Må jeg se jeres svagt positive teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

254.033 visninger
66 svar
6 synes godt om
4. maj 2010

Lotus86

Hej Hej... Har taget en test i dag fra billigtest, og jeg synes måske jeg meget meget meget svagt kan ane en streg, men er slet ikke sikker. Er der nogle af jer der har billeder liggende af meget svagt positive test??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

businesstigger

Her er mine tests fra da jeg var gravid i jan. og nu igen i april

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. maj 2010

LinLin

Det er min svageste; 4+2... Tog een en uge senere, hvor stregerne var lige tydelige!

Anmeld

4. maj 2010

Mettemus

npn skriver:

Hej Hej... Har taget en test i dag fra billigtest, og jeg synes måske jeg meget meget meget svagt kan ane en streg, men er slet ikke sikker. Er der nogle af jer der har billeder liggende af meget svagt positive test??

Hej

Har taget min. en om dagen de sidste fire dage fordi jeg synes de er så utydelige at det næsten ikke kan passe at jeg er gravid. (De ligner Businesstiggers på en prik) Jeg snakkede med lægen i går og hun sagde at den var god nok - svag eller ikke svag, den er positiv hvis der er to streger

Anmeld

4. maj 2010

Ida.

Her ligger først bevis på Linas eksistens...det viste sig senere, at jeg kun var 3+, da jeg tog testen...hvilket jeg ikke kunne vide, da jeg har meget uregelmæssig cyklus...

Anmeld

4. maj 2010

Lotus86

Tusind tak desværre tror jeg bare det er ønsketænkning. Har taget et billede, og det er der jeg mener at kan ane noget, men alligevel ikke

Anmeld

4. maj 2010

MetteMTH

Mine så sådan her ud.

Anmeld

4. maj 2010

Lotus86

Men men, jeg har ikke mistet modet 100% har nemlig snydt, og har først testsag i morgen, meeen sætter ikke næsen op efter noget

Anmeld

4. maj 2010

FrkLarsen

Den her tog jeg i november måned. 

Anmeld

4. maj 2010

Mira0911

Her er lidt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.