Må jeg se jeres svagt positive teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Lotus86

Trutten - tak for svar, nu kan jeg vidst ikke rigtig hænge mig i mere..

MariaE - din er MEGET tydelig i forhold til hvad jeg kan se på min, så der er helt 100 ikke noget at komme efter her, vi må bare kæmpe videre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2010

Lotus86

Så fandt jeg et billede, men fordi der er zoomet ind, så er kvaliteten virkelig dårlig...

Føler mig helt til grin over at være så desperat, inderst inde ved jeg jo godt der ikke er noget, men alligevel bliver man ved med at pine sig selv...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

5. maj 2010

FrkLarsen

Synes altså godt at jeg kan ane en meget meget svag streg på det sidste billede du har smidt ind. 

Vent et par dage eller 3, der har HCG hormonet fordoblet sig  

for at det er jeres tur

Anmeld

5. maj 2010

Misa

min 

Anmeld

5. maj 2010

Lotus86

Puha... Nu fik jeg helt kriller i maven... Tænk hvis det kan være rigtigt...??

MEN... Jeg må stadig slå koldt vand i blodet, risikoen for at der ikke er noget er større, må bare vente og se

Anmeld

5. maj 2010

Lotus86

Det jo dumt at læse for meget herinde, er da lige blevet overbevist om, at hvis der skulle være en streg, så er det nok en bio jeg har gang i, når den er SÅ utydelig... Troede altså ikke det skulle skabe så mange frustrationer at starte pb op....

Anmeld

5. maj 2010

FrkLarsen

npn skriver:

Det jo dumt at læse for meget herinde, er da lige blevet overbevist om, at hvis der skulle være en streg, så er det nok en bio jeg har gang i, når den er SÅ utydelig... Troede altså ikke det skulle skabe så mange frustrationer at starte pb op....

for at tante rød bliver langt borte hos dig!

Krydser mange gange for at du har en lille spire i mavsen!

kamilla 26+4

Anmeld

6. maj 2010

NoName

Her er min

Anmeld

6. maj 2010

mullesmith2

npn skriver:

Puha... Nu fik jeg helt kriller i maven... Tænk hvis det kan være rigtigt...??

MEN... Jeg må stadig slå koldt vand i blodet, risikoen for at der ikke er noget er større, må bare vente og se

Den ligner min første test den der, kan godt ane en meget svag streg men min var allerde meget tydligere dagen efter   Kram mulle der er 9+3 idag.

Anmeld

6. maj 2010

Lotus86

Jeg tvang mig selv til ikke at teste i morges, kunne ikke lige magte at blive skuffet igen, og synes også virkelig meget nu, at jeg kan mærke mens, så jeg regner med det kommer her i løbet af dagen.. Desværre... Men så er det jo bare på hesten igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.