Så fik jeg svar på blodprøven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Åh ha, søde. Jeg har tænkt på dig hele dagen, og har været ivrig for at se, hvad du har skrevet.

Sikke noget irriterende rod.. At de ikke kan sige hvad det er.. Jeg forstår heller ikke en dyt af det, så hvis du er rundt på gulvet er det da fuldt forståeligt!!

Jeg håber snart det her kaos er overstået og at lykken snart tilsmiler Jer!

Jeg bliver så rørt, når du skriver "vi kommer stærkt igen".. I er misundelsevædrigt stærke!!

Masser af tanker og knus!

Hvor er det sødt at du har tænkt på mig, og jeg indrømme jeg synes det er dejligt...

Jeg føler mig meget overbevist om at jeg er gravid uden for livmoderen, men også at jeg er på vej til at udstøde det, så jeg tror snart det er overstået...

Ja, vi kan jo ikke selv se det her midt i det hele, men jeg ved at Jan er den bedste for mig, for han formår at hive mig op, selv når det ser sortest ud - og jeg synes da jeg supplere ham godt - vi er bare hinandens puslebrikker...

Og vi kommer stærkt igen - sammen med dig og Hallur (det er rigtigt ikke)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

9510

Ved ikke hvad jeg skal skrive, men du får altså lige et KÆMPE, Håber det bedste for dig

Anmeld

3. maj 2010

MM1987

KaMa skriver:

Hmm, mærkeligt, men selvfølgelig var der et tal, når du testede. Det bliver jo først brugbart, når der er et nyt tal at sammenligne med. Bare du ikke har vanvittigt ondt - så må du endelig kontakte dem. I øvrigt så burde de yde den service at lægge dig i kunstig koma indtil der var en afklaring - evt med forlængelse til efter en NF scanning, når du er blevet gravid. Stort knus til dig

Ja, at den var positiv kom ikke som den store overraskelse, men jeg var lidt nervøs for tallet, og jeg synes da umiddelbart det lavt, og det er jo godt...

Jeg har ondt, men ikke så meget så jeg er ved at sprænge æggelederen - jeg tror smerterne er et godt tegn - det håber jeg i hvert fald...

Det tror jeg da lige jeg vil foreslår dem - men vil gerne lige vækkes til vores ferie og min fødselsdag, men resten af tiden - der kunne det da være dejligt... Eller lidt morfin i ny og næ...

Ej nu håber jeg bare at jeg kan få binyrebarkhormon her i pausen - det bliver jeg så dejlig hyper-jeg-kan-danse-hele-natten på...og det kunne jeg godt bruge tror  jeg...

Men først skal alt det her rod overståes...

Knus

Anmeld

3. maj 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Hvor er det sødt at du har tænkt på mig, og jeg indrømme jeg synes det er dejligt...

Jeg føler mig meget overbevist om at jeg er gravid uden for livmoderen, men også at jeg er på vej til at udstøde det, så jeg tror snart det er overstået...

Ja, vi kan jo ikke selv se det her midt i det hele, men jeg ved at Jan er den bedste for mig, for han formår at hive mig op, selv når det ser sortest ud - og jeg synes da jeg supplere ham godt - vi er bare hinandens puslebrikker...

Og vi kommer stærkt igen - sammen med dig og Hallur (det er rigtigt ikke)...

Jo, det er rigtigt Vi må følges ad videre i den her møg-kamp! Men vi holder hovederne højt, og er glade.. For ingen vil have sure forældre! Jeg beundrer dig for at kunne være så stærk som du er.. For hvor er det bare et kaos du vader igennem lige nu.

Jeg håber ikke det er en graviditet udenfor livmoderen. Når det nu skal ende galt - desværre- så kan det ligeså godt være på den mest "humane" måde, så kroppen klarer det selv.. Du har været så rigeligt igennem nu, og jeg synes bestemt ikke du/I skal udsættes for mere!

Jeg har tænkt på dig.. For du er en af dem der altid er der for mig, så jeg kan slet ikke lade være..!!

Anmeld

3. maj 2010

MM1987

karina1980 skriver:

hvor er jeg ked af at høre at der er mere vente tid, før afklaring.

men i lyder som et rigtig stærkt par, som klare det rigtig flot trods de mange forhindringer i bliver udsat for,

håber så meget at i snart får lov at skrive at det er blevet jeres tur

1000 tak...

Anmeld

3. maj 2010

MM1987

mynord skriver:

Ved ikke hvad jeg skal skrive, men du får altså lige et KÆMPE, Håber det bedste for dig

Det er helt i orden - 1000 tak - medfølelse er nok...

Anmeld

3. maj 2010

håber snart det er os

sender en kæmpe

Anmeld

3. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Jo, det er rigtigt Vi må følges ad videre i den her møg-kamp! Men vi holder hovederne højt, og er glade.. For ingen vil have sure forældre! Jeg beundrer dig for at kunne være så stærk som du er.. For hvor er det bare et kaos du vader igennem lige nu.

Jeg håber ikke det er en graviditet udenfor livmoderen. Når det nu skal ende galt - desværre- så kan det ligeså godt være på den mest "humane" måde, så kroppen klarer det selv.. Du har været så rigeligt igennem nu, og jeg synes bestemt ikke du/I skal udsættes for mere!

Jeg har tænkt på dig.. For du er en af dem der altid er der for mig, så jeg kan slet ikke lade være..!!

Det er rigtig rart at have nogen at følges med, det gør noget meget svært lidt nemmere... Og det betyder noget...

Jeg har slået følelserne lidt fra, det er bestemt ikke noget jeg ellers er tilhænger af, men tror det er det bedste i det her tilfælde. 

1000 tak - og i lige måde da... Nu er jeg ved at tude igen - forhelvede da også...

Anmeld

3. maj 2010

otlitrom

Mia Maia skriver:

Det er rigtig rart at have nogen at følges med, det gør noget meget svært lidt nemmere... Og det betyder noget...

Jeg har slået følelserne lidt fra, det er bestemt ikke noget jeg ellers er tilhænger af, men tror det er det bedste i det her tilfælde. 

1000 tak - og i lige måde da... Nu er jeg ved at tude igen - forhelvede da også...

Det gør det lidt nemmere at følges, selvom man ikke ønsker smerten for sin værste fjende. Hvis vi kan hjælpe hinanden med at holde modet oppe, så er det den største gave vi kan give hinanden!

Jeg forstår godt at du har sået "autopiloten" til, og lader følelserne passere forbi. Det er kun dig - og Jan - der forstår den sorg og den situation I skal igennem nu.. Og det skal du jo gøre på den måde DU finder bedst! Og du klarer det så flot!

Græd, hvis du har lyst.. Luk hele møjet ud, hvis det er det du føler for! Vær egoistisk og tænk på dig selv! Det er helt OK!

Anmeld

3. maj 2010

MM1987

kitty skriver:

Det gør det lidt nemmere at følges, selvom man ikke ønsker smerten for sin værste fjende. Hvis vi kan hjælpe hinanden med at holde modet oppe, så er det den største gave vi kan give hinanden!

Jeg forstår godt at du har sået "autopiloten" til, og lader følelserne passere forbi. Det er kun dig - og Jan - der forstår den sorg og den situation I skal igennem nu.. Og det skal du jo gøre på den måde DU finder bedst! Og du klarer det så flot!

Græd, hvis du har lyst.. Luk hele møjet ud, hvis det er det du føler for! Vær egoistisk og tænk på dig selv! Det er helt OK!

Nej man ønsker det bestemt ikke for nogen, men når vi nu er flere, så kan vi jo lige så godt støtte hinanden...

Jeg tror ikke vi kommer igennem den store sorg, da vi ikke føler jeg har været gravid, og heldigvis... Det der er svært det er det med at min krop endnu engang "fejler", og de konsekvenser det kan have...

Men derfor er det stadig svært, og autopiloten er bare det bedste nu...

Jeg tror det kommer i morgen når vi ved mere... og 1000 tak - jeg vil jo rigtig gerne stadig være her for alle jer andre - især nu hvor alle har været her for mig...

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.