DEM: Sommerferie, hvor skal vi hen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Sees

N&J skriver:

Altså i mine øjne er du stadig DEM'er, men jeg hænger sku også fat i fortiden..  Det lyder super hyggeligt.. 

TAK for det - Det er jeg rigtig rigtig glad for

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

N&J

LouiseVous skriver:

Hold kæft det lyder hyggeligt Søde... <3
Jeg var på Fanø med familien sidste sommer, og nej hvor er der flot over
I år aner jeg intet om hvad Vi skal.. Der er kun Astrid og mig, og jeg har virkelig inegen idéer. Måske på mini ferie i ÅRhus hos noget fam. Men ved det inderligt ikke.

Det er også kun fordi jeg rigtig gerne vil have at vi skal på noget ferie.. har jo skolesommerferie..  

Vi skal også snart have det møde.. 

Anmeld

6. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

N&J skriver:

Det er også kun fordi jeg rigtig gerne vil have at vi skal på noget ferie.. har jo skolesommerferie..  

Vi skal også snart have det møde.. 

Jeg har også skole sommerferie. Det er self 28, 29, 30. Hvorfor ikke bare 29, 30, 31. Så passer det med DP'en.. Men ja, orker faktisk ikke bare at skal være hjemme, men pengene er ikk ligefrem de største. øv..

Hvornår har du sommerferie? Og hvornår tager i afsted? Thihi, endnu et spørgsmål, hvad campingplads lejer du en hytte?

Det skal vi i hvert fald, helt sikker!! Kan næsten ikke vente Søde...

Anmeld

6. maj 2010

N&J

LouiseVous skriver:

Jeg har også skole sommerferie. Det er self 28, 29, 30. Hvorfor ikke bare 29, 30, 31. Så passer det med DP'en.. Men ja, orker faktisk ikke bare at skal være hjemme, men pengene er ikk ligefrem de største. øv..

Hvornår har du sommerferie? Og hvornår tager i afsted? Thihi, endnu et spørgsmål, hvad campingplads lejer du en hytte?

Det skal vi i hvert fald, helt sikker!! Kan næsten ikke vente Søde...

Jeg tror faktisk dp har ferie i andre uger hernede, hmm har altså ikke helt styr på det.. skal lige have overstået eksamen og roskilde!!

Jeg aner stadig ikke hvornår vi skal afsted, gider ikke planlægge noget før jeg har overstået eksamenerne.. men har kigget på et par forskellige pladser på fanø, der er en del derover, hvor det koster de 300 ca. pr. døgn, så vi skal da helt sikkert derover.. 

Anmeld

6. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

N&J skriver:

Jeg tror faktisk dp har ferie i andre uger hernede, hmm har altså ikke helt styr på det.. skal lige have overstået eksamen og roskilde!!

Jeg aner stadig ikke hvornår vi skal afsted, gider ikke planlægge noget før jeg har overstået eksamenerne.. men har kigget på et par forskellige pladser på fanø, der er en del derover, hvor det koster de 300 ca. pr. døgn, så vi skal da helt sikkert derover.. 

Roskilde, ? skal du til Roskilde Festival?? :O

Synes stadig det lyder som en smader hygelig ferie. Misunder dig

Anmeld

6. maj 2010

N&J

LouiseVous skriver:

Roskilde, ? skal du til Roskilde Festival?? :O

Synes stadig det lyder som en smader hygelig ferie. Misunder dig

Jep, tager derover i de fire festivalsdage, og så må jeg jo bare tage hjem hvis det bliver for hårdt for mig eller Nikita.. ;O) Men hun skal være hjemme ved mine forældre.. så mon det ikke går, heldigvis kun 3 overnatninger.. 

Anmeld

6. maj 2010

Leneur

Jeg skal minimum 1 uge til Kreta men satser på 2 uger, hvis jeg kan få overtalt min mor og ene søster til at være med på den. Det er så dejligt at de har lyst til at tage med, selvom det jo bliver en anderledes ferie end vi er vant til, når man skal have en lille størrelse med.

Anmeld

6. maj 2010

N&J

Leneur skriver:

Jeg skal minimum 1 uge til Kreta men satser på 2 uger, hvis jeg kan få overtalt min mor og ene søster til at være med på den. Det er så dejligt at de har lyst til at tage med, selvom det jo bliver en anderledes ferie end vi er vant til, når man skal have en lille størrelse med.

Ja, men hvis du har dem med, så er der jo ekstra hænder hele tiden, så skal det nok gå..  jeg vil også til udlandet.. hehe håber altså vi får en varm sommer.. så jeg ikke skal sidde og ærge mig over alle jer der skal til udlandet til sommer.. 

Anmeld

6. maj 2010

Leneur

N&J skriver:

Ja, men hvis du har dem med, så er der jo ekstra hænder hele tiden, så skal det nok gå..  jeg vil også til udlandet.. hehe håber altså vi får en varm sommer.. så jeg ikke skal sidde og ærge mig over alle jer der skal til udlandet til sommer.. 

Ja helt sikkert. Jeg synes også jeg er rigtig heldig at have dem.... :-)

Anmeld

6. maj 2010

quity

Jeg har ikke de store planer i år, da jeg ik har pengene til det helt store i år. Det bliver til ture ud af huset og hjem samme dag. Måske en enkelt overnatning hos noget familie på djursland.

Ved ik om det næste jeg skriver hører ind under denne tråd eller i et tråd for sig selv. Men tænkte da jeg læste denne tråd, at det kunne være lidt godt at kunne overnatte hos andre herinde fra. Og på den måde har muligheden for en lille ferie hjemmefra.

Jeg har en ekstra seng samt barneseng, så hvis nogen har lyst til en lille ferie i det vestjyske (helt ude ved vesterhavet) så er i velkommen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.