Mettemus skriver:
Hor sjovt, så kan vi rigtig følges ad (selvom jeg håber på at blive rykket frem igen til NF
- kan man det?)!
Jep fik også et billede. Har ingen scanner så har ikke kunnet lægge det ind. Til gengæld har jeg taget et billede med min mobil og sendt det til alle der kunne være interesseret. Man kan selvfølgelig ikke se noget som helst, men jeg ved der er et billede af en lille hvid plet!
Hvordan ser de næste 4-5 uger så ud for dig nu?
Ja mon ikke de kan rykke terminen igen? det tror jeg næsten men uden at vide det 100%
min kæreste har fødselsdag den 8 januar så vi håber selvfølgelig ikke det bliver den dag baby skal komme.
De næste 4-5 uger skulle se fine ud, dog fik jeg til scanningen taget en blødprøve der skulle måle min slimhindes stof til at holde på fostret, testogeron eller noget i den stil kaldte han det
hvis jeg ikke danner nok af det stof skal jeg have nogle piller med stoffet i, så det kan holde på fostret, men den prøve for jeg svar på i morgen. Så håber at alt ser fint ud.
Selvom jeg har set hjerteblink sys jeg stadig jer er lidt paranoid
og nervøs for at miste, så GLÆÆDER mig rigtig meget til NF, så vi kan se om den lille hveps er sund og rask
Hvad med dig? hvordan ser den næste måneds tid ud?
Anmeld