Termins liste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Ih, det lyder altså bare dejligt.

Jamen, jeg skal først scannes d.8. juni .... kl.15 Men jeg skal heldigvis til speciale-kursus fra 9-12, så noget af tiden går da med det. Men synes der er meget lang tid til. Nogle gange er jeg overbevist om at der ikke er liv, og andre gange er jeg sikker på at det nok skal gå godt... ventetiden er ikke sjov.

Kan godt forstå du er nervøs. Ville også give alt for at kunne skrue tiden et par måneder frem lige nu. Hvordan har du det denne gang i forhold til sidste gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Kan godt forstå du er nervøs. Ville også give alt for at kunne skrue tiden et par måneder frem lige nu. Hvordan har du det denne gang i forhold til sidste gang?

Jeg har det faktisk lidt som sidst. Ømme bryster, træthed!!, skærpet lugtesans og af og til lidt kvalme... så jeg kan jo ikke lade være med at sammenligne... øv! Men jeg ser på det sådan, at det er superdejligt hvis den er levende, men hvis den ikke er, så er det bedre at vi opdager det tidligere i forhold til sidste gang. Jeg vil ikke gå i så lang tid som sidst og tro at alt er fint, når det kunne have været opdage tidligere.

Anmeld

25. maj 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Nøjagtig det samme som du beskriver. Jeg er træt og har brystspændinger, men det havde jeg også de andre gange så det har jeg ikke tillagt nogen særlig betydning. Der imod har jeg haft kvalme der kommer og går og madlede. Det havde jeg ikke de andre gange og min egen læge sagde at det var et rigtig godt tegn - og det var det så også. Jeg er også længere end jeg har været de andre gange

Har også hørt at kvalme skulle være et sundt tegn  men jeg tænker stadig nogen gange hvis kvalmen ikke har været der i nogen timer at der er noget galt...  men nu skal det bare blive torsdag kl 11  og forhåbentlig er der godt nyt..... Men hvor er det skønt for jer nu kan du slappe af 

Anmeld

25. maj 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Jeg har det faktisk lidt som sidst. Ømme bryster, træthed!!, skærpet lugtesans og af og til lidt kvalme... så jeg kan jo ikke lade være med at sammenligne... øv! Men jeg ser på det sådan, at det er superdejligt hvis den er levende, men hvis den ikke er, så er det bedre at vi opdager det tidligere i forhold til sidste gang. Jeg vil ikke gå i så lang tid som sidst og tro at alt er fint, når det kunne have været opdage tidligere.

Nej det kan jeg godt forstå, selvom det godt nok ikke er en rar tanke. Hvor ofte forekommer sådan en MA og hvor langt vil du være henne d. 8.?

Anmeld

25. maj 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Har også hørt at kvalme skulle være et sundt tegn  men jeg tænker stadig nogen gange hvis kvalmen ikke har været der i nogen timer at der er noget galt...  men nu skal det bare blive torsdag kl 11  og forhåbentlig er der godt nyt..... Men hvor er det skønt for jer nu kan du slappe af 

Ja, den fornemmelse kan godt anbefales

Men altså - er sikker på at 3. gang også bliver lykkens gang for jer. Har de kunnet give nogen forklaring på hvorfor i har været så uheldige de første gange?

Anmeld

25. maj 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Ja det var i dag og det var helt fantastisk. Heldigvis kunne de se graviditeten med det samme, og der var ingen tvivl om at det sad som det skulle. Og det lille hjerte slog så fint, så fint. Der faldt en KÆMPE sten fra mit hjerte. Selvom jeg havde prøvet at tænke på noget andet i de sidste tre - fire uger har det alligevel siddet i baghovedet hele tiden, og jeg har været bange. Da jeg gik hjem følte jeg mig ti kilo lettere og ti cm. højere. Alt ser lysere ud nu og jeg tør at være glad for min lille bønne

Åhh hvor er det dejligt at høre. Kan godt forstå du er lettet 

Anmeld

25. maj 2010

Diana...

DK skriver:

Termin/fødested:

11/1 - Hvidovre (Blomst84)

16/1 - Skejby (Mettemus)

17/1 - Horsens (CamiRon)

17/1 - Rigshospitalet (Iben)

20/1 - Silkeborg (Diana)

20/1- Horsens, hjemme. (DK)

21/1 - Hvidovre (Riksen)

23/1 - Herlev (SkrukNu)

Ej skal du føde hjemme hvor spændende, det glæder jeg mit til at høre mere om. 

Anmeld

25. maj 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Nej det kan jeg godt forstå, selvom det godt nok ikke er en rar tanke. Hvor ofte forekommer sådan en MA og hvor langt vil du være henne d. 8.?

Jeg ved ikke hvor ofte de forekommer, men på hospitalet sagde de at de først vil undersøge om jeg fejler noget, hvis jeg har tre MA'er eller SA'er i træk - så almindeligt er det, at fostre går til grunde i første trimester.

Jeg tror at jeg er 7+5 d.8 - hvis mine beregninger er rigtige.

Anmeld

25. maj 2010

Mettemus

Diana... skriver:

Åhh hvor er det dejligt at høre. Kan godt forstå du er lettet 

Tak  Puha, ja det er lige før "lettet" ikke engang dækker det

Anmeld

25. maj 2010

Diana...

Mettemus skriver:

Tak  Puha, ja det er lige før "lettet" ikke engang dækker det

Åhh hvor er det dejligt at høre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.