DEM: Sommerferie, hvor skal vi hen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.131 visninger
57 svar
0 synes godt om
3. maj 2010

N&J

Hej DEM damer, ville bare lige høre hvad I gør i sommerferien, har I planlagt ferie??

Jeg har selv opgivet at komme sydpå i år, da jeg tror det er lidt for tidligt, så istedet har jeg planlagt at vi tager på en lille cykeltur til fanø (ligger 2 km og en færgetur væk) og så bor et par nætter i en hytte, det koster kun 300 kr. på. døgn, så det er jo samtidig også billigt og har arbejdet på øen og det er nu så hyggeligt derover, men hvad har I planlagt, vil gerne inspireres og høre om der er nogen der har lidt vildere planer end jeg, til tros for alene titlen med et lille barn.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

wamse

Jeg skal simpelthen for første gang nogensinde på ferie med mine børn. Vi skal i sommerhus i 1 uge over i det vestjyske, fordi jeg har fået lov til at låne et sommerhus og skal kun betale for el Vi glæder os så meget.

Anmeld

3. maj 2010

N&J

wamse skriver:

Jeg skal simpelthen for første gang nogensinde på ferie med mine børn. Vi skal i sommerhus i 1 uge over i det vestjyske, fordi jeg har fået lov til at låne et sommerhus og skal kun betale for el Vi glæder os så meget.

Det er da rigtig hyggeligt og ja meget billigere end den løsning jeg har fundet mig, hvor er det sødt at lade jer nøjes med el.. super..

Jeg havde overvejet camping, men er ikke helt sikker på at hun er klar til en telttur i en alder af 1½.. hehehe

Anmeld

3. maj 2010

N&J

...

Anmeld

4. maj 2010

quity

wamse skriver:

Hvor i det vestjyske skal du på ferie???

Anmeld

4. maj 2010

wamse

quity skriver:

Hvor i det vestjyske skal du på ferie???

Over ved Ansager/Grindsted, ved noget der hedder Kvie sø

Anmeld

4. maj 2010

forår

Vi tager 1 uge i sommerhus sammen med mine forældre.  En billig og en nem måde at holde ferie på..midt i barslen...hehehe

Anmeld

4. maj 2010

N&J

forår skriver:

Vi tager 1 uge i sommerhus sammen med mine forældre.  En billig og en nem måde at holde ferie på..midt i barslen...hehehe

Havde også overvejet at forhøre mine forældre om vi ikke kunne tage med dem, men de tager altid afsted i august og til udlandet, så en lille ferie i lille Danmark er da bare fantastisk.. 

Anmeld

4. maj 2010

N&J

Andre med noget ferieinspiration??

Anmeld

6. maj 2010

Pige2009

Laura og jeg har lige bestilt ferie til Bulgarien i august på dette lækre 4 stjernede resort med All Inclusive!
http://www.startour.dk/rejse/bulgarien/obzor/hotel-miramar

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.