Så fik jeg svar på blodprøven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Hvornår får du svar på den seneste blodprøve? Er det i eftermiddag allerede eller ...?

Ja, det bliver allerede i eftermiddag, derfor jeg skulle derind så tidligt. Så det er jo dejligt. Der skulle gerne være en fuldstændig afklaringen i eftermiddag, så det vil jeg glæde mig til.

Men jeg synes faktisk humøret er på vej op igen - så det skal nok gå alt sammen...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2010

businesstigger

Mia Maia skriver:

Ja, det bliver allerede i eftermiddag, derfor jeg skulle derind så tidligt. Så det er jo dejligt. Der skulle gerne være en fuldstændig afklaringen i eftermiddag, så det vil jeg glæde mig til.

Men jeg synes faktisk humøret er på vej op igen - så det skal nok gå alt sammen...

Godt at der skulle være afklaring på det i eftermiddag. Det må være tiltrængt efter sådan en emotionel rutchebanetur!

Og dejligt at høre at dit humør er på vej op - synes det er ganske beundringsværdigt så flot du takler det hele!!!

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

businesstigger skriver:

Godt at der skulle være afklaring på det i eftermiddag. Det må være tiltrængt efter sådan en emotionel rutchebanetur!

Og dejligt at høre at dit humør er på vej op - synes det er ganske beundringsværdigt så flot du takler det hele!!!

Ja, det har været noget af en weekend - kan da heller ikke påstå jeg har fået meget at spise, jeg har slet ikke nogen appetit. 

Ja, det er der mange der siger - men tror simpelthen det er fordi jeg aldrig har betragtet mig selv som gravid og fordi jeg har slået autopiloten til...

Men ja, nu er det snart overstået, forhåbentlig og så kan vi komme videre... videre til en pause godt nok - men måske det er meget godt...

KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.