Hygge tråd - Sjove kommentarer fra børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.641 visninger
49 svar
0 synes godt om
27. maj 2010

Svane83

Hej Alle i dejlige kvinder

Kom til at sidde og tænke på nogle af de sjove ting børn siger og synes da det kunne være hyggeligt at hører hvad I har hørt af sjove ting fra børn.

Her er 2 fra en af mine veninders pige:

Katriner er på tidspunktet for historierne 2½ år.

1.

Mor og katrine er ude og gå og katrine ser en trailer med låg på og siger til mor, " mor se der er en campingvogn" Mor tænker det ligner jo så hun svarer " ja det er det da også" hvor efter Katrine griner og siger "hvor er du fjollet mor det er da en trailer"

2.

Katrine sidder og tegner i køknet og mor spørg hvad det er for en farve hun bruger (den er rød) Katrine kigger op og siger " den er gul" holder en lille pause og griner så og siger " aj den er da rød mor"

Lad mig hører jeres

Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2010

Svane83

er der slet ikke nogen der har nogle små søde historier?

Var da sikker på det var her man kunne hører alle guldkornene.

Anmeld

27. maj 2010

Ina33

Efter min søn i går havde været i bad, lå han på et håndklæde i sofaen i solen. Han siger så "Jeg solsikker mig og jeg får bare så meget skin i øjnene"

Hi hi jeg synes det lød lidt sjovt at han sagde solsikke istedet for sole, og at han fik sol i øjnene og kaldte det for skin.

Anmeld

27. maj 2010

sbs78

I dag på vej hjem fra dp, får Freja øje på nogle myrer. (Freja) mor hvad er det for nogle (mor) Det er tissemyrer. (Freja) hmm det er faktisk tissekoner. Ja jeg kunne ikke lade være med at grine lidt. 

Anmeld

27. maj 2010

Nadia&Daniel

Fra tidernes morgen da min lillesøster gik i 1. klasse.

- Mor, mor, jeg er duks med ham som sidder ved siden af ham med den grønne trøje..

- Min mormors hund Jarl havde bidt min mormor. Min søster startede med at gå rundt og sige: "Jarl bider mormor", så blev det til: "Jarl bider Jarl" og til sidst blev det: "Mormor bider Jarl"..

Anmeld

27. maj 2010

ekzunz

Nøj - jeg har mange - kan du ikke bare læse dem på min FB - de plejer at fylde min status:-)

Her er et par eksempler:

Lukas (5) kigger på sin far og spørger: Har du haft hul i øret far? Far svarer ja og Lukas spørger prompte: Har du engang været en pige far???

Klara (4) kommer gående med en lille kost og en fejebakke. Hun går hen til sin far og siger: Far, kan du ikke lige lukke øjnene og lade som om du er en tissemyre så jeg kan feje dig op??

Anmeld

27. maj 2010

Becks

Mig selv da jeg var 3 "Du er gammel og jeg er ny, ik far?"

Snakkede i tlf med en veninde/kollega sidste år.. På det tidspunkt var hendes datter 3 år, og hun spørger hvem hun snakker med, min veninde siger så, at hun snakker med en veninde. Hendes datter vil gerne sige hej til mig, og det synes jeg var ok.. Efter noget snakken spørger hun:

Venindes datter "har du børn?"
Mig "Nej det har jeg ikke"
Hende "Hvorfor ik det?"
Mig "Fordi jeg ik har fundet en far endnu"
Hende "Du må gerne låne min far "

Anmeld

27. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Loppe skriver:

Efter min søn i går havde været i bad, lå han på et håndklæde i sofaen i solen. Han siger så "Jeg solsikker mig og jeg får bare så meget skin i øjnene"

Hi hi jeg synes det lød lidt sjovt at han sagde solsikke istedet for sole, og at han fik sol i øjnene og kaldte det for skin.

Hehe, hvor fantastisk en kommentar. Hahahaa, vildt sødt.

Anmeld

27. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Haha den her tråd kan klart anbefales til andre. Nøj hvor har jeg grint meget allerede.

Anmeld

27. maj 2010

Becks

Hov har lige en mere.

Min mor og jeg skulle passe min nevø, da han var 3 år gammel. Han havde lige smidt bleen. Inden sengetid siger min mor:

Mormor: "Skat, kan du lige gå ud og tisse af , inden du skal sove?"
Nevø: " Jamen mormor, det kan jeg jo ikke!"
Mormor: "Nå hvorfor ikke det skat?"
Nevø: "Jeg har glemt min tissemand hjemme hos mor"

Nu er han 13 snart og en rigtig teenager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.