Må jeg se jeres svagt positive teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2010

BabyAnno2012

Hvorfor køber du ikk sådan en digital test ? ved godt den koster en del mere end de billige teste

En digital test er sådan en som matildeS viser som den første af sine tests

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Lotus86

Shibby skriver:

Håber du snart får to streger sødte..Ventetiden føles bare så skidelang

Tak, det håber jeg også... Og i lige måde, har læst at i også forsøger...

Og ja, ventetiden føles ulidelig...

Anmeld

3. september 2010

Lotus86

BabyAnno2011 skriver:

Hvorfor køber du ikk sådan en digital test ? ved godt den koster en del mere end de billige teste

En digital test er sådan en som matildeS viser som den første af sine tests

Fordi det pt. ikke er aktuelt, det er lang tid siden jeg oprettede indlægget, og lige nu er jeg midt i en cyklus

Anmeld

22. september 2010

Laura1987

Det er den samme test, men stregen er tydeligere i virkeligheden og består strakt-arm-testen..

Jeg har ikke været gravid før, så jeg er lidt skræmt, men på den helt vidunderlige måde, samtidig med at jeg ikke tør lade mig selv tro at den faktisk kan være positiv om et par dage...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2010

Laura1987

min sagt positive er nu blevet til positiv, uden tvivl...

Anmeld

29. august 2011

Storken

Op. Der er en som spørger om streger. Så kan hun se jeres

Anmeld

29. august 2011

Darling<3

Storken skriver:

Op. Der er en som spørger om streger. Så kan hun se jeres

Tråden er fra Maj 2010 Hehe...Hun har født

Anmeld

29. august 2011

Storken

Nej. Det var en anden fra 2011 trådene der stilte spørgsmål til hvornår en streg er en streg. Man kan google sig til alt. Kunne ikke huske hendes brugernavn men tænkte at folk selv kunne regne ud at en tråd fra 2010 ikke er relevant i 2011 medmindre det giver svar på spørgsmål der også bliver stillet i 2011. My bad.

Anmeld

29. august 2011

freiasmor

Lotus86 skriver:

Hej Hej... Har taget en test i dag fra billigtest, og jeg synes måske jeg meget meget meget svagt kan ane en streg, men er slet ikke sikker. Er der nogle af jer der har billeder liggende af meget svagt positive test??

den første er fra den 24 i denne måned... og de andre er fra d. 26. mener jeg... meeeega svage! ku heller ikk få det på billed den 1 test, men var vidst lidt heldig

Anmeld

29. august 2011

Storken

Majbaby2012 skriver:

den første er fra den 24 i denne måned... og de andre er fra d. 26. mener jeg... meeeega svage! ku heller ikk få det på billed den 1 test, men var vidst lidt heldig

Den er næsten usynlig men den ser god nok ud. Hvornår har du (ikke)forventet mens?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.