Babytræf ved BM...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2008

birgittemarie

Jo da, kl.8. For vi skal kun køre i 2 timer og 10 min.!!!

ÅH, du fredsens, Line 8( Stor respekt fra mig for, at du kaster dig ud i sådan en biltur!! Og så glæder jeg mig helt vildt til at se dig! For du ser sgu også laber ud på dit profilbillede (L)

Knus fra Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2008

linemus

birgittemarie skriver:

Jo da, kl.8. For vi skal kun køre i 2 timer og 10 min.!!!

ÅH, du fredsens, Line 8( Stor respekt fra mig for, at du kaster dig ud i sådan en biltur!! Og så glæder jeg mig helt vildt til at se dig! For du ser sgu også laber ud på dit profilbillede (L)

Knus fra Birgitte

Tak søde (L) Jeg glæder mig også til at møde alle jer. Selvom du ser lidt streng ud på dit billede ;)

Knus Line

Anmeld

16. juni 2008

ka li ja

hun er streng!!!!!8( :)):D(L)

Anmeld

16. juni 2008

Louise mortil4

ahh der er 2 timer og 17 min herfra, det tager godt nok lidt tid, og ved ikke lige om ungerne er vilde med at skulle køre så langt. Hva tid bliver det evt?? Må nok indrømme at jeg er meget trat pt, så er lidt bange for at falde i søvn bag rettet- men vil rigtig merne se jer alle sammen, jeg har jo ikke kunnet de andre gange.

Knus Louise - som overvejer at tage en morfar indtil omkrin kl 13, er det mon normalt så tidlige i graviliteten.

Anmeld

16. juni 2008

Loggidut

aj jeg vil bare så gerne med...har i fundet en fast dato?

Anmeld

16. juni 2008

ka li ja

ja den 13. juli tror jeg nok hos bm

Anmeld

16. juni 2008

linemus

Søndag d.13. juli hos BM :)

Kan du det Loggi?

Ih, Louise, det vil være fedt, hvis du orker at komme :D Jeg vil elske at se dine twins :)

Knus Line

Anmeld

16. juni 2008

Rasmine

mlbrydegaard skriver:

ahh der er 2 timer og 17 min herfra, det tager godt nok lidt tid, og ved ikke lige om ungerne er vilde med at skulle køre så langt. Hva tid bliver det evt?? Må nok indrømme at jeg er meget trat pt, så er lidt bange for at falde i søvn bag rettet- men vil rigtig merne se jer alle sammen, jeg har jo ikke kunnet de andre gange.

Knus Louise - som overvejer at tage en morfar indtil omkrin kl 13, er det mon normalt så tidlige i graviliteten.

Louise: jeg var totalt bustet de første 3 mdr. i graviditeten, med begge børn.
OG de sidste 3 mdr. også. :$
Så JA, det er vist meget normalt.
Det står der også i alle bøgerne, så tag bare en lur...
:)

Anmeld

16. juni 2008

linemus

Mebach skriver:

mlbrydegaard skriver:

Louise: jeg var totalt bustet de første 3 mdr. i graviditeten, med begge børn.
OG de sidste 3 mdr. også. :$
Så JA, det er vist meget normalt.
Det står der også i alle bøgerne, så tag bare en lur...
:)

Ja, det er aldrig for tidligt for en lur. Det kan jo også være, der er to derinde igen 8D Har du tænkt på det?

Knus Line - der netop ikke tør nr.4 af fare for nr.5

Anmeld

16. juni 2008

ka li ja

ja sov du bare til kl 13. jeg er ikke engang gravid og jeg kunne gøre det samme!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.