Termins liste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. maj 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Så er jeg blevet scannet i dag og hun rykkede mig lige et par dage tilbage så derfor ændrer jeg terminsdatoen til d. 16. januar i stedet for d. 13.

Termin/fødested:

11/1 - Hvidovre (Blomst84)

16/1 - Skejby (Mettemus)

17/1 - Horsens (CamiRon)

17/1 - Rigshospitalet (Iben)

20/1 - Silkeborg (Diana)

21/1 - Hvidovre (Riksen)

23/1 - Herlev (SkrukNu

Ih, var det i dag, du blev scannet! Jeg går ud fra at du så hjerteblink?! Hvordan var det?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Ih, var det i dag, du blev scannet! Jeg går ud fra at du så hjerteblink?! Hvordan var det?

Kram

Ja det var i dag og det var helt fantastisk. Heldigvis kunne de se graviditeten med det samme, og der var ingen tvivl om at det sad som det skulle. Og det lille hjerte slog så fint, så fint. Der faldt en KÆMPE sten fra mit hjerte. Selvom jeg havde prøvet at tænke på noget andet i de sidste tre - fire uger har det alligevel siddet i baghovedet hele tiden, og jeg har været bange. Da jeg gik hjem følte jeg mig ti kilo lettere og ti cm. højere. Alt ser lysere ud nu og jeg tør at være glad for min lille bønne

Anmeld

25. maj 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Ja det var i dag og det var helt fantastisk. Heldigvis kunne de se graviditeten med det samme, og der var ingen tvivl om at det sad som det skulle. Og det lille hjerte slog så fint, så fint. Der faldt en KÆMPE sten fra mit hjerte. Selvom jeg havde prøvet at tænke på noget andet i de sidste tre - fire uger har det alligevel siddet i baghovedet hele tiden, og jeg har været bange. Da jeg gik hjem følte jeg mig ti kilo lettere og ti cm. højere. Alt ser lysere ud nu og jeg tør at være glad for min lille bønne

Ej hvor lyder det bare fantastisk  stort tillykke kan jeg jo sagtens sige nu  kan godt forstå du er lettet, er selv meget nervøs omkring den scanning.

Anmeld

25. maj 2010

DK

Termin/fødested:

11/1 - Hvidovre (Blomst84)

16/1 - Skejby (Mettemus)

17/1 - Horsens (CamiRon)

17/1 - Rigshospitalet (Iben)

20/1 - Silkeborg (Diana)

20/1- Horsens, hjemme. (DK)

21/1 - Hvidovre (Riksen)

23/1 - Herlev (SkrukNu)

Anmeld

25. maj 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Ej hvor lyder det bare fantastisk  stort tillykke kan jeg jo sagtens sige nu  kan godt forstå du er lettet, er selv meget nervøs omkring den scanning.

Det kan jeg godt forstå. Det blir bare meget mere virkeligt når man kan se at der er liv. Selvom jeg troede jeg var meget rolig og nøgtern har jeg jo alligevel været meget nervøs. Hvornår skal du scannes på torsdag? Vi var heldigvis til allerede kl 9.15 - det var simpelthen rart ikke at skulle vente på det hele dagen.

Hvordan har du det ellers denne gang i forhold til de andre gange?

Anmeld

25. maj 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Det kan jeg godt forstå. Det blir bare meget mere virkeligt når man kan se at der er liv. Selvom jeg troede jeg var meget rolig og nøgtern har jeg jo alligevel været meget nervøs. Hvornår skal du scannes på torsdag? Vi var heldigvis til allerede kl 9.15 - det var simpelthen rart ikke at skulle vente på det hele dagen.

Hvordan har du det ellers denne gang i forhold til de andre gange?

Jeg skal kl.11   så det er en okay tid syntes jeg. Jamen denne gang føler jeg mig mere gravid end de 2 andre gange, spiser mere, meget kvalme, hovedpine osv osv. men har selvfølgelig ikke prøvet at være så langt henne som jeg er nu. Hvad med dig kan du mærke forskel?  

Anmeld

25. maj 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Jeg skal kl.11   så det er en okay tid syntes jeg. Jamen denne gang føler jeg mig mere gravid end de 2 andre gange, spiser mere, meget kvalme, hovedpine osv osv. men har selvfølgelig ikke prøvet at være så langt henne som jeg er nu. Hvad med dig kan du mærke forskel?  

Nøjagtig det samme som du beskriver. Jeg er træt og har brystspændinger, men det havde jeg også de andre gange så det har jeg ikke tillagt nogen særlig betydning. Der imod har jeg haft kvalme der kommer og går og madlede. Det havde jeg ikke de andre gange og min egen læge sagde at det var et rigtig godt tegn - og det var det så også. Jeg er også længere end jeg har været de andre gange

Anmeld

25. maj 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Hvor fantastisk! Tillykke!

Ja, frygten og nervøsiteten ligger jo og spøger. Jeg er godt nok også spændt på min scanning. Puha!

Hvor er det dejligt for jer!

Anmeld

25. maj 2010

Mettemus

Riksen skriver:

Hvor fantastisk! Tillykke!

Ja, frygten og nervøsiteten ligger jo og spøger. Jeg er godt nok også spændt på min scanning. Puha!

Hvor er det dejligt for jer!

Er også fuldstændig glad og sidder og dikker billedet af min lille bønne  Føler mig fuldstændig usårlig nu.

Hvornår skal du scannes?

Anmeld

25. maj 2010

Riksen

Mettemus skriver:

Er også fuldstændig glad og sidder og dikker billedet af min lille bønne  Føler mig fuldstændig usårlig nu.

Hvornår skal du scannes?

Ih, det lyder altså bare dejligt.

Jamen, jeg skal først scannes d.8. juni .... kl.15 Men jeg skal heldigvis til speciale-kursus fra 9-12, så noget af tiden går da med det. Men synes der er meget lang tid til. Nogle gange er jeg overbevist om at der ikke er liv, og andre gange er jeg sikker på at det nok skal gå godt... ventetiden er ikke sjov.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.