ik at sige at min søster var koks rød i hoved ..... 

Min egen søn....

Marcus kommer hjem fra børnehave. Tante spørg: hvordan går det med dine kærester i børnehaven ... Marcus : Alså tante jeg vil ik ha nogle kærester mere, for de vil bare ha alle mine penge 

Anmeld

27. maj 2010

Trolde_mor

Min venindes dreng var en dag til lægen til sådan en heldbredsundersøgelse.

Lægen kigger så på hendes dreng og spørger om ikke han må se på hans tissemand en gang.

Hendes søn kigger på ham, folder armene over kors og siger så: Hvis du skal se min skal jeg også se din...!!

Nøj, min veninde blev flov hehe..

Børn er så søde

Anmeld

27. maj 2010

Mira0911

Kender en der tit siger "Gider du tie stille?, JEG er født klog" Pige på 7 år...

Anmeld

27. maj 2010

otlitrom

LN_ mor skriver:

Min venindes dreng var en dag til lægen til sådan en heldbredsundersøgelse.

Lægen kigger så på hendes dreng og spørger om ikke han må se på hans tissemand en gang.

Hendes søn kigger på ham, folder armene over kors og siger så: Hvis du skal se min skal jeg også se din...!!

Nøj, min veninde blev flov hehe..

Børn er så søde

AHAHAHAHAHAHA!! Tak, søde. Du redede lige min aften!

Anmeld

27. maj 2010

4kløver

Da min pige var ca 6-7 år kommer hun ind til os i soveværelset vi pjatter manden og jeg kommer det fra hende ja jeg kan se at I ikke har har sex for du har sokker på mor

Her den anden dag sidder vi og snakker med min anden datter(14år) om hendes lejrtur.  kom der en  tanke tosk fra hende.. Ved I hvad vi skal ha Vi skal ha fisk fra havet

Anmeld

27. maj 2010

Trolde_mor

kitty skriver:

AHAHAHAHAHAHA!! Tak, søde. Du redede lige min aften!

Griner... Dejligt at kunne redde din aften søde Hehe... syntes også bare det var en vildt kær reaktion fra den lille mand hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.