Fru Bering skriver:
Til Yrsa - og andre. 
Nej, der er ingen muligheder. Jeg lider af en medfødt blodsygdom, som gør det livstruende at være gravid. Vi prøvede her i vinter, men nåede kun to måneders graviditet - så blev jeg syg og var tvunget til at afslutte graviditeten. Det var et hårdt slag, men jeg vidste det nok godt på forhånd, egentligt. Min mand er bare ikke nået til at acceptere det endnu. 
Jeg så et program om nogle klinikke i Indien, hvor man har rugmødre. Det var generelt nogle kvinder som selv har børn allerede, men manglede noget penge. De selv kommer til klinikken og få lavet alt de test. Og så bor de der i klinikken, hvor de bliver passet. Så føder de og efter kort tid, kommer de tilbage til deres landsby. I programmet fulgte de et amerikansk ægtepar, som har betalt for dette "service" De fik en dejlig baby med hjem. Jeg ved, at det lyder noget helt surrealistisk, men måske er et spørgsmål, om at starte undersøgelsen??? Jeg ved ikke, hvordan de vil registrere babien, måske som adoptive? Måske kan I begynde at kikke på muligheder i udlandet... Hvis man bruger så mange kræfter på at blive gravid, så kan ligeså godt bruge også den tid til at undersøge om rugmødre i Indien.
Anmeld