KaMa skriver:
Hmm, mærkeligt, men selvfølgelig var der et tal, når du testede. Det bliver jo først brugbart, når der er et nyt tal at sammenligne med. Bare du ikke har vanvittigt ondt - så må du endelig kontakte dem. I øvrigt så burde de yde den service at lægge dig i kunstig koma indtil der var en afklaring - evt med forlængelse til efter en NF scanning, når du er blevet gravid. Stort knus til dig
Ja, at den var positiv kom ikke som den store overraskelse, men jeg var lidt nervøs for tallet, og jeg synes da umiddelbart det lavt, og det er jo godt...
Jeg har ondt, men ikke så meget så jeg er ved at sprænge æggelederen - jeg tror smerterne er et godt tegn - det håber jeg i hvert fald...
Det tror jeg da lige jeg vil foreslår dem - men vil gerne lige vækkes til vores ferie og min fødselsdag, men resten af tiden - der kunne det da være dejligt... Eller lidt morfin i ny og næ...
Ej nu håber jeg bare at jeg kan få binyrebarkhormon her i pausen - det bliver jeg så dejlig hyper-jeg-kan-danse-hele-natten på...og det kunne jeg godt bruge tror jeg...
Men først skal alt det her rod overståes...
Knus
Anmeld