Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
billede 1: det var d. 16-3 -2010 den første jeg tog
Billede 2: var den 18- 3 - 2010
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
npn skriver: Har pint mig selv så meget, så kan lige så godt blive vedLige op til i fik en positiv test.. Hvordan føltes det så på jer? Kunne i mærke noget i underlivet???
Har pint mig selv så meget, så kan lige så godt blive vedLige op til i fik en positiv test.. Hvordan føltes det så på jer? Kunne i mærke noget i underlivet???
jeg havde jag i min venstre side, og det var det eneste jeg havde
npn skriver: Jeg tvang mig selv til ikke at teste i morges, kunne ikke lige magte at blive skuffet igen, og synes også virkelig meget nu, at jeg kan mærke mens, så jeg regner med det kommer her i løbet af dagen.. Desværre... Men så er det jo bare på hesten igen
Jeg tvang mig selv til ikke at teste i morges, kunne ikke lige magte at blive skuffet igen, og synes også virkelig meget nu, at jeg kan mærke mens, så jeg regner med det kommer her i løbet af dagen.. Desværre... Men så er det jo bare på hesten igen
Ej hvorfor testede du dog ikke?? gør det nu så... den bliver jo tydligere for hver dag. Og en graviditet kan godt føles somom mens er på vej.
npn skriver: Jeg tester når jeg kommer hjem fra arbejde, kan ikke vente til i morgen, og der skal vi også til Barcelona, så inden da vil det jo være meget rart at få ren besked
Jeg tester når jeg kommer hjem fra arbejde, kan ikke vente til i morgen, og der skal vi også til Barcelona, så inden da vil det jo være meget rart at få ren besked
Syntes det lyder som en go ide
da jeg skulle teste var jeg gået en uge over tid, der viste den negativ jeg kunne først teste positiv 14 over tid hos lægen. så det er meget forskelligt hvornår man kan få steg nr2 at se.
npn skriver: Det da lidt positivt.. Men ved sgu ikke hvad jeg skal tro, kan ikke lade være med at holde fast i min næsten usynlige streg.
Det da lidt positivt.. Men ved sgu ikke hvad jeg skal tro, kan ikke lade være med at holde fast i min næsten usynlige streg.
Hvis du bare lige venter en 9mdrs tid så ser vi om der pludselig kommer en baby ud af dig!! Hihi ej bare gas... Håber da den er der... men prøv nu i morgen tidlig igen. hvornår skulle du have haft mens??
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128