er det forkert , ny kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Pige2009

<3Elias&Christina<3 skriver:

blever jeg sgu nød til jeg gider ik sidde hjemme og glo mere er ved og være træt af det!

Samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Samme her

du vd ikk hvor længe det tager og få svar fra blodprøver ang faderskabsag vel??

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

du vd ikk hvor længe det tager og få svar fra blodprøver ang faderskabsag vel??

Har hørt 6 mdr. som det længste, det har taget Hvornår fik I taget blodprøve? Og ved du om Elias' far har afleveret én også?

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Har hørt 6 mdr. som det længste, det har taget Hvornår fik I taget blodprøve? Og ved du om Elias' far har afleveret én også?

for 14 dage siden, og nej ved jeg ikk for vi snakker over hovdet ikk sammen!

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

for 14 dage siden, og nej ved jeg ikk for vi snakker over hovdet ikk sammen!

Ja, så er det svært, for I får jo desværre intet svar før han har afgivet blod, og med det du fortæller om ham, kunne det vel godt tænkes, at han ikke har afgivet endnu...

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Ja, så er det svært, for I får jo desværre intet svar før han har afgivet blod, og med det du fortæller om ham, kunne det vel godt tænkes, at han ikke har afgivet endnu...

jeg han vil ha det overstået lige så hurdig som miig,,, så han kan se elias som han siger!

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

jeg han vil ha det overstået lige så hurdig som miig,,, så han kan se elias som han siger!

Vil han gerne se ham nu?!

Anmeld

24. maj 2010

Mum33

Skrevet: 23-05-2010 14:36:49

er det forkert jeg regere som jeg gør??
jeg har som sagt en søn og hade fået en kæreste,! men han ku bare ikk tag min søn, når han vågnede rullede han altid øjne og når jeg spurgt om han gad og tag ham så rullede han øjne igen og sage ` DET IK MIT BARN`! og ja han var altid træt af elias , og så idag fik jeg nok og bad ham tag hjem ! og så var det det, jeg fik nok, er det forkert af miig og regere sådan??;!

Ud med ham og det kan ikke gå hurtigt nok !!!

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Vil han gerne se ham nu?!

jep;( når det bevist det er ham der er far! han tror ikk på det er ham, men han er begyndt og tro på det for han kan ikk løbe fra det. elias er skudt ud af næsen på ham , men skriv lige privat da jeg ved hans kæreste sidder her inde også

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

jep;( når det bevist det er ham der er far! han tror ikk på det er ham, men han er begyndt og tro på det for han kan ikk løbe fra det. elias er skudt ud af næsen på ham , men skriv lige privat da jeg ved hans kæreste sidder her inde også

Sorry... Oki doki...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.