er det forkert , ny kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2010

XXSS

NEJ! Han var åbenbart ikke klar til det ansvar der følger med - du har gjort det helt rigtige for dig og din søn...  (i mine øjne)!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

frk Jensen

Mor til Frederic skriver:

hejsa.

Syntes du har fået nogle gode svar inde på bg, så vil kun give dig ret i at du har handlet helt korekt i mine øjne.

Hvis han ikke kan lide elias, er han intet værd for dig.

hvad er bg????

Anmeld

23. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

mor6473 skriver:

hvad er bg????

babygalleri.dk....

Anmeld

23. maj 2010

frk Jensen

Mor til Frederic skriver:

babygalleri.dk....

nårh.. Se hvor lidt jeg ved om andre baby sider..

Anmeld

23. maj 2010

Pige2009

Elias kommer i første række, så det er det helt rigtige du har gjort  Hvordan går det ellers med den dejlige lille dreng og hans aftensmad?

Knus Linda

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Elias kommer i første række, så det er det helt rigtige du har gjort  Hvordan går det ellers med den dejlige lille dreng og hans aftensmad?

Knus Linda

det går ok,, han vil nu helst ikk ha det endnu så nogen gange får han grød

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

<3Elias&Christina<3 skriver:

det går ok,, han vil nu helst ikk ha det endnu så nogen gange får han grød

Det er da også helt fint. Al begyndelse er jo svær Har du prøvet at kog nogle kartofler med lidt  broccoli eller gulerødder i og mose dem med en gaffel? Du kan blande MME i for at få den rigtige konsistens. Det elsker Laura. Du kan også bruge blomkål.

Frikadeller og boller i Karry er måske også lidt for skrapt for hans mave endnu. Jeg mener det først er omkring 9 mdrs. alderen, de må begynde at spise resten af familiens mad.

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Det er da også helt fint. Al begyndelse er jo svær Har du prøvet at kog nogle kartofler med lidt  broccoli eller gulerødder i og mose dem med en gaffel? Du kan blande MME i for at få den rigtige konsistens. Det elsker Laura. Du kan også bruge blomkål.

Frikadeller og boller i Karry er måske også lidt for skrapt for hans mave endnu. Jeg mener det først er omkring 9 mdrs. alderen, de må begynde at spise resten af familiens mad.

min sp sage han godt mået smage! og jeg har det fint med og gå stille og rolig frem og ja han har fået gullerødder osv i men han sidder som om han skal kaste op og sidste gang kastede han slim med op!!! der sætter jeg grænsen;

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

<3Elias&Christina<3 skriver:

min sp sage han godt mået smage! og jeg har det fint med og gå stille og rolig frem og ja han har fået gullerødder osv i men han sidder som om han skal kaste op og sidste gang kastede han slim med op!!! der sætter jeg grænsen;

Det er også rigtigt med de smagsprøver. Jeg har bare givet Laura de lidt mildere ting til at starte med, da jeg stille og roligt ville trappe op mht. smag af krydderier osv. Men ind til videre får hun kun kartofler, grøntsager og lidt kød - ingen salt, krydderier osv.

Hun har dog en gang smagt Chili con carne!  Dog en meget mild variant, og det kunne hun godt lide. Men bagefter har jeg tænkt, at det måske var lige skrapt nok, så nu står den igen på den andet...

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Det er også rigtigt med de smagsprøver. Jeg har bare givet Laura de lidt mildere ting til at starte med, da jeg stille og roligt ville trappe op mht. smag af krydderier osv. Men ind til videre får hun kun kartofler, grøntsager og lidt kød - ingen salt, krydderier osv.

Hun har dog en gang smagt Chili con carne!  Dog en meget mild variant, og det kunne hun godt lide. Men bagefter har jeg tænkt, at det måske var lige skrapt nok, så nu står den igen på den andet...

ja,, han får også det iaften må prøve og gi ham det igen l katoffler, har ikk det andet hjemme idag så det må jeg hente imorgen!;=)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.