er det forkert , ny kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.625 visninger
49 svar
0 synes godt om
23. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Skrevet: 23-05-2010 14:36:49

er det forkert jeg regere som jeg gør??
jeg har som sagt en søn og hade fået en kæreste,! men han ku bare ikk tag min søn, når han vågnede rullede han altid øjne og når jeg spurgt om han gad og tag ham så rullede han øjne igen og sage ` DET IK MIT BARN`! og ja han var altid træt af elias , og så idag fik jeg nok og bad ham tag hjem ! og så var det det, jeg fik nok, er det forkert af miig og regere sådan??;!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2010

sarahb

Nej SLET IKKE!

Hvis han siger ja til dig siger han også ja til din søn.. Og at rulle øjne, det er simpelthen så nedladende. Jeg havde bedt ham blive væk. For det virker ikke til han vil tage nogen som helst del i Jer 2!

Anmeld

23. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

ja og idag min søn er blevet passet lidt i den her weeden af min moster og så fordi jeg savner ham så meget vil jeg ha ham idag da han fik det avide kiggede han bare på miig og sage hvorfor fanden savner du ham;( gjorde lidt ondt!

Anmeld

23. maj 2010

Mor til Frederic og Freya

<3Elias&Christina<3 skriver:

ja og idag min søn er blevet passet lidt i den her weeden af min moster og så fordi jeg savner ham så meget vil jeg ha ham idag da han fik det avide kiggede han bare på miig og sage hvorfor fanden savner du ham;( gjorde lidt ondt!

hejsa.

Syntes du har fået nogle gode svar inde på bg, så vil kun give dig ret i at du har handlet helt korekt i mine øjne.

Hvis han ikke kan lide elias, er han intet værd for dig.

Anmeld

23. maj 2010

Diana...

Nej over hoved ikke synes du har taget den HELT rigtig beslutning  

KRAM

Anmeld

23. maj 2010

puttecolle

hej... altid tænk dit / dine børn i første række  jeg har selv en datter på to og er ikke sammen med faren men er så blevet gift efter hun kom til og jeg gjorde klart over for ham at hvis han ville ha mig skulle han og tag hende og det har han også gjort og nu venter vi nummer to :O)

jeg har det også sådan at hvis mine børn ikke vel være ved den jeg er sammen med så ryger han for som sagt ens børn har man valgt for livet og der findes jo et hav af mænd så mon ikke der er en som ikke kan lade være med at tag over når den lille vågner

det tro jeg bestemt der er... :O)

Super god pinsse

Anmeld

23. maj 2010

sarahb

Sikke en idiot. Det må jo gøre så ondt at du ikke kan dele glæden ved din søn med ham.

Jeg ville simpelthen ikke acceptere det og smide ham på porten med det samme, for det er din søn der er vigtigst og skal i første række.
Der er helt sikkert en mand derude der vil elske DIG OG DIN SØN..

Anmeld

23. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

tak alle sammen jeg har sluttet det med ham!!! min søn kommer føst og sådan er det bare!!

Anmeld

23. maj 2010

sarahb

tak alle sammen jeg har sluttet det med ham!!! min søn kommer føst og sådan er det bare!!

DET ER SEJT...
Godt gået, tror du bliver rigtig glad for din beslutning i det lange løb..

Godt gået.

Anmeld

23. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

sarahb skriver:

DET ER SEJT...
Godt gået, tror du bliver rigtig glad for din beslutning i det lange løb..

Godt gået.

gør jeg!!! min søn er sgu alt,! og nu han kommet hjemn fordi jeg savnede ham nu vil jeg bare nyde ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.