Så fik jeg svar på blodprøven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

lululupo

Ej altså venten endnu en dag........... sender tanker og kram herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

ooo

Jeg synes det er så trist alt det du går igennem.

Du får lige et kæmpe fra mig, og så håber jeg inderligt at der snart sker noget godt i din jagt på en lille baby.

Kram Metha.

Anmeld

3. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Ja det er noget værre rod...

Men jeg er sikker på det er faldende, og der jo ikke så langt til nul, så jeg venter bare på jeg begynder at bløde, forhåbentligt snart - og så kan vi komme videre...

Jeg gentager vidst mig selv, men det hjælper at skrive det hele ned...

KNUS

det er helt okay, især hvis det hjælper

ja, det er jo lavt, og forhåbentlig er det meget lavere imorgen

Anmeld

3. maj 2010

Lone Jakobsen

nu kender jeg meget lidt til de tal i skriver om. men jeg synes det er utroligt hårdt og unfair at i skal igennem så meget. så sender dig bare en kæmpe der er ikke noget værre end uvished og venten på resultat

Anmeld

3. maj 2010

MM1987

1000 tak allesammen

Jeg synes det jager og gør ved, og tror det er tegn på jeg er ved at udstøde det... Det håber jeg i hvert fald...

Vi kommer stærkt igen...

Anmeld

3. maj 2010

ønskebørn74

Mia Maia skriver:

Jeg ville få svar over middag, men da kl blev 13 ringede jeg selv derud, kunne ikke holde ud at vente mere...

Tallet var 308 - og hvad jeg kan se inde på den der tabel fra min mave svarer det til 19 dage efter inseminering og det var 24 dage efter inseminering i lørdags hvor prøven blev taget. Det må betyde at det ikke er så stort som det kunne være - og det er vel godt.

De ville ikke sige mere, ikke engang bekræfte at jeg var gravid uden for livmoderen - jeg kan bare ikke se hvordan det kan være andet...

De havde jo sagt at min krop ikke burde reagere på den fortsætte behandling til insemination, når jeg producere HCG - men det har den jo altså...

Jeg skal have taget blodprøver igen i morgen og får svar i morgen eftermiddag - og der bliver så lagt en plan...

Jeg synes det jager og gør ved i underlivet, værre end ved normal behandling, så noget er der nok igang...

Jeg må have fortsat tålmodighed frem til i morgen eftermiddag...men jeg synes ikke jeg har mere...

KNUS fra en Mia Maia der stadig ikke er blevet meget klogere - men som fortsat er så taknemlig for alle jeres hilsner...

Ej søde... Puha en omgang!!!! Sender lige en kæmpe krammer!!!!

Anmeld

3. maj 2010

otlitrom

Åh ha, søde. Jeg har tænkt på dig hele dagen, og har været ivrig for at se, hvad du har skrevet.

Sikke noget irriterende rod.. At de ikke kan sige hvad det er.. Jeg forstår heller ikke en dyt af det, så hvis du er rundt på gulvet er det da fuldt forståeligt!!

Jeg håber snart det her kaos er overstået og at lykken snart tilsmiler Jer!

Jeg bliver så rørt, når du skriver "vi kommer stærkt igen".. I er misundelsevædrigt stærke!!

Masser af tanker og knus!

Anmeld

3. maj 2010

Vial

Hmm, mærkeligt, men selvfølgelig var der et tal, når du testede. Det bliver jo først brugbart, når der er et nyt tal at sammenligne med. Bare du ikke har vanvittigt ondt - så må du endelig kontakte dem. I øvrigt så burde de yde den service at lægge dig i kunstig koma indtil der var en afklaring - evt med forlængelse til efter en NF scanning, når du er blevet gravid. Stort knus til dig

Anmeld

3. maj 2010

karina1980

hvor er jeg ked af at høre at der er mere vente tid, før afklaring.

men i lyder som et rigtig stærkt par, som klare det rigtig flot trods de mange forhindringer i bliver udsat for,

håber så meget at i snart får lov at skrive at det er blevet jeres tur

Anmeld

3. maj 2010

MM1987

ønskebarn74 skriver:

Ej søde... Puha en omgang!!!! Sender lige en kæmpe krammer!!!!

Ja det er noget værre noget...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.