DEM: Sommerferie, hvor skal vi hen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Ja, jeg tror du har gættet rigtigt. Intet er givet på forhånd, men jeg har en god mavefornemmelse

Krydser alt hvad der kan krydses og sender dig de bedste tanker Håber virkelig for dig<3

Her er alt opgivet.. Astrid's biofar er pludselig blevet gift, på trods af vi var sammen lige knap 2 uger forenden?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Ej, mon dog, Jane. Jeg tror, du tænker på mit tidligere indlæg, hvor jeg skrev lidt om vores forhold og hans deadline? Han er nu stadig, hvor han er desværre, men han ser Laura 2-3 gange ugentligt.

Jeg glæder mig bare SÅ meget til ferien.

Ja det er vist en god blanding af statusbesked, og det med at du skrev at han havde fået en afslutning på det derhjemme og der derfor var en mulighed.. og en mulighed er bedre end ingenting.. men hvor jeg syntes det er dejligt han står ved sit ansvar.. yeah 

Anmeld

7. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

N&J skriver:

Ja det er vist en god blanding af statusbesked, og det med at du skrev at han havde fået en afslutning på det derhjemme og der derfor var en mulighed.. og en mulighed er bedre end ingenting.. men hvor jeg syntes det er dejligt han står ved sit ansvar.. yeah 

Enig

Anmeld

8. maj 2010

Pige2009

Ja, det er skønt, at han i hvert fald er der for Laura, og han har LOVET, at vi er sammen fra 1. juli, men som sagt er intet givet på forhånd Men jeg har som sagt en rigtig god mavefornemmelse

Anmeld

8. maj 2010

Pige2009

LouiseVous skriver:

Krydser alt hvad der kan krydses og sender dig de bedste tanker Håber virkelig for dig<3

Her er alt opgivet.. Astrid's biofar er pludselig blevet gift, på trods af vi var sammen lige knap 2 uger forenden?!

Han er sgu mærkelig - sorry to say

Anmeld

8. maj 2010

Pige2009

Tullen85 skriver:

Vi skal på ferie ved min mor og hendes kæreste i skive. De har lige købt båd, så vi skal på jagt efter en babyredningsvest og så skal vi ud på bølgen blå :-D

Jeg tror slet ikke de findes så små, da jeg selv sejler og ikke har kunne opdrive en så lille vest nogen steder

Anmeld

8. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Han er sgu mærkelig - sorry to say

Bare sig hvad du mener. Jeg kan tåle det, om ikke andet har jeg da fundet ud af hvor dårligt bekendtskab han er, hvis man kan sige det sådan... Det er i hvert fald næsten det han siger om mig.

Har virkelig fundet ud af hvad han er for én og et eller andet sted er jeg faktisk rigtig glad for vi aldrig har fået det til at kører efter Astrid er kommet til. Glad er jeg også fordi han INTET vil have med hende at gøre!

Men det bedste af alt, Astrid fik heldigvis ikke hans efternavn (hun sku have det som en slags mellemnavn, altså Astrid .... Vous Eriksen) For min datter skal sq ikke bære et efternavn som en anden fucking kvinde bære igennem hendes bio-far!!! :-@ Det er jeg virkelig evig taknemlig for!!!!!

Anmeld

11. maj 2010

betski

Vi skal på camping (det er vi hvert år) og så tror jeg vi skal en tur over til min datters farmor. Til efteråret er vi blevet inviteret til Egypten af mine forældre - ihh hvor vi glæder os. Jeg har på ingen måde selv råd til charterferie, så super dejligt at blive inviteret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.