er det forkert , ny kæreste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

Pige2009

<3Elias&Christina<3 skriver:

ved heller ikk om han gider det det er føste gang han skal ha det,, prøver bare pære føst hvor stor er din ved og være??

Laura er en lille nips i forhold til Elias. Hun vejer lige omkring 7,9 kg og er ca. 71 cm

Hun har lige fået skoldkopper...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Laura er en lille nips i forhold til Elias. Hun vejer lige omkring 7,9 kg og er ca. 71 cm

Hun har lige fået skoldkopper...

ja elias erogså kæmpe . den 12 maj da jeg fik vejet elias som du nok har set vejede ahn 9,6 og var 78 cm,  stopper han mon ikk snart , han er så lang,,, kan ikk følge med i tøj;( og det da rigtig træls hun har fået det!;(

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

ja elias erogså kæmpe . den 12 maj da jeg fik vejet elias som du nok har set vejede ahn 9,6 og var 78 cm,  stopper han mon ikk snart , han er så lang,,, kan ikk følge med i tøj;( og det da rigtig træls hun har fået det!;(

Hi hi. Mon ikke det stilner af for en periode Egentlig synes jeg det er fint, at Laura har fået skoldkopper nu, for så behøver jeg ikke tænke mere på det, når mi barsel slutter.

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Hi hi. Mon ikke det stilner af for en periode Egentlig synes jeg det er fint, at Laura har fået skoldkopper nu, for så behøver jeg ikke tænke mere på det, når mi barsel slutter.

ja vil jeg håbe! og ja forstår jeg godt elias har stadig 3 mdr til og få det endnu inden jeg stater i noget

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

ja vil jeg håbe! og ja forstår jeg godt elias har stadig 3 mdr til og få det endnu inden jeg stater i noget

Hvad skal du når din barsel stopper? Hvornår starter han i DI?

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Hvad skal du når din barsel stopper? Hvornår starter han i DI?

jeg skal ha 9 og gør han den 2 aug

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

jeg skal ha 9 og gør han den 2 aug

Det er da dejligt, Christina Er jeg glad for at høre, for man kan næsten ikke klare sig uden 9. klasse idag...

Det bliver spændende med Elias. Laura starter 1. september.

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Det er da dejligt, Christina Er jeg glad for at høre, for man kan næsten ikke klare sig uden 9. klasse idag...

Det bliver spændende med Elias. Laura starter 1. september.

ja ved jeg,, og elias stater i dp en månede før miig fordi jeg gerne vil ha ha vi stater stille og rolig og stater føst o skole den 6 sep da jeg skal være fyldt 18 og  gør jeg føst den 5 sep

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

ja ved jeg,, og elias stater i dp en månede før miig fordi jeg gerne vil ha ha vi stater stille og rolig og stater føst o skole den 6 sep da jeg skal være fyldt 18 og  gør jeg føst den 5 sep

Det lyder da super!  Håber du kan lide det så...

Anmeld

24. maj 2010

EliasMinDejligeSøn<3

Baagøe skriver:

Det lyder da super!  Håber du kan lide det så...

blever jeg sgu nød til jeg gider ik sidde hjemme og glo mere er ved og være træt af det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.