Termins liste.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2010

blomst84

Riksen skriver:

Jeg trøster mig med at vi er en del herinde, der har prøvet at miste før. Men jeg satser på at det går godt! Det skal det

Det håber jeg også det gør  og ja det er en super side denne her, altid nogle søde og støttende ord med til det hele 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

13!1 - Skejby (Den håbefulde)

16/1 - Skejby (Mettemus)

16/1- Hvidovre (Blomst84)

17/1 - Horsens (CamiRon)

17/1 - Rigshospitalet (Iben)

19/1 - Læsø, hjemme (Mettenoah)

20/1 - Silkeborg (Diana)

20/1- Horsens, hjemme. (DK)

21/1 - Hvidovre (Riksen)

23/1 - Herlev (SkrukNu)

Var lige til scanning i dag og blev sat nogle dage tilbage  men det bedste var at jeg så et lille bankende  på skærmen. 

Driblede lige lidt rundt for at finde en opdatering fra dig ang. scanning, og her var den så. TILLYKKE!!! Hvor dejligt for dig, var det ikke bare en kæmpe oplevelse? Fik du billede med hjem?

KÆMPE kram

Anmeld

30. maj 2010

maj2011

Hej alle

Jeg er sprit ny. og lige fået bekræftet at jeg er gravid.

16/1 - Skejby (Mettemus)

17/1 - Horsens (CamiRon)

20/1 - Silkeborg (Diana)

21/1 - Hvidovre (Riksen)

23/1 - Herlev (SkrukNu)

09/2 - holstebro (maj2011)

Anmeld

30. maj 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Driblede lige lidt rundt for at finde en opdatering fra dig ang. scanning, og her var den så. TILLYKKE!!! Hvor dejligt for dig, var det ikke bare en kæmpe oplevelse? Fik du billede med hjem?

KÆMPE kram

Jo det var en rigtig vild oplevelse  blev bare så glad da jeg så det lille hjerte galopere derud af  så mig og kæresten var helt oppe og køre bagefter... Kan se vi har termins-dato samme dag nu  Ja fik et billede med hjem, ku være jeg skulle smide det op her på siden, fik du også et billede med hjem? 

Anmeld

30. maj 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Jo det var en rigtig vild oplevelse  blev bare så glad da jeg så det lille hjerte galopere derud af  så mig og kæresten var helt oppe og køre bagefter... Kan se vi har termins-dato samme dag nu  Ja fik et billede med hjem, ku være jeg skulle smide det op her på siden, fik du også et billede med hjem? 

Hor sjovt, så kan vi rigtig følges ad (selvom jeg håber på at blive rykket frem igen til NF - kan man det?)!

Jep fik også et billede. Har ingen scanner så har ikke kunnet lægge det ind. Til gengæld har jeg taget et billede med min mobil og sendt det til alle der kunne være interesseret. Man kan selvfølgelig ikke se noget som helst, men jeg ved der er et billede af en lille hvid plet!

Hvordan ser de næste 4-5 uger så ud for dig nu?

Anmeld

30. maj 2010

blomst84

Mettemus skriver:

Hor sjovt, så kan vi rigtig følges ad (selvom jeg håber på at blive rykket frem igen til NF - kan man det?)!

Jep fik også et billede. Har ingen scanner så har ikke kunnet lægge det ind. Til gengæld har jeg taget et billede med min mobil og sendt det til alle der kunne være interesseret. Man kan selvfølgelig ikke se noget som helst, men jeg ved der er et billede af en lille hvid plet!

Hvordan ser de næste 4-5 uger så ud for dig nu?

Ja mon ikke de kan rykke terminen igen? det tror jeg næsten men uden at vide det 100%  min kæreste har fødselsdag den 8 januar så vi håber selvfølgelig ikke det bliver den dag baby skal komme. 

De næste 4-5 uger skulle se fine ud, dog fik jeg til scanningen taget en blødprøve der skulle måle min slimhindes stof til at holde på fostret, testogeron eller noget i den stil kaldte han det  hvis jeg ikke danner nok af det stof skal jeg have nogle piller med stoffet i, så det kan holde på fostret, men den prøve for jeg svar på i morgen. Så håber at alt ser fint ud.

Selvom jeg har set hjerteblink sys jeg stadig jer er lidt paranoid   og nervøs for at miste, så GLÆÆDER mig rigtig meget til NF, så vi kan se om den lille hveps er sund og rask

Hvad med dig? hvordan ser den næste måneds tid ud? 

Anmeld

31. maj 2010

Mettemus

blomst84 skriver:

Ja mon ikke de kan rykke terminen igen? det tror jeg næsten men uden at vide det 100%  min kæreste har fødselsdag den 8 januar så vi håber selvfølgelig ikke det bliver den dag baby skal komme. 

De næste 4-5 uger skulle se fine ud, dog fik jeg til scanningen taget en blødprøve der skulle måle min slimhindes stof til at holde på fostret, testogeron eller noget i den stil kaldte han det  hvis jeg ikke danner nok af det stof skal jeg have nogle piller med stoffet i, så det kan holde på fostret, men den prøve for jeg svar på i morgen. Så håber at alt ser fint ud.

Selvom jeg har set hjerteblink sys jeg stadig jer er lidt paranoid   og nervøs for at miste, så GLÆÆDER mig rigtig meget til NF, så vi kan se om den lille hveps er sund og rask

Hvad med dig? hvordan ser den næste måneds tid ud? 

Det er simpelthen utroligt hvad man kan nu til dags (der bor en gammel mand i mig der ind imellem blander sig )! Smart at man kan få noget medicin der kan hjælpe til at klistre fostret fast!

Jamen her skal de næste 4-5 uger også bare gå. Skal ha' lavet vandrejournal engang i næste uge, og ellers skal jeg bare glæde mig til NF.

Er også stadig rigtig paranoid. Første frygt var at den ikke sad i livmoderen, nu hvor det er sikkert kommer alle de andre ting der kan gå galt op til overfladen... jøsses! Min kvalme er væk igen og det bekymrer mig, ligesom jeg bliver urolig hvis jeg ikke har mærket ligamentsmerter. Vil gerne spole tiden frem!

Anmeld

31. maj 2010

blomst84

Ja det er virkelig smart  de kan jo alt muligt, fik dog svar på min prøve i dag og alt ser rigtig fint ud   wuhuuu der blev jeg rigtig glad. 

Kender godt til det med nervøsiteten  det er en stor analysering hele dagen igennem, men prøver virkelig at tænke på noget andet, men det er godt nok svært.. ens tanker kredser hele tiden om lille bebs   men jeg håber håber håber bare at alt går som det skal og vi begge kan se en fin lille en til NF 

Anmeld

31. maj 2010

cdinesen

Så blev min termin også lagt fast efter 1. lægebesøg i dag!

16/1 - Skejby (Mettemus)

17/1 - Horsens (CamiRon)

20/1 - Silkeborg (Diana)

21/1 - Hvidovre (Riksen)

23/1 - Herlev (SkrukNu)

13/1 - Næstved (cdinesen)

Anmeld

31. maj 2010

AnneH

13/1 - Næstved (cdinesen)

13/1 - Skejby (Den håbefulde)

13/1 - Skejby (AnneH)

16/1 - Skejby (Mettemus)

17/1 - Horsens (CamiRon)

20/1 - Silkeborg (Diana)

21/1 - Hvidovre (Riksen)

23/1 - Herlev (SkrukNu)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.