Babytræf ved BM...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2008

Marco2

Øv, jeg kan ikke den 13. juli :'( Vi er jo på Kreta fra den 10. og en uge frem... AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Øv, jeg kan ikke den 13. juli :'( Vi er jo på Kreta fra den 10. og en uge frem... AG[/citat] Jamen det var vel nok SYYYYND!! NOT 8( Ej, pjat - misundelse er en grim ting, det ville sørme have været hyggeligt at se jer igen..

Anmeld

16. juni 2008

Louise mortil4

ihh ja det kunne være herligt at se dine twins også Linemus. Jo vi har overvejet muligheden for at der er en 4 og en 5er der inde også, men må indrømme at jeg håber der er enkelt der inde, men ellers må vi tage det som det kommer ;)
Nu vil jeg ind og se dyner, dejligt at vide at det ikke kun er mig der er trat. Kan godt huske at jeg stortset sov 24 timer idøgnet da jeg var nået til 7 månede med tvillingerne, men ikke at jeg var så trat i de første mdr.

Knus Louise

Anmeld

16. juni 2008

linemus

[citat][f][småt]Marco2 skriver:[/småt][/f] Øv, jeg kan ikke den 13. juli :'( Vi er jo på Kreta fra den 10. og en uge frem... AG[/citat] Øv, marcopolo :( jeg ville gerne have mødt dig og Emmepigen. Men det må blive næste gang så :) Er også slemt misundelig på din Kreta-ferie :$:)

Anmeld

16. juni 2008

Loggidut

linemus skriver:

Søndag d.13. juli hos BM :)

Kan du det Loggi?

Ih, Louise, det vil være fedt, hvis du orker at komme :D Jeg vil elske at se dine twins :)

Knus Line

åhhh.....det er to dage før tif fylder 1....arrrk...må jeg lige vende tilbage om det...jeg vil bare såååå gerne

Anmeld

16. juni 2008

birgittemarie

[citat]Tak søde Jeg glæder mig også til at møde alle jer. Selvom du ser lidt streng ud på dit billede Knus Line [/citat] Harh 8D Så må jeg hellere skifte foto. Sagen er bare den, at jeg ikke figurerer på billeder, hvor jeg ser ind i kameraet uden en eller anden form for fjæs, så det bliver et mindre strengt, men mere mærkeligt ;) [citat]ahh der er 2 timer og 17 min herfra, det tager godt nok lidt tid, og ved ikke lige om ungerne er vilde med at skulle køre så langt. Hva tid bliver det evt?? Må nok indrømme at jeg er meget trat pt, så er lidt bange for at falde i søvn bag rettet- men vil rigtig merne se jer alle sammen, jeg har jo ikke kunnet de andre gange. Knus Louise - som overvejer at tage en morfar indtil omkrin kl 13, er det mon normalt så tidlige i graviliteten.[/citat] Hvor bor du henne, Louise? Det kunne bare være rigtig fedt, hvis du også kom med dine to dejlige unger 8D, men jeg forstår sørme godt, at det er en led køretur med to tvillinger og en graviditet. Og jeg var forøvrigt også ØDELAGT i de første 3-4 mdr. af graviditeten. Og der var som bekendt kun en i maven, så det behøver i hvert fald ikke betyde, at der er flere :)8(8D [citat]Øv, jeg kan ikke den 13. juli Vi er jo på Kreta fra den 10. og en uge frem... AG[/citat] Øv, bøv AG :'( Så må vi altså gøre alvor af et mindre træf med jer søde Århus tøse, når I er kommet hjem. Jeg holder åbent hus hele sommeren ;) [citat] aj jeg vil bare så gerne med...har i fundet en fast dato? [/citat] Det skal du bare! Tror du ikke godt, det kan lade sig gøre, når det er allerede d. 13. juli? Og så skal vi have fundet et tidspunkt... Jeg foreslår, at I kommer, når det passer jer hver i sær fra ved 10-tiden? Så kan både dem, der foretrækker formiddagstræf og eftermiddagstræf være med. Knus fra Birgitte

Anmeld

16. juni 2008

linemus

Ja det ville passe godt, hvis vi kunne komme afsted så tidligt som muligt, så de kan sove i bilen. Så vi kan nok være der engang mellem 10 og 11.

Anmeld

16. juni 2008

ivfmarie

Jeg vil tro at der er afgang fra Try ved 8-tiden, der plejer Malte at tage formiddagslur - så det passer med køreturen. Og to timer og lidt dertil, så er vi i Eweltoft ved 10.30-tiden.

Anmeld

16. juni 2008

Muffinmus

Sig mig etr den ingen der har tænkt sig de skulle arbejde????????????????????????????????????
En hver dag var fint da vi alle gik hjemme, men over halvdelen af os er jo startet op igen.
Hmmm.
Søndag den 29 holder vi jo 1 års fødselsdag for lille William:)

Anmeld

16. juni 2008

ivfmarie

MariaE skriver:

Sig mig etr den ingen der har tænkt sig de skulle arbejde????????????????????????????????????
En hver dag var fint da vi alle gik hjemme, men over halvdelen af os er jo startet op igen.
Hmmm.
Søndag den 29 holder vi jo 1 års fødselsdag for lille William:)

oh jo, det har vi skam tænkt på. Men der var mange der gerne ville snarest, og vi må jo se i øjnene at alle weekender i juli nok er besat af 1-års fødselsdage....

Det bliver forhåbentlig ikke det sidste træf af denne slags.

Marie - der ER begyndt at arbejde, men er sygemeldt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.