CamiRon skriver:
Hej Piger.
Ville gerne høre lidt om jeres erfaringer med at få ungerne tæt på hinanden? Praktisk, økonomisk osv. 
Jeg har 2 børn meget tæt på hinanden, som jeg havde ønsket mig.
Der er 1 år og 4 dage imellem dem 
Da det er en pige og en dreng, har jeg ikke kunnet lade den lille arve tøjet. Men jeg syntes du egentlig ikke det har været dyrt økonomisk mht tøj osv. jeg syntes først det blev rigtig dyrt,. da de startede i inst., hvor jeg gav næsten 4000.- kr pr måned - for 2 vuggestuepladser og den ene til halvpris. Så blev det dyrt! Til august går de begge i børnehave og så skal jeg helt ned og kun give 1200.- kr for dem begge, dét kan mærkes 
Jeg syntes det var hårdt det første års tid, hvor de sov forskelligt, så der var ikke så meget hvile. Der var ikke nogen pauser i løbet af dagen, for der var altid en der sov og en der var vågen.
Nu er de hhv 3 og 4 år. Nu er det skønt - de sover ikke længere til middag, de sover hele natten, de leger sammen, har de samme interesser, samme vennekreds, har smidt bleerne på samme tid og så udvikler de sig sammen - den lille følger heftigt med 
Jeg er sikker på de vil få et helt specielt forhold, fordi de allerede nu har så meget sammen
Jeg har aldrig fortrudt det, at jeg fik dem så tæt. 
Lone
Anmeld