Træt af fordomme og formodninger!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Er lige lidt nysgerrig... Hvad mener du, der spares på, som er forkert?

K.h. Linda

Uhh det vil jeg godt svare på... skolen, insituationerne og ældreplejen for at nævne nogle.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. maj 2010

lion

Baagøe skriver:

Er lige lidt nysgerrig... Hvad mener du, der spares på, som er forkert?

K.h. Linda

sygehuse og lignede

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

N&J skriver:

Uhh det vil jeg godt svare på... skolen, insituationerne og ældreplejen for at nævne nogle.. 

Enig. Hvor mener du så der kan sættes ind?

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

lion skriver:

sygehuse og lignede

Ok, hvor skal man efter din mening spare?

Anmeld

24. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Enig. Hvor mener du så der kan sættes ind?

Kan du ikke lave en tråd med det, vil gerne svare men er også lidt nysgerrig efter hvor andre syntes der skal spares, det kan være vi bare sidder med alle guldkornene lige her på baby..  vi er jo så kloge..

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

N&J skriver:

Kan du ikke lave en tråd med det, vil gerne svare men er også lidt nysgerrig efter hvor andre syntes der skal spares, det kan være vi bare sidder med alle guldkornene lige her på baby..  vi er jo så kloge..

Det er hermed gjort!  Venter også spændt på respons fra ANO i denne tråd

Anmeld

24. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Det er hermed gjort!  Venter også spændt på respons fra ANO i denne tråd

Tror jeg vi kan vente længe på.. 

Anmeld

24. maj 2010

Pige2009

N&J skriver:

Tror jeg vi kan vente længe på.. 

LOOOLLLL Ja, det er da en mystisk måde at debattere på

Anmeld

15. januar 2011

Nadia Foged

Jaaa jeg hører det konstant, hvorfor vil du beholde barnet når du ikke er sammen med faderen?

han skal da også have noget at skulle have sagt, tænker du ikke på hvordan det er for ham, du burde ikke beholde det når BLA BLA BLA osv osv Det er hårdt nok at træffe beslutningen om hvad man skal gøre, men bliver da bestemt ikke mindre hårdt at høre alle folks holdninger om det.

Er jo mit valg og vil jo aldrig nægte ham at se barnet (:

Men ja folk de er jo simpelthen helt oppe og køre og ja oftest dem der ikke har prøvet det

Anmeld

17. januar 2011

N&J

Nadia Foged skriver:

Jaaa jeg hører det konstant, hvorfor vil du beholde barnet når du ikke er sammen med faderen?

han skal da også have noget at skulle have sagt, tænker du ikke på hvordan det er for ham, du burde ikke beholde det når BLA BLA BLA osv osv Det er hårdt nok at træffe beslutningen om hvad man skal gøre, men bliver da bestemt ikke mindre hårdt at høre alle folks holdninger om det.

Er jo mit valg og vil jo aldrig nægte ham at se barnet (:

Men ja folk de er jo simpelthen helt oppe og køre og ja oftest dem der ikke har prøvet det

Hej Nadia, det er en gammel tråd jeg skrev da jeg havde en af mine flip, hvor jeg bare var træt af folk der syntes det var helt okey at fortælle mig præcis hvordan de havde det, fordi jeg jo var selvvalgt enlig mor, så skal man åbenbart stå model til meget.. oveni alle følelserne som der var/er omkring denne beslutning, vi er en del herinde som har stået i meget forskellige situationer, men alle har valgt at få vores ønskebørn på tros af en far der ikke var klar, så jeg håber da at du bare skriver løs hvis du har nogle tanker, frustrationer eller glæder som du gerne vil dele med os andre, vi vil i hvert fald gerne lytte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.