Termins liste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

Riksen

blomst84 skriver:

13!1 - Skejby (Den håbefulde)

16/1 - Skejby (Mettemus)

16/1- Hvidovre (Blomst84)

17/1 - Horsens (CamiRon)

17/1 - Rigshospitalet (Iben)

19/1 - Læsø, hjemme (Mettenoah)

20/1 - Silkeborg (Diana)

20/1- Horsens, hjemme. (DK)

21/1 - Hvidovre (Riksen)

23/1 - Herlev (SkrukNu)

Var lige til scanning i dag og blev sat nogle dage tilbage  men det bedste var at jeg så et lille bankende  på skærmen. 

Hvor dejligt at høre! Tillykke!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2010

blomst84

Riksen skriver:

Hvor dejligt at høre! Tillykke!

1000 tak  det var os noget af en oplevelse. Du skal virkelig glæde dig.

Anmeld

28. maj 2010

Riksen

blomst84 skriver:

1000 tak  det var os noget af en oplevelse. Du skal virkelig glæde dig.

Jamen, det gør jeg også - selvom jeg også frygter den. Ligger her under dynen med kvalme! Puha, den er fæl! Håber det er godt tegn, for jeg have ikke kvalme sidste gang.

Anmeld

28. maj 2010

blomst84

Riksen skriver:

Jamen, det gør jeg også - selvom jeg også frygter den. Ligger her under dynen med kvalme! Puha, den er fæl! Håber det er godt tegn, for jeg have ikke kvalme sidste gang.

Åh din stakkel det er heller ikke skægt. Men den gynokolog der undersøgte mig i går sagde at det var det mest sunde tegn på en graviditet  kan sagtens forstå du frygter den, gjorde jeg virkelig også  

Anmeld

28. maj 2010

Riksen

blomst84 skriver:

Åh din stakkel det er heller ikke skægt. Men den gynokolog der undersøgte mig i går sagde at det var det mest sunde tegn på en graviditet  kan sagtens forstå du frygter den, gjorde jeg virkelig også  

Jeg trøster mig med at vi er en del herinde, der har prøvet at miste før. Men jeg satser på at det går godt! Det skal det

Anmeld

28. maj 2010

Malonde1985

13!1 - Skejby (Den håbefulde)

16/1 - Skejby (Mettemus)

16/1- Hvidovre (Blomst84)

17/1 - Horsens (CamiRon)

17/1 - Rigshospitalet (Iben)

19/1 - Læsø, hjemme (Mettenoah)

20/1 - Silkeborg (Diana)

20/1- Horsens, hjemme. (DK)

21/1 - Hvidovre (Riksen)

23/1 - Herlev (SkrukNu)

27/1 - Malmø (Malonde1985)

Anmeld

28. maj 2010

Malonde1985

blomst84 skriver:

Nu får jeg det helt skidt over at jeg ikke har kvalme .. Sidst kastede jeg op konstant!!!!! Men ikke denne gang...

Anmeld

28. maj 2010

Frejsmor

Malonde1985 skriver:

Nu får jeg det helt skidt over at jeg ikke har kvalme .. Sidst kastede jeg op konstant!!!!! Men ikke denne gang...

Jeg tror bestemt ikke du skal have det skidt søde!! Det er en ammestue historie at det skulle have betydning om man har kvalme og/el. kaster op eller ej, det er jeg fuldstændig overbevist om!!

Kvinder er forskellige, nogen er mere følsomme end andre på forskellige måder og derfor bliver kvinders graviditeter selvfølgelig også forskellige, nogen har absolut ingen problemer med kvalme og andre ørler 24/7!

Så bare ta det roligt søde, det skal du ikke stresse over!!

Anmeld

28. maj 2010

Riksen

Malonde1985 skriver:

Det skal du ikke have... det er forskelligt hvordan man reagerer på de hormonelle forandringer; nogle får kvalme, andre får det ikke. Hverken min mor eller mormor havde kvalme, og de har hver født to raske børn

Jeg har først lige fået kvalme, men tænker lidt at det skal gå godt, for det er godt nok øv at have kvalme døgnet rundt, hvis det går galt

Kram Rikke 6+1

Anmeld

28. maj 2010

blomst84

Malonde1985 skriver:

Det skal du ikke være  Det er meget meget forskelligt, min mor som har født 5 børn har aldrig haft kvalme   så du skal slet slet ikke være nervøs 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.