Erfaringer med at få nr. 1 og nr. 2 tæt på hinanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. maj 2010

bagger26

Tanja78 skriver:

ja børnepenge, det modtager vi fra fødslen og har modtaget hvert kvartal siden hun blev født  ikke fra de er 3 år  her i hvert fald.

Hehe nej det var ikke det jeg mente.. Mente at ydelsen først bliver sat ned når de bliver 3..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2010

XXSS

bagger26 skriver:

Hehe nej det var ikke det jeg mente.. Mente at ydelsen først bliver sat ned når de bliver 3..

Nej men jeg har forstået det  hehe. Det var min mand der havde set at det var som 2 årig, men som jeg lige har forklaret ham jf. info herfra er det jo perioden fra de er 3 år.. Så derfor al det hurlumhej! I know what u mean!!!

Anmeld

12. maj 2010

bagger26

CamiRon skriver:

Hej alle sammen!

Tusind tak for alle jeres svar - jeg syntes bestemt det lyder som om at selvom det er hårdt at få børnene tæt, så er det det værd!  

Vi har Emma på knap 11 mdr. og overvejer hvornår vi skal have den næste. ´

Jeg tænker meget på det med at transportere begge unger på en gang, hvor den mindste måske skal sove og den store er vågen. Kan se at der er flere af jer der taler om en tvillinge/søskende-klapvogn - er det løsningen?

Må jeg evt. se billeder?

Her er vores søskende vogn, som vi kalder den hehe.. Den er super dejlig og billig hehe.. Der følger fra staren af 2 klapvognsdele med, og så skal man købe lift delen ved siden af, men den koster kun 500 kr..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. maj 2010

bagger26

Tanja78 skriver:

Nej men jeg har forstået det  hehe. Det var min mand der havde set at det var som 2 årig, men som jeg lige har forklaret ham jf. info herfra er det jo perioden fra de er 3 år.. Så derfor al det hurlumhej! I know what u mean!!!

Hehe det var godt.. det var mere fordi at det jo er træls at gå og regne med at det var fra de er 2, når nu i kan får det ekstra et helt år mere..

Anmeld

12. maj 2010

XXSS

bagger26 skriver:

Hehe det var godt.. det var mere fordi at det jo er træls at gå og regne med at det var fra de er 2, når nu i kan får det ekstra et helt år mere..

Ja lige præcis. Var også lige inde og tjekke deres hjemmeside, så det passer fint. Det hjælper da en lille smule vil jeg sige .  Men ja, det kan da godt være en jungle at finde rundt i for "nye" mødre eller fædre. Så derfor er det jo godt med sådan nogle gæve tøser på baby.dk

Anmeld

12. maj 2010

CamiRon

bagger26 skriver:

Her er vores søskende vogn, som vi kalder den hehe.. Den er super dejlig og billig hehe.. Der følger fra staren af 2 klapvognsdele med, og så skal man købe lift delen ved siden af, men den koster kun 500 kr..

Den er lidt smart faktisk. Hvad mærke er det og hvad har i givet for den?

Anmeld

12. maj 2010

bagger26

Tanja78 skriver:

Ja lige præcis. Var også lige inde og tjekke deres hjemmeside, så det passer fint. Det hjælper da en lille smule vil jeg sige .  Men ja, det kan da godt være en jungle at finde rundt i for "nye" mødre eller fædre. Så derfor er det jo godt med sådan nogle gæve tøser på baby.dk

Ja det er en jungle nogle gange med alle de regler der er..  Baby.dk kan man få svar på alt stort set hehe, dejligt...

Anmeld

12. maj 2010

bagger26

CamiRon skriver:

Den er lidt smart faktisk. Hvad mærke er det og hvad har i givet for den?

Den er rigtig smart syntes jeg, rigtig nemt at gå med pga sving hjulene, og så passer den i breden gennem en standart dør, så har ikke problemer med at komme gennem døre osv med den.. Og når den er slået sammen fylder den ikke meget mere end en alm barne vogn, vi kan i hvert fals sagten have den i vores skoda fabia combo..

Vi har givet 2500 kr for vognen + 500 for lift delen, så 3000 i alt, det syntes jeg er billigt, og det er fra ny.. Den hedder "carena double swing"

http://www.carenababy.com/CARENA/Denmark/STROLLERS/TwinStrollers/Strollers/Products/37182.htm

Anmeld

12. maj 2010

CamiRon

bagger26 skriver:

Den er rigtig smart syntes jeg, rigtig nemt at gå med pga sving hjulene, og så passer den i breden gennem en standart dør, så har ikke problemer med at komme gennem døre osv med den.. Og når den er slået sammen fylder den ikke meget mere end en alm barne vogn, vi kan i hvert fals sagten have den i vores skoda fabia combo..

Vi har givet 2500 kr for vognen + 500 for lift delen, så 3000 i alt, det syntes jeg er billigt, og det er fra ny.. Den hedder "carena double swing"

http://www.carenababy.com/CARENA/Denmark/STROLLERS/TwinStrollers/Strollers/Products/37182.htm

Tak for linket. Den er fanme eddermagne bare skide smart!!

Anmeld

12. maj 2010

bagger26

CamiRon skriver:

Tak for linket. Den er fanme eddermagne bare skide smart!!

Lige mine ord hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.