Må jeg se jeres svagt positive teste??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

Lotus86

Nej nu har jeg altså mistet modet, jeres er meget tydlige i forhold til det jeg bilder mig ind jeg kan se, så det er bare dum ønsketænkning desværre.... Men tak for hjælpen, det fik mig da ned på jorden igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

Mira0911

npn skriver:

Nej nu har jeg altså mistet modet, jeres er meget tydlige i forhold til det jeg bilder mig ind jeg kan se, så det er bare dum ønsketænkning desværre.... Men tak for hjælpen, det fik mig da ned på jorden igen

Synes ikke mine er tydelige... De er meget svage synes jeg...

Anmeld

4. maj 2010

Mettemus

npn skriver:

Prøv da igen om et par dage - det kan jo være at du bare ikke producerer hormoner ret hurtigt!!

Jeg krydser fingre...

Anmeld

4. maj 2010

Lotus86

MoarJ - Det er netop også derfor jeg nu er overbevist om, at det er indbildning, for dine er nemlig ret tydelige i forhold til det jeg troede jeg kunne se

Anmeld

4. maj 2010

Mira0911

NpN - Har du et billede?

Anmeld

4. maj 2010

Lotus86

Nej desværre, det er taget på min tlf, som selvfølgelig driller, så jeg kan ikke få det over på computeren.

Anmeld

4. maj 2010

Mira0911

Øv øv da...

Anmeld

4. maj 2010

Lotus86

Skal lige høre om noget andet... De der billigetest ik, skal nr. 2 streg da så være i samme feldt som kontrolstregen, eller kan det gælde hvis der kommer en streg ude i det "glatte" hvide?? Håber i forstår

Anmeld

4. maj 2010

Junibæbs2013

Hejsa.

Jeg har spurgt billig-teste.dk om nøjagtig det samme, da jeg også har fået nogle streger frem ude i det hvide felt.
Her er deres (nedslående) svar:

Den 'streg' du henviser til (mellem kontrolstregen og 'max'-bogstaverne) er testens farvepude.

Når urinen kommer op til farvepuden, fører den farven med vider op i testen.

Hvis der er nok hCG i urinen, vil farven binde til hormonet, og en teststreg dannes ca. 4 mm til venstre for kontrolstregen.

Det er altså helt normalt at kunne se denne 'farvepude-streg' lige der hvor testen, set fra siden, bliver lidt tykkere, men den skal ses væk fra når resultatet fortolkes.

Anmeld

4. maj 2010

Muffinmus

her er min fra da jeg ventede min datter, taget RET tidligt.Mrner den er taget 4 dage før forventet mens....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.