DEM: Sommerferie, hvor skal vi hen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

Pige2009

N&J skriver:

Skal far med eller har du kastet dig ud i det alene??? Jeg syntes stadig det er lidt overskueligt, men vil også helt vildt gerne ned til sommer og sol.. 

Farmand - No way! Laura og jeg tager med en veninde og hendes datter på halvandet år, så det bliver en rigtig tøsetur Glæder mig bare SÅ meget allerede, selvom der er 3,5 måned til.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2010

netdaddy

BetinaMørk skriver:

DEM = De enlige mødre
Marcus og jeg holder ferie på costadel Terasse... Og så skal vi op til mine forældre på camping og med dem i sommerhus Det er total spontant hver gang... Jeg har ikk noget decideret sommerferie i år, så jeg tør ikke bestille noget som helst, da jeg skal arbejde det meste af sommeren.

Undskyld - vidste ikke lige at DEM stod for De Enlige Mødre...beklager....

Anmeld

7. maj 2010

quity

netdaddy skriver:

Jeg er helt sikker på du er mere end velkommen til at bidrage herinde

Anmeld

7. maj 2010

netdaddy

quity skriver:

Jeg er helt sikker på du er mere end velkommen til at bidrage herinde

Takker....

Anmeld

7. maj 2010

N&J

quity skriver:

Jeg har ikke de store planer i år, da jeg ik har pengene til det helt store i år. Det bliver til ture ud af huset og hjem samme dag. Måske en enkelt overnatning hos noget familie på djursland.

Ved ik om det næste jeg skriver hører ind under denne tråd eller i et tråd for sig selv. Men tænkte da jeg læste denne tråd, at det kunne være lidt godt at kunne overnatte hos andre herinde fra. Og på den måde har muligheden for en lille ferie hjemmefra.

Jeg har en ekstra seng samt barneseng, så hvis nogen har lyst til en lille ferie i det vestjyske (helt ude ved vesterhavet) så er i velkommen.

Det var en rigtig god ide.. men måske vi skulle starte en tråd med det, så alle de enlige mødre ser det.. 

Anmeld

7. maj 2010

N&J

netdaddy skriver:

Det går nok.. jeg syntes nu bare det var lidt hyggeligt.. 

Anmeld

7. maj 2010

N&J

Baagøe skriver:

Farmand - No way! Laura og jeg tager med en veninde og hendes datter på halvandet år, så det bliver en rigtig tøsetur Glæder mig bare SÅ meget allerede, selvom der er 3,5 måned til.

Okey, tror altså der er et eller andet der er gået min næse forbi.. men det sker så tit..  Det bliver da bare rigtig hyggeligt.. så må du huske at fortælle om det bare var en super dejlig tur.. 

Anmeld

7. maj 2010

Pige2009

N&J skriver:

Okey, tror altså der er et eller andet der er gået min næse forbi.. men det sker så tit..  Det bliver da bare rigtig hyggeligt.. så må du huske at fortælle om det bare var en super dejlig tur.. 

Ej, mon dog, Jane. Jeg tror, du tænker på mit tidligere indlæg, hvor jeg skrev lidt om vores forhold og hans deadline? Han er nu stadig, hvor han er desværre, men han ser Laura 2-3 gange ugentligt.

Jeg glæder mig bare SÅ meget til ferien.

Anmeld

7. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Ej, mon dog, Jane. Jeg tror, du tænker på mit tidligere indlæg, hvor jeg skrev lidt om vores forhold og hans deadline? Han er nu stadig, hvor han er desværre, men han ser Laura 2-3 gange ugentligt.

Jeg glæder mig bare SÅ meget til ferien.

Hejsa søde, kom lige til at læse med Tror nu jeg ved hvad du mener med statusbeskeden.. Er jeg ked af at høre.. Han må da lige stramme sig an.. Men skønt han stadig ser hende..

Hvor lyder det som en skøn ferie du og veninden har fået arrangerseret.. Glæder mig vildt på dine vejne, og glæder mig vildt til at hører om hvordan den er gået, nå I kommer solbrune og lækre hjem Knuuuuus

Anmeld

7. maj 2010

Pige2009

LouiseVous skriver:

Hejsa søde, kom lige til at læse med Tror nu jeg ved hvad du mener med statusbeskeden.. Er jeg ked af at høre.. Han må da lige stramme sig an.. Men skønt han stadig ser hende..

Hvor lyder det som en skøn ferie du og veninden har fået arrangerseret.. Glæder mig vildt på dine vejne, og glæder mig vildt til at hører om hvordan den er gået, nå I kommer solbrune og lækre hjem Knuuuuus

Ja, jeg tror du har gættet rigtigt. Intet er givet på forhånd, men jeg har en god mavefornemmelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.