[citat]Tak søde Jeg glæder mig også til at møde alle jer. Selvom du ser lidt streng ud på dit billede
Knus Line [/citat]
Harh 8D Så må jeg hellere skifte foto. Sagen er bare den, at jeg ikke figurerer på billeder, hvor jeg ser ind i kameraet uden en eller anden form for fjæs, så det bliver et mindre strengt, men mere mærkeligt ;)
[citat]ahh der er 2 timer og 17 min herfra, det tager godt nok lidt tid, og ved ikke lige om ungerne er vilde med at skulle køre så langt. Hva tid bliver det evt?? Må nok indrømme at jeg er meget trat pt, så er lidt bange for at falde i søvn bag rettet- men vil rigtig merne se jer alle sammen, jeg har jo ikke kunnet de andre gange.
Knus Louise - som overvejer at tage en morfar indtil omkrin kl 13, er det mon normalt så tidlige i graviliteten.[/citat]
Hvor bor du henne, Louise? Det kunne bare være rigtig fedt, hvis du også kom med dine to dejlige unger 8D, men jeg forstår sørme godt, at det er en led køretur med to tvillinger og en graviditet. Og jeg var forøvrigt også ØDELAGT i de første 3-4 mdr. af graviditeten. Og der var som bekendt kun en i maven, så det behøver i hvert fald ikke betyde, at der er flere :)8(8D
[citat]Øv, jeg kan ikke den 13. juli
Vi er jo på Kreta fra den 10. og en uge frem...
AG[/citat]
Øv, bøv AG :'( Så må vi altså gøre alvor af et mindre træf med jer søde Århus tøse, når I er kommet hjem. Jeg holder åbent hus hele sommeren ;)
[citat] aj jeg vil bare så gerne med...har i fundet en fast dato? [/citat]
Det skal du bare! Tror du ikke godt, det kan lade sig gøre, når det er allerede d. 13. juli?
Og så skal vi have fundet et tidspunkt... Jeg foreslår, at I kommer, når det passer jer hver i sær fra ved 10-tiden? Så kan både dem, der foretrækker formiddagstræf og eftermiddagstræf være med.
Knus fra Birgitte
Anmeld