Så har jeg været ude og fået taget blodprøve igen - må indrømme det gør lidt ondt i armen efterhånden, blodprøve torsdag (i forbindelse med min gigt), lørdag og i dag...
Jeg sagde til dem at jeg havde ondt, og de scannede mig derfor igen.
Der er ikke noget at se, men de sagde samtidig at med så lav værdi så kan de ikke se noget, heller ikke i livmoderen, så måske jeg er heldig og det ikke sidder uden for livmoderen, men det "bare" (alt er jo relativt) er en SA...
Tilgengæld havde jeg 2 æg på venstre side der var 20 mm og 6 æg i højre side på 20 mm - så måske det er derfor jeg har ondt...
Så selvom jeg ikke var "blevet gravid" var det ikke blevet til alm. insemination denne alligevel, da jeg havde alt for mange æg. Det er vildt som jeg reagere forskelligt hver eneste gang - jeg tror det er godt jeg skal videre til IVF...
Nu håber jeg bare at få et godt svar i eftermiddag, nemlig at mit tal er meget lavt - og at det her snart er overstået.
Jeg var ovre ved min gigtlæge bagefter, og jeg må gerne få binyrebarkhormon i min pause fra behandlingen, så det vil jeg glæde mig til...
Ja det er ikke sikkert I synes det er lige spændende det hele, men hvis der skulle være nogen der var nysgerrige, så har jeg opdateret...
Endnu engang tak for alle hilsnerne og de krydsede fingrer, det har været en rigtig stor støtte de sidste par dage...
Anmeld