Jeg vil føde i morgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rosa skriver:

Høhøh - jeg skrev den jo i aftes, ik' ? Men den virkede tydeligvis ikke en hat alligevel....

Jeg ved det godt... At du skrev den igår aftes MEN - nu står der hvergang den bliver bombet tilbage til forsiden 'I morgen'... Du ved de der beskeder man sender ud i universet, det tager universet seriøst

Så altså ... Lav en ny tråd, der hedder jeg vil føde IDAG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

Sofia

Rosa skriver:

Jeps det skulle det vidst være...

Fantastisk.. Går ud fra det er i deres gamle butik i guldsmedegade, må derned i morgen. Tak for tippet

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Zafir skriver:

Jeg ved det godt... At du skrev den igår aftes MEN - nu står der hvergang den bliver bombet tilbage til forsiden 'I morgen'... Du ved de der beskeder man sender ud i universet, det tager universet seriøst

Så altså ... Lav en ny tråd, der hedder jeg vil føde IDAG

Jamen jeg vil jo netop ikke føde "i dag" - så bliver det jo 1.maj og den vil jeg helst springe over

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Sofia skriver:

Fantastisk.. Går ud fra det er i deres gamle butik i guldsmedegade, må derned i morgen. Tak for tippet

Det er nemlig den

Anmeld

30. april 2010

N&J

Rosa skriver:

Det er nemlig den

2 dage, så skulle du da gerne være "poppet" eller i hvert fald godt i gang, det er min forudsigelse.. så sender lige tonsvis af **vestøv** afsted, kan godt huske hvor utålmodig man blev når man gik over tid, men på den lyse side, så er der mindre en 14 dage, så er du mor, den tanke fik mig gennem 10 lange dage, ej okey 9½.. 

Anmeld

30. april 2010

Moderator

N&J skriver:

2 dage, så skulle du da gerne være "poppet" eller i hvert fald godt i gang, det er min forudsigelse.. så sender lige tonsvis af **vestøv** afsted, kan godt huske hvor utålmodig man blev når man gik over tid, men på den lyse side, så er der mindre en 14 dage, så er du mor, den tanke fik mig gennem 10 lange dage, ej okey 9½.. 

Jeg håber faktisk vi kan vente til 3.maj... Det gider jeg godt at vente på

Anmeld

30. april 2010

N&J

Rosa skriver:

Jeg håber faktisk vi kan vente til 3.maj... Det gider jeg godt at vente på

Okey, men så kan du også være i gang om to dage og så føde den 3..  det kan sagtens lade sig gøre, jeg forudsagde jo min egen fødsel og skrev det på fb til en veninde der havde fødselsdag dagen efter om hun var okey med at dele fødselsdagen, og så om natten gik vandet.. så jeg puster og puster vestøv alt hvad jeg kan.. 

Anmeld

30. april 2010

Moderator

N&J skriver:

Okey, men så kan du også være i gang om to dage og så føde den 3..  det kan sagtens lade sig gøre, jeg forudsagde jo min egen fødsel og skrev det på fb til en veninde der havde fødselsdag dagen efter om hun var okey med at dele fødselsdagen, og så om natten gik vandet.. så jeg puster og puster vestøv alt hvad jeg kan.. 

Se DET kan jeg bruge til noget!!! Kan du ikke puste mig i gang søndag så?

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Rosa skriver:

Jamen jeg vil jo netop ikke føde "i dag" - så bliver det jo 1.maj og den vil jeg helst springe over

Hvorfor ikke 1. maj???

Anmeld

30. april 2010

N&J

Rosa skriver:

Se DET kan jeg bruge til noget!!! Kan du ikke puste mig i gang søndag så?

Skal nok gøre hvad jeg kan.. puste puste puste..  (den ligner lidt en der puster.. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.