Jeg er selvvalgt mor, men der er fordi faren intet vil have med os at gøre. Indtil videre har jeg endnu ikke fundet manden i livet, og dermed leger jeg meget med tanken om på et tidspunkt at få en 'med mig selv'. Og der har jeg faktisk valgt at det skal være en lukket doner. Måske ret egoistisk, men jeg ved at min datters far ALDRIG vil komme igen, og så synes jeg heller ikke at jeg vil lave en med en åben donor.
Jeg ved godt det et sindssygt egoistisk, men jeg håber på at mine børn en gang kan sige: Mor du har givet os den bedste opvækst og vi har aldrig manglet nået.
Det at have en far må da bare være bonus. Jeg er selv vokset op med begge mine forældre..
Min datter ligner mig HELT VILDT. Dog kan jeg da godt se der er lidt far i hende, men det er kun hvis man ved hvem faren er. Og han er hemmelig! Min datter skal nok få det at vide hvis hun kommer og spør, det vil jeg ikke lægge skjul på. Men jeg ønsker ikke hun skal komme hjem fordi hun har hørt det ude i byen. Hun skal høre det hjemmefra. Derfor er der få der ved hvem det er..
Anmeld