Jeg vil føde i morgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
bagger26 skriver:

Det kan også godt være rigtig belastende at være ude til noget når man er gået over tiden.. Ikke pga atf kroppen, men pga af alle de andre mennesker.

Jeg skulle da jeg var 40+5 til 50 års fødselsdag, og alle gæsterne spurgte selvfølgelig hvornår det skulle være, og jeg svarede jo så "i torsdags". SÅ så de sådan her ud i hovedet  og svarede "jamen så kan det jo være du går i fødsel idag", og ja det kunne det da.

Hver gang jeg rejste mig så alle på mig og mindst en spurge "har du veer???".. "Nej jeg skal bare have en sodavand" eller hvad jeg nu skulle.. Det blev altså lidt belastende i længden, selvom det jo selvfølgelig bare var fordi de syntes, at det kunne være sjovt hvis jeg gik i fødsel midt i festen..

Så vær forberedt på at få en masse opmærksomhed..

Men jeg gik nu i fødsel en dag hvor jeg havde booket hele dagen op med planer.. Skulle til igangsættelsessamtale om formiddagen, planer med en veninde om eftermiddagen, og kæresten havde fødselsdag så skulle have haft gæster om aftenen. Men født kl 12.17, så det meste af dagen endte med at blive aflyst hehe. Så det kan godt lade sig gøre at føde en dag hvor man har lavet planer..

Puha, det fik du ihvertfald ret i - opmærksomheden var der ihvertfald og MASSER af den!!! Og når man selv er lidt træt og tung - pyyyh

Men nu er vi hjemme igen efter en superhyggelig dag, og endnu en gang tusind tak for alle svarene, skønne tøser

Der sker stadig ikke noget som helst som kunne pege i retning af en fødsel - så jeg opgiver at få et barn i dag og sætter næste drømmedato til  

3.maj 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

oo

jeg tror stadig på et 1. maj barn - uanset hvor træls du synes det er

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Mettemus skriver:

Hmmm... jeg var også til Edith og Ella lagersalg i dag, og det virker da ellers som en begivenhed der  kunne sætte fødsler i gang!?! Crowded, varmt, stressende og dårlig luft...

Ja der var - men der var sgu ingen  plads til tykke piger, så jeg gik igen

Anmeld

30. april 2010

LotteN

det er da utroligt. sender en masse vestøv afsted til dig

Anmeld

30. april 2010

Moderator

LotteN skriver:

det er da utroligt. sender en masse vestøv afsted til dig

Tak Håber det er effektivt, det stads!!!

Anmeld

30. april 2010

Mira0911

Håbede lige at du var igang med at føde.....

Anmeld

30. april 2010

Sofia

Rosa skriver:

Ja der var - men der var sgu ingen  plads til tykke piger, så jeg gik igen

Uh, lagersalg hos Edith og Ella, ved du tilfældigvis om det også er der i morgen?? 

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Altså skønne... Hehe... Tror du ikke at du skulle sige: JEG VIL FØDE IDAG, i stedet for i  morgen? Så hver eneste gang, den bomber op på forsiden, så står der i morgen hehe...

Måske Jonathan kan læse allerede jo!!... Så han venter bare på at der står idag

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Zafir skriver:

Altså skønne... Hehe... Tror du ikke at du skulle sige: JEG VIL FØDE IDAG, i stedet for i  morgen? Så hver eneste gang, den bomber op på forsiden, så står der i morgen hehe...

Måske Jonathan kan læse allerede jo!!... Så han venter bare på at der står idag

Høhøh - jeg skrev den jo i aftes, ik' ? Men den virkede tydeligvis ikke en hat alligevel....

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Sofia skriver:

Uh, lagersalg hos Edith og Ella, ved du tilfældigvis om det også er der i morgen?? 

Jeps det skulle det vidst være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.