Update "Vil I sende os en tanke"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

Mettemus

Hold da op, det var da et noget anderledes svar end i fik første gang? Men nu har i måske den forklaring i har ledt efter og kan arbejde ud fra det?

Jeg håber at behandlingen viser sig som en positiv oplevelse og at der kommer en lækker lille unge ud af det.

Nyd sommeren! Drik nogle kolde øl, hør noget lækker musik og vær kærester og flyt fokus helt fra det projekt alt har drejet sig om det sidste lange stykke tid (lettere sagt end gjort, jeg ved det!!!)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

otlitrom

MyBaby skriver:

Åh, kan bare SÅ godt forstå, at I er slået lidt ud - jeg har slet ikke nogen noget at sige, som kan gøre det hele bedre, andet end jeg virkelig af hele mit hjerte håber, at det kommer til at lykkes for jer!

Mange tanker fra mig.

Nina

Tak for dine tanker! De varmer!

Anmeld

26. maj 2010

otlitrom

sarahb skriver:

i skal helt sikkert nok få jeres drømme baby
Det er en så hård melding at få, men så længe i støtter hinanden og elsker hinanden så er der ikke noget der kan ødelægge jeres drømme og håb. Og det skal nok komme.

Nyd sommeren og husk at tal sammen

til dig søde.

Ja, det er lige det. Vi skal huske hinanden og kærligheden. Og det har vi dedikeret de næste måneder til, inden cirkus'et begynder!

Vi priser os lykkelige for at have hinanden, og dette "problem" skal ikke komme imellem os. Det vigtigste for mig er at fortælle kæresten, at jeg ikke giver ham skylden i det hele. At det er et fælles projekt og en fælles kamp! Men det ér hårdt!

Anmeld

26. maj 2010

otlitrom

Mettemus skriver:

Hold da op, det var da et noget anderledes svar end i fik første gang? Men nu har i måske den forklaring i har ledt efter og kan arbejde ud fra det?

Jeg håber at behandlingen viser sig som en positiv oplevelse og at der kommer en lækker lille unge ud af det.

Nyd sommeren! Drik nogle kolde øl, hør noget lækker musik og vær kærester og flyt fokus helt fra det projekt alt har drejet sig om det sidste lange stykke tid (lettere sagt end gjort, jeg ved det!!!)

Det er svært at flytte fokus, når vi har ønsket os et barn i næsten 2½ år. Men vi gør hvad vi kan. I weekenden skal vi til festival, og vi skal tænke på noget andet og lytte til god musik, forhåbentlig mens solen skinner på os!

Dog er det et kæmpe chok, når første udmelding var en helt helt anden.. Men vi må tage kamelen og sluge den med hud og hår. Holde hovedet højt og håbe... Selvom det lige nu ligger os lidt fjernt!

Anmeld

26. maj 2010

Mettemus

kitty skriver:

Det er svært at flytte fokus, når vi har ønsket os et barn i næsten 2½ år. Men vi gør hvad vi kan. I weekenden skal vi til festival, og vi skal tænke på noget andet og lytte til god musik, forhåbentlig mens solen skinner på os!

Dog er det et kæmpe chok, når første udmelding var en helt helt anden.. Men vi må tage kamelen og sluge den med hud og hår. Holde hovedet højt og håbe... Selvom det lige nu ligger os lidt fjernt!

Det kan jeg godt forstå, det må være så ubeskriveligt svært at blive ved med at håbe når man gang på gang bliver slået ud af de nyheder man får! Og så hjælper "i er jo heldigvis stadig så unge" ikke det mindste...

GO FESTIVAL! Håber det blir fantastisk med go musik og godt vejr.

Anmeld

26. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Søde Kitty. Er ked af, at i ikke fik det svar i ønskede, og kan virkelig godt forstå din sorg og frustrationer - og ikke mindst din kærestes.

Jeg håber at i kan se det som en - omend trist situation, så også en god ting, at i har fået svar på, hvad der er forhindringen, og at der findes en løsning!!

Har før hørt om sædkvaliteter som er gået fra nærmest steril til ganske god, så ved ikke om det er tilfældet hos jer siden de sidst sagde noget andet?

Om ikke andet er det rigtig godt, at i er blevet tilbudt en konkret behandling, og nu kan se frem til en sommer med sol, festivaller, hygge og kærlighed.

Jeg tager hatten af for din styrke og bøjer mig i sandet

Anmeld

26. maj 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Et kæmpestort knus og kram herfra Det er sgu hård kost I får serveret, og nogle reelle skuffelser, men jeg VED at I snart skal være forældre!!! Det VED jeg bare! Og jeg GLÆDER mig til at høre om den dag du står med stregerne!

Knus

Anmeld

26. maj 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Rosa skriver:

Et kæmpestort knus og kram herfra Det er sgu hård kost I får serveret, og nogle reelle skuffelser, men jeg VED at I snart skal være forældre!!! Det VED jeg bare! Og jeg GLÆDER mig til at høre om den dag du står med stregerne!

Knus

Ja Kitty, der er for meget kærlighed hos dig og kæresten at give af, til at der ikke skulle komme en lille bebs til jer på et tidspunkt

Anmeld

27. maj 2010

Riksen

Først får du lige et stort kram , derefter lige en masse varme tanker .

Jeg kan godt forstå at det er nedslående med dårlig sædkvalitet og behandlinger fra september, så jeg synes at det lyder som en rigtig, rigtig god ide at bruge sommeren på at nyde hinanden og solen. Prøv at slappe af og giv hjernen en pause, for nu ved I at får hjælp, og I ved hvornår I får den. Lægerne er dygtige, så I er i gode hænder, og derfor kan I bruge sommeren på at nyde tilværelsen.

Jeg er overbevist om at behandlingen lykkes for jer

- Rikke

Anmeld

27. maj 2010

otlitrom

Alexis skriver:

Søde Kitty. Er ked af, at i ikke fik det svar i ønskede, og kan virkelig godt forstå din sorg og frustrationer - og ikke mindst din kærestes.

Jeg håber at i kan se det som en - omend trist situation, så også en god ting, at i har fået svar på, hvad der er forhindringen, og at der findes en løsning!!

Har før hørt om sædkvaliteter som er gået fra nærmest steril til ganske god, så ved ikke om det er tilfældet hos jer siden de sidst sagde noget andet?

Om ikke andet er det rigtig godt, at i er blevet tilbudt en konkret behandling, og nu kan se frem til en sommer med sol, festivaller, hygge og kærlighed.

Jeg tager hatten af for din styrke og bøjer mig i sandet

Tak for din hilsen søde. Jeg er desværre tøm for kloge ord, for mit hovede er ret udbrændt...

Jeg håber vi er på rette vej, og at de to gyldne streger melder sig inden året er omme! -Også for Jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.