Babytræf ved BM...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.162 visninger
63 svar
0 synes godt om
15. juni 2008

ivfmarie

Hey BM, det lader til at vi, hen over hovedet på dig, er ved at arrangere et babytræf hos dig!? Hvad siger du til det? Om det bliver istedet for fetsen ved jeg ikke, men jeg tror vi er flere der gerne vil mødes snart med bebserne - i følge tidligere babytræf-indlæg.

Hvad siger du? Hvad siger I andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2008

ka li ja

jeg kan søndag d 29. juni

hvem kan det?

Anmeld

15. juni 2008

birgittemarie

Weee, fedt!!!! 8D

Altså babytræf hos mig, men ikke nødvendigvis i stedet for festen for min skyld...

Hvornår kommer I?

Knus fra Birgitte, som glæder sig vildt til at se babyer (L)

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

Tror heller ikke jeg skal noget.. Udover at fejre fødselsdag for Stella dagen efter, hvis nogen skulle glemme det ;)

Hvor bor nu denne BM? I ævlen´ eller hvad?

Anmeld

15. juni 2008

ivfmarie

ikke her.. altså den 29 - dur ikke, men den 2. weekend i juli er ok (d12-13).
Den første weekend i juli (enten lørdag eller søndag) skal jeg til IRL mødregruppe, men den dag det IKKE bli, kan jeg jo godt tage til BM.
Og så er der en masse fødselsdage de næste weekender, men den første weekend i august er vist også fri...

Hvad med en hverdag? Af dem der vil med, er der så mange der er startet på job?
Forhåbentlig kan jeg genoptage min barsel fra nu af... men ellers har jeg fri hver anden onsdag. Og Tynen snakkede om at hun kunne batte lidt med dådyr-øjnene og score en fridag?

Anmeld

15. juni 2008

birgittemarie

Jeps, jeg bor i Ævlen ;) Men søndag d. 29. er ikke så god for mig, for jeg skulle gerne øve... Men hvis det er den dag, der passer alle bedst, så indretter jeg mig :)

Kh B

Anmeld

15. juni 2008

ka li ja

jamen så stemmer jeg helt sikkert også på en hverdag.

jeg er jo hjemme

Anmeld

15. juni 2008

Tynen

Øhm, ja :$
Jeg ville nu ikke sætte forventningerne for højt op efter en hverdag.
Har lige bedt om 3 ugers ferie også oveni mit : Jeg skal gå kl. 15 hver dag, så ved ikke hvor meget jeg kan hekse.

Skal prøve mit bedste, men er ikke sikker på den bliver så nem at trumfe igennem nu her.

Anmeld

15. juni 2008

birgittemarie

Hverdag er også god for mig, når jeg bare mageligt kan læne mig tilbage og blive begæstet 8D

Anmeld

15. juni 2008

linemus

Her er hverdag også helt fin. Bare ikke d.4/7. Og d.2 har vi bryllupsdag, men hva'... han sover alligevel næsten altid til engang over middag :)) PS. Stemmer også for snart ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.