Babytræf ved BM...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. juni 2008

ivfmarie

linemus skriver:

Hvad så søndag d.13. juli? Hvordan ser det ud for folkes?

der kan jeg i hvertfald godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

Nadi

Jeg vil gerne komme med et forsigtig ja :S Vores ferie starter der, og havde lidt planer om at køre op i sommerhuset den dag. Men hvis ejg kan overtale manden til at vi tager derop om aftenen eller om mandagen, så er jeg med på den.

Anmeld

15. juni 2008

birgittemarie

Hvad med du bare holder åbent hus hver søndag sommeren over

Hahaha, det var da en god idé! 8D

Søndag d. 13. juli er fin for mig og det er en eller anden hverdag inden d. 27. også, så bare kom!!! Min dør står altid åben...

Anmeld

15. juni 2008

linemus

Det lyder altså til at alle kan d.13. (karina skrev ja i et andet indlæg, så vidt jeg husker). Hvis altså Nadia kan vente lidt med at holde ferie :) Må indrømme at jeg ikke helt forstod Maries strøm af datoer og hvis'er og arbejde eller ikke arbejde... (?)

Anmeld

15. juni 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Det lyder altså til at alle kan d.13. (karina skrev ja i et andet indlæg, så vidt jeg husker). Hvis altså Nadia kan vente lidt med at holde ferie :) Må indrømme at jeg ikke helt forstod Maries strøm af datoer og hvis'er og arbejde eller ikke arbejde... (?)[/citat] hehe, heller ikke rigtig her... Men den 13 juli kan jeg godt! Hvad med Loggi? der skal hun vel ikke giftes(?)

Anmeld

15. juni 2008

Nadi

Nej det må hun sgu vente med hvis det er ;)

Ej jeg ved det ikke... Men hun svarer nok imorgen! Jeg vil tale godt for min sag. Men er det hos BM eller Line (?)

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

ååhh det ved jeg ikke om vi kan. vi kommer hjem fra ferie dagen før. ved ikke lige om jeg syntes vi skal u og kører langt igen dagen efter. men i kan jo bare aftale den dag. og så kan vi se op vi er up for it til den tid:D

Anmeld

15. juni 2008

ivfmarie

nænænæ karolle, den går ikke, du har sagt i et andet indlæg at du godt kunne i den weekend! ;)

Og Nadi, det er i Ebeltoft ved BM

Anmeld

15. juni 2008

linemus

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] ååhh det ved jeg ikke om vi kan. vi kommer hjem fra ferie dagen før. ved ikke lige om jeg syntes vi skal u og kører langt igen dagen efter. men i kan jo bare aftale den dag. og så kan vi se op vi er up for it til den tid:D[/citat] Ebeltoft, Karina. Det er da lige om hjørnet ;) Arg, det var det så ikke helt. Mig og geografi... :$ Århus - Horsens... det er da næsten det samme, ik'... :$:$

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

aiii hvor lang tid tager det at kører op til bm??

åhhh hvorfor skal vi også på ferie lige der!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.