Update "Vil I sende os en tanke"...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2010

2721

kitty skriver:

Tak!

Og ja, vi støtter hinanden. Mister vi det, så må vi tage en pause fra projktet. Det skal ikke koste vores forhold!

Dejlig sund holdning at have.

Håber virkelig det lykkes for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2010

otlitrom

Tjuhl skriver:

hej lille du

lige et par ting som måske kan virke opløftende. 3 forsøg skal ses i en større sammenhæng. hvis du får taget, lad os sige optimistisk, 12 æg ud og får lagt maks 2 tilbage. så lægges de resterende 10 i fryseren. af dem er der højst sandsynlig nogle der går til og ikke overlever fryseren, MEN de der gør kan du få sat op enten ved nyt forsøg eller ved 2. barn OG DA ER FORSØGENE "GRATIS", dvs de 3 forsøg tæller 3 ægudtagninger. hvis du allerede har æg i fryseren, skal du ikke igennem ægudtagning ergo tæller dén behandling ikke med i forsøgene.

håber det er til at forstå!

med hensyn til 2. barn, så har regeringens nye tiltag ikke ændret for nogen barnløses situation. man har hele tiden kun kunnet få første barn på det offentliges regning og 2. barn er for egen pengepung.

men vi sad også igår og snakkede om, at det her barn vi venter er måske sådan et freak accident for os og i så fald bliver det det eneste barn vi får (hvilket vi er ovenud lykkelige for, men det kræver tilvænning at sige farvel til storfamilien man altid har drømt om), for vi har ikke økonomien til at skulle ud i privatklinikker ved 2. barn.

og så vil jeg lige minde om, at rigtig mange par får babyer med lav sædkvalitet uden at vide det. i DR's udsendelse fra sidste forår der hed noget med "projekt baby" var der et par der allerede havde børn og havde fået den uden hjælp og uden problemer og manden fik så testet sædkvalitet sammen med en håndfuld af de andre mænd, og hans kom tilbage som ekstrem dårlig. det havde de bare ikke mærket noget til. så håbet for økobaby er ikke ude - men jeg kan godt forstå I lidt føler det sådan lige nu.

sorry hvis det blev et lige lovlig teknisk svar, jeg sidder her og skriver eksamensopgave og det er lidt svært at slippe "logikken"

jeg ved godt det ikke hjælper nogen vegne, men jeg ved at I bliver forældre, så hold ud! og ELSK

Er lidt tom for ord, og fuld af tanker. Alt med forsøgene fik vi forklaret, og de var virkelig søde derude! Så ja, 3 forsøg er ikke nødvendigvis lidt... Det kan være der kun behøves et...

Tak fordi du tog dig tid til at slppe bøgerne og læse med, søde Trine! Og tak for al din støtte.

Vi har kigget hinanden dybt i øjnene og sagt at vi elsker hinanden og tror på det! Troen kan flytte bjerge... Og vi vil for alt i verden ikke miste hinanden, så vi skal huske at holde fast i "os".

De næste måneder er alt der hedder test og halløj sat til side! Den står på festival, sommerferie og kærlighed...

Anmeld

26. maj 2010

Soap

Søde du, før du ved af det står du med en positiv test i hånden  Det er jeg helt sikker på 

Kram herfra 

Anmeld

26. maj 2010

MyBaby

Åh, kan bare SÅ godt forstå, at I er slået lidt ud - jeg har slet ikke nogen noget at sige, som kan gøre det hele bedre, andet end jeg virkelig af hele mit hjerte håber, at det kommer til at lykkes for jer!

Mange tanker fra mig.

Nina

Anmeld

26. maj 2010

Chalala85

Hej søde,

Det var da en rigtig trist udmelding at få jeg håber virkelig i kommer igang til august og jeg  for du nok skal komme til at bære et barn!!

Jeg sender dig en masse varme tanker

Anmeld

26. maj 2010

oo

kitty skriver:

Er lidt tom for ord, og fuld af tanker. Alt med forsøgene fik vi forklaret, og de var virkelig søde derude! Så ja, 3 forsøg er ikke nødvendigvis lidt... Det kan være der kun behøves et...

Tak fordi du tog dig tid til at slppe bøgerne og læse med, søde Trine! Og tak for al din støtte.

Vi har kigget hinanden dybt i øjnene og sagt at vi elsker hinanden og tror på det! Troen kan flytte bjerge... Og vi vil for alt i verden ikke miste hinanden, så vi skal huske at holde fast i "os".

De næste måneder er alt der hedder test og halløj sat til side! Den står på festival, sommerferie og kærlighed...

dét lyder som en rigtig rigtig god plan! det er om at holde godt fast i hinandens hænder i den slags situationer

Anmeld

26. maj 2010

lisbethita

kitty skriver:

Så er vi hjemme.. Og jeg er ikke så glad/lettet som jeg havde håbet.

Kæresten har stærkt nedsat sædkvalitet, trods det at tidligere tests har vist "normal", og udtrykket fra lægen dengang var "super fin".... Det slog os helt ud, og vi kiggede bare på hinanden, da lægen på klinikken sagde det. Bestemt ikke den udmelding vi regnede med.

Vi kommer tidligst igang sidst i august, måske først i september. De vil give os ICSI behandling, da sædkvaliteten er så dårlig, at IVF nok ikke engang vil lykkes. Det har virkelig taget pusten fra os, da chancerne for en økologisk graviditet er meget meget små. Med det nye regeringen har gang i, må vi altså prise os lykkelige for ét barn, og måske overveje adoption. Det skærer i mit hjerte, at jeg måske aldrig kommer til at bære et barn. Vi har udelukket brugen af sæddonor, da kæresten ikke bryder sig om tanken. Og det respekterer jeg fuldt ud.

Vi får tre forsøg (de lange IVF/ICSI forløb), og er spået 75% chance for at gå ud med en graviditet...

Lige nu er håbet og modet ikke det der fylder os. Men vi må holde fast i håbet og hinanden, og springe ud i det med begge ben, og hinandnen i hænderne.

Ventetiden begynder endnu engang....

Tak for alle Jeres hilsner i den anden tråd! Det var virkelig dejligt at komme hjem til! Tak piger!!

Hej søde ven!! Du får lige en mail i stedet for en offentlig hilsen!!

KÆMPE KRAMMER FRA MIG 

Anmeld

26. maj 2010

AnneBJ

Har ikke noget at sige, som ikke er sagt!

Rigtig god sommer!

Anmeld

26. maj 2010

ooo

Kære Anna.

Jeg havde sådan håbet at du kunne komme med fantastiske nyheder, men det her havde jeg ikke regnet med. Hvor er det en trist besked at få, når det nu slet ikke var noget I skulle være urolige for.

Og så kommer der lige en af de der irriterende historier som alle vel har. Jeg har en fantastisk veninde, som prøvede at blive gravid i otte måneder, uden at der skete noget. De tog så til lægen, og blev testet, og fandt der ud af at kæresten havde nedsat sædkvalitet. Men samme dag de fandt ud af det, testede hun positiv. Jeg håber at du er den næste jeg "kender" der kan komme med sådan en solstrålehistorie. Jeg krydser i hvert fald fingre for Jer.

M.

Anmeld

26. maj 2010

sarahb

i skal helt sikkert nok få jeres drømme baby
Det er en så hård melding at få, men så længe i støtter hinanden og elsker hinanden så er der ikke noget der kan ødelægge jeres drømme og håb. Og det skal nok komme.

Nyd sommeren og husk at tal sammen

til dig søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.