Så fik jeg svar på blodprøven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2010

MM1987

Mettemus skriver:

De kan scanne og indlægge dig hvis de kan se noget enten i din ene æggeleder eller helt uden for livmoderen. Det hospital du er tilknyttet har sikkert en gynækologisk afdeling hvor de har forstand på sådan noget.

Hvis du ringer til vagtlægen vil han helt sikkert have at du skal ind til ham så han kan lave en gyn.undersøgelse og måske sende dig videre

Okay...

Hmm, jeg tror nu jeg bliver hjemme så længe det ikke er værre...

Men jeg ringer til vagtlægen hvis det bliver værre...

Tak for alle svarerne - du er jo desværre meget erfaren...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2010

oo

Det er det jeg håber på nu...

Men jeg bliver da helt bekymret nu - for jeg har jo smerter, lige så snart jeg bevæger mig, så gør det ondt nede i den ene side... Det er når jeg går, når jeg sætter mig og når jeg trykker dernede...

Men hvad kan de gøre på sygehuset?? - for hvis det kan være "farligt" og de kan gøre noget, så må jeg jo ringe til vagtlægen. Jeg er holdt op med at bløde...

.

Anmeld

3. maj 2010

Mettemus

Mia Maia skriver:

Okay...

Hmm, jeg tror nu jeg bliver hjemme så længe det ikke er værre...

Men jeg ringer til vagtlægen hvis det bliver værre...

Tak for alle svarerne - du er jo desværre meget erfaren...

Selvtak, ja det er vist desværre ikke erfaring jeg er særlig stolt af... men skidt med det lige nu!

Så håber jeg at du får en god aften, at du får sovet godt og at dit tal er faldet pænt i morgen - får vi endnu en opdatering?

Anmeld

3. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

.

??

Anmeld

3. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

Så slemt synes jeg slet ikke det er, det gør bare ondt og er ubehageligt, men slet ikke så slemt...

Og så er det ikke "farligt"?...altså nogen smerter må jeg godt have...

Ej, der er vidst gået spørge-jørgen i den...igen...

ja nogen smerter må du gerne have, hvis du fx er ved at abortere af dig selv

Anmeld

3. maj 2010

oo

Mia Maia skriver:

??

jeg fik bare skrevet en skrækhistorie, som du overhovedet ikke skal have i hovedet lige nu, og så havde Mette svaret meget mere sobert på det samme spørgsmål, så

Anmeld

3. maj 2010

MM1987

Mettemus skriver:

Selvtak, ja det er vist desværre ikke erfaring jeg er særlig stolt af... men skidt med det lige nu!

Så håber jeg at du får en god aften, at du får sovet godt og at dit tal er faldet pænt i morgen - får vi endnu en opdatering?

Det lyder som en plan...

Selvfølgelig...

Jeg skriver når der er nyt - i morgen eftermiddag senest...

Anmeld

3. maj 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

jeg fik bare skrevet en skrækhistorie, som du overhovedet ikke skal have i hovedet lige nu, og så havde Mette svaret meget mere sobert på det samme spørgsmål, så

Okay...

Jeg tager skræk historien når det hele er vel overstået...

Jeg bliver hjemme, og hvis det bliver værre ringer jeg til vagtlægen...

KNUS

Anmeld

4. maj 2010

MM1987

Så har jeg været ude og fået taget blodprøve igen - må indrømme det gør lidt ondt i armen efterhånden, blodprøve torsdag (i forbindelse med min gigt), lørdag og i dag...

Jeg sagde til dem at jeg havde ondt, og de scannede mig derfor igen.

Der er ikke noget at se, men de sagde samtidig at med så lav værdi så kan de ikke se noget, heller ikke i livmoderen, så måske jeg er heldig og det ikke sidder uden for livmoderen, men det "bare" (alt er jo relativt) er en SA...

Tilgengæld havde jeg 2 æg på venstre side der var 20 mm og 6 æg i højre side på 20 mm - så måske det er derfor jeg har ondt...

Så selvom jeg ikke var "blevet gravid" var det ikke blevet til alm. insemination denne alligevel, da jeg havde alt for mange æg. Det er vildt som jeg reagere forskelligt hver eneste gang - jeg tror det er godt jeg skal videre til IVF...

Nu håber jeg bare at få et godt svar i eftermiddag, nemlig at mit tal er meget lavt - og at det her snart er overstået.

Jeg var ovre ved min gigtlæge bagefter, og jeg må gerne få binyrebarkhormon i min pause fra behandlingen, så det vil jeg glæde mig til...

Ja det er ikke sikkert I synes det er lige spændende det hele, men hvis der skulle være nogen der var nysgerrige, så har jeg opdateret...

Endnu engang tak for alle hilsnerne og de krydsede fingrer, det har været en rigtig stor støtte de sidste par dage...

Anmeld

4. maj 2010

businesstigger

Hvornår får du svar på den seneste blodprøve? Er det i eftermiddag allerede eller ...?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.