er det forkert , ny kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Pige2009

<3Elias&Christina<3 skriver:

ja,, han får også det iaften må prøve og gi ham det igen l katoffler, har ikk det andet hjemme idag så det må jeg hente imorgen!;=)

Det er da også fint, Christina. Jeg kan i hvert fald anbefale både broccoli og blomkål i kartoffelmosen. Har du downloadet den folder jeg linkede til dig? Den er virkelig super og gratis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Det er da også fint, Christina. Jeg kan i hvert fald anbefale både broccoli og blomkål i kartoffelmosen. Har du downloadet den folder jeg linkede til dig? Den er virkelig super og gratis

skal det hele bare koges sammen?? og nej har jeg ikk

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

skal det hele bare koges sammen?? og nej har jeg ikk

Nemlig!  Du skræller kartoflen og skærer den ud i små tern på ca. 2 gange 2 cm og så koger du bare broccolien eller blomkålen sammen med kartoflerne. Det hele er færdigt, når det har kogt i 10 min. Super nemt...

Jeg moser det med en gaffel, så der stadig er små klumper i, på den måde får Laura lært at tygge. Hvis Elias ikke gider tygge endnu moser du det bare helt fint med gaflen. Så kan du lave det grovere om et par dage.

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Nemlig!  Du skræller kartoflen og skærer den ud i små tern på ca. 2 gange 2 cm og så koger du bare broccolien eller blomkålen sammen med kartoflerne. Det hele er færdigt, når det har kogt i 10 min. Super nemt...

Jeg moser det med en gaffel, så der stadig er små klumper i, på den måde får Laura lært at tygge. Hvis Elias ikke gider tygge endnu moser du det bare helt fint med gaflen. Så kan du lave det grovere om et par dage.

ok ved du om hvis man vil lave fugtmios bare med pære om man så skal koge der også inden

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

ok ved du om hvis man vil lave fugtmios bare med pære om man så skal koge der også inden

Den behøver ikke koges, hvis bare du moser den godt

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

ok tak

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

men elias får ikk kød endnu er han slet ikk klar til!:=)

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

ok tak

Selv tak søde DU er heldig, at Elias vil have frugtmos. Laura gider det  desværre ikke Så hun får en stav agurk at gnave i i stedet for.

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

men elias får ikk kød endnu er han slet ikk klar til!:=)

Ok. Jamen så er det også bare at vente lidt med det. Han ser heller ikke ud til at lide nogen nød, den lille mand

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Selv tak søde DU er heldig, at Elias vil have frugtmos. Laura gider det  desværre ikke Så hun får en stav agurk at gnave i i stedet for.

ved heller ikk om han gider det det er føste gang han skal ha det,, prøver bare pære føst hvor stor er din ved og være??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.