Mia Maia skriver:
ØV ØV...
Sikke noget at komme hjem til. Har det helt skidt over at jeg ikke har været her med trøstende ord i den svære tid.
Jeg kan godt forstå det er noget af en mavepuster, især fordi i lige som havde udelukket at der kunne være noget galt der.
Jeg kom lige til at tænke på sofiedk, hun satte hendes kæreste på sådan en vitaminkur og det forbedrede hans sædkvalitet.
Jeg er sikker på det nok skal lykkedes ved ICSI, der skal jo i princippet kun bruges 1, og den skal de nok fange - så må vi gå igennem ægudtagning sammen, med kæresterne i den ene hånd og hinanden i den anden

Jeg er sikker på det nok skal lykkedes med behandling, 75% er gode odds, så læg du bare adoptivtankerne på hylden.
Vi er allesammen lige her (når vi ikke er på ferie) og brug os endelig - i skal nok klare den, og jeg er sikker på at intet kan rive jer to fra hinanden
Du skal overhovedet ikke have dårlig samvittighed, søde. Jeg håber i havde en fantastisk tur sydpå?! Fik nydt hinanden og samlet ny energi?
Jeg er gået ret meget ned med flaget. Jeg har trukket stikket lidt ud, og prøver at få ryddet lidt op i hovedet. Alle de dumme negative tanker har desværre boret sig godt fast, og de er svære at omvende.. Men jeg vidste de ville ramme på et tidspunkt...
Jeg har ikke så mange kræfter eller overskud for tiden, så måske jeg ikke er her så meget... Men jeg er evig taknemmelig for alle de hilsner og tanker jeg har fået. Det betyder virkelig meget, især nu, hvor jeg bare går rundt i en depressiv tåge, og prøver at finde vejen ud!
Jeg skal nok vende tilbage, det er helt sikkert! Lige nu har vi bare brug for at finde hinanden igen herhjeme, hvilket er lidt svært, når vi ikke bearbejder "sorgen" ens.. Men det går nok alt sammen. Bare vi holder fast i hinanden, så overlever vi!
Jeg vil glæde mig til at følges med dig, hvis man kan sige det på den måde. Når nu vi skal gå igennem helvedet for at få børnene, så kan vi jo følges ad.. Det er da en trøst!
Stort knus, en meget forvirret Kitty..