Jeg ville få svar over middag, men da kl blev 13 ringede jeg selv derud, kunne ikke holde ud at vente mere...
Tallet var 308 - og hvad jeg kan se inde på den der tabel fra min mave svarer det til 19 dage efter inseminering og det var 24 dage efter inseminering i lørdags hvor prøven blev taget. Det må betyde at det ikke er så stort som det kunne være - og det er vel godt.
De ville ikke sige mere, ikke engang bekræfte at jeg var gravid uden for livmoderen - jeg kan bare ikke se hvordan det kan være andet...
De havde jo sagt at min krop ikke burde reagere på den fortsætte behandling til insemination, når jeg producere HCG - men det har den jo altså...
Jeg skal have taget blodprøver igen i morgen og får svar i morgen eftermiddag - og der bliver så lagt en plan...
Jeg synes det jager og gør ved i underlivet, værre end ved normal behandling, så noget er der nok igang...
Jeg må have fortsat tålmodighed frem til i morgen eftermiddag...men jeg synes ikke jeg har mere...
KNUS fra en Mia Maia der stadig ikke er blevet meget klogere - men som fortsat er så taknemlig for alle jeres hilsner...
Anmeld