kitty skriver:
Du skal overhovedet ikke have dårlig samvittighed, søde. Jeg håber i havde en fantastisk tur sydpå?! Fik nydt hinanden og samlet ny energi?
Jeg er gået ret meget ned med flaget. Jeg har trukket stikket lidt ud, og prøver at få ryddet lidt op i hovedet. Alle de dumme negative tanker har desværre boret sig godt fast, og de er svære at omvende.. Men jeg vidste de ville ramme på et tidspunkt...
Jeg har ikke så mange kræfter eller overskud for tiden, så måske jeg ikke er her så meget... Men jeg er evig taknemmelig for alle de hilsner og tanker jeg har fået. Det betyder virkelig meget, især nu, hvor jeg bare går rundt i en depressiv tåge, og prøver at finde vejen ud!
Jeg skal nok vende tilbage, det er helt sikkert! Lige nu har vi bare brug for at finde hinanden igen herhjeme, hvilket er lidt svært, når vi ikke bearbejder "sorgen" ens.. Men det går nok alt sammen. Bare vi holder fast i hinanden, så overlever vi!
Jeg vil glæde mig til at følges med dig, hvis man kan sige det på den måde. Når nu vi skal gå igennem helvedet for at få børnene, så kan vi jo følges ad.. Det er da en trøst!
Stort knus, en meget forvirret Kitty..

Jeg får lyst til at sætte mig i bilen med det samme og kører op til dig...
Du må ikke gå helt ned søde - det fortjener du slet ikke.
Jeg har lyst til at sende jer en uge syd på - det var yderst god medicin her. Det var så rart at komme langt væk fra sygehuset og drikke vin til maden hver aften og drinks bagefter - langt væk fra baby og graviditetstanker.
Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige, ville ønske jeg kunne sige lige de ord der fik sorgen til at forsvinde, eller i det mindste lette lidt.
Jeg forstå desværre kun alt for godt du har de tanker, men vi finder jo hver vores vej ud af dem, og jeg håber du snart finder din.
KNUS