DEM: Sommerferie, hvor skal vi hen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2010

NaFe

Her går turen 2 uger til rhodos d 20 juni...bliver så lækkert..trænger så meget til a komme væk herfra dk....

kh natasja og feluca (1år 4 mdr)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2010

N&J

stine_olesen skriver:

Har jo lucas på 1½ og alberte på 7, så har planlagt en stille og rolig campingtur i camplet til Jesperhus med 2 overnatninger Så kan vi altid tage en dag mere hvis vi synes om det.

Hyggeligt, jeg elskede Jesperhus da jeg var barn..  

Anmeld

6. maj 2010

N&J

NaFe skriver:

Her går turen 2 uger til rhodos d 20 juni...bliver så lækkert..trænger så meget til a komme væk herfra dk....

kh natasja og feluca (1år 4 mdr)

Tager du selv afsted natasja??? 

Anmeld

6. maj 2010

SHERO

Vi skal på ferie ved min mor og hendes kæreste i skive. De har lige købt båd, så vi skal på jagt efter en babyredningsvest og så skal vi ud på bølgen blå :-D

Anmeld

6. maj 2010

N&J

Tullen85 skriver:

Vi skal på ferie ved min mor og hendes kæreste i skive. De har lige købt båd, så vi skal på jagt efter en babyredningsvest og så skal vi ud på bølgen blå :-D

hehe, kan de fås i så små størrelser?? 

Anmeld

6. maj 2010

Sees

Nu høre jeg jo ikke helt under denne kategori mere, men jeg synes det er så hyggeligt - Må jeg stadig gerne være her ?

Nå men, en veninde og jeg har fået lov at låne min fars campingvogn, som står fast på Hou-Camping.
Der skal vi så være i en uge, sammen med vores skønne knægter. Vi glæder os helt vildt til at komme lidt udenfor huset fire vægge, og drengene er bare så glade for hinanden, så det kan ikke være bedre

Anmeld

6. maj 2010

NaFe

N&J skriver:

Tager du selv afsted natasja??? 

Nej skal sammen med min veninde som også er alene med hendes lille dreng på 10 mdr....så det bliver rigtig hyggeligt....

Anmeld

6. maj 2010

N&J

NaFe skriver:

Nej skal sammen med min veninde som også er alene med hendes lille dreng på 10 mdr....så det bliver rigtig hyggeligt....

Hvor hyggeligt, kan du ikke skrive om hvordan det gik når I engang er kommet hjem igen, jeg vil rigtig gerne afsted måske i starten af næste år, men altså ved ikke om det bare er alt for besværligt, så vil meget gerne høre om det var nemt nok.. :O) hvis du har lyst til at dele selvfølgelig

Anmeld

6. maj 2010

BetonSlotsPrinsesserne

N&J skriver:

Hej DEM damer, ville bare lige høre hvad I gør i sommerferien, har I planlagt ferie??

Jeg har selv opgivet at komme sydpå i år, da jeg tror det er lidt for tidligt, så istedet har jeg planlagt at vi tager på en lille cykeltur til fanø (ligger 2 km og en færgetur væk) og så bor et par nætter i en hytte, det koster kun 300 kr. på. døgn, så det er jo samtidig også billigt og har arbejdet på øen og det er nu så hyggeligt derover, men hvad har I planlagt, vil gerne inspireres og høre om der er nogen der har lidt vildere planer end jeg, til tros for alene titlen med et lille barn.. 

Hold kæft det lyder hyggeligt Søde... <3
Jeg var på Fanø med familien sidste sommer, og nej hvor er der flot over
I år aner jeg intet om hvad Vi skal.. Der er kun Astrid og mig, og jeg har virkelig inegen idéer. Måske på mini ferie i ÅRhus hos noget fam. Men ved det inderligt ikke.

Anmeld

6. maj 2010

N&J

Ess. skriver:

Nu høre jeg jo ikke helt under denne kategori mere, men jeg synes det er så hyggeligt - Må jeg stadig gerne være her ?

Nå men, en veninde og jeg har fået lov at låne min fars campingvogn, som står fast på Hou-Camping.
Der skal vi så være i en uge, sammen med vores skønne knægter. Vi glæder os helt vildt til at komme lidt udenfor huset fire vægge, og drengene er bare så glade for hinanden, så det kan ikke være bedre

Altså i mine øjne er du stadig DEM'er, men jeg hænger sku også fat i fortiden..  Det lyder super hyggeligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.