Jeg vil føde i morgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

Enayia

Åhhh altså.. det bliver spændende!!! Håber snart du kan få din lille søn i armene! Glæder mig til at se ham! Sender dig masser af ve støv og ønsker god fødsel!

Ihh jeg går glip af alt for meget herinde for tiden, få dage og så sker der masser af spændende ting!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

linemus

Jeg hepper på dig, Rosa  Nu må han da godt tage at komme ud...

Line 39+0

Anmeld

30. april 2010

Mettemus

Nu er det så "i morgen", og jeg synes, at det ligner en dag, der egner sig bedre til fødsler end til konfirmationer.

Pøj, pøj - held og lykke osv!

Anmeld

30. april 2010

BinaMor

vestøøøøøøøøøøv

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Godmorgen de damer!

Nej - ingen fødsel, men jeg var opppe to gange i nat af flere timer fordi jeg fik SÅ ONDT i den ene side og ned i låret Det var ikke veer (tror jeg ikke), mere som heftige konstante mens-smerter og lidt uafhængige plukveer, men KUN i venstre side Ringede til fødegangen som heller ikke mente det var veer, men jeg kunne da komme ud og blive chekket - jeg skulle bare være forberedt på en del ventetid - det takkede jeg nej til og gik i seng med 2 panodiler som virkede ok et par timer...

Nu til morgen er jeg stadig øm - men ingen smerter eller veer... Kom nu krop!!!!

Nå - men jeg kan nå det endnu!!! I dag står den på Edith & Ella lagersalg 100m fra min gadedør og siden konfirmation...  Hep hep hep!!! Kryds fingre for at jeg inden dagen er omme befinder mig i et konstruktivt og effektivt smertehelvede med en pose fuld af smukt tøj til tynde-mig i skabet

Kh

Fødeklare Rosa

Anmeld

30. april 2010

oo

ih hvor jeg glæder mig til at se Jonathan og ikke mindst læse din FB senere idag...eller imorgen tidlig hernede er jeg stået op til øsregnvejr, men helt ærligt, så får det bare skoven til at se dejlig frisk ud med alle de grønne blade, så jep! en SMUK dag at møde verden

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

ih hvor jeg glæder mig til at se Jonathan og ikke mindst læse din FB senere idag...eller imorgen tidlig hernede er jeg stået op til øsregnvejr, men helt ærligt, så får det bare skoven til at se dejlig frisk ud med alle de grønne blade, så jep! en SMUK dag at møde verden

Det lyder ihvertfald mere tillokkende og ydyllisk end Århus' regnvåde brostensgader

Hvad bliver det i øvrigt til med rabarberhøsten - saft, tærter, marmelade?

Anmeld

30. april 2010

oo

Rosa skriver:

Det lyder ihvertfald mere tillokkende og ydyllisk end Århus' regnvåde brostensgader

Hvad bliver det i øvrigt til med rabarberhøsten - saft, tærter, marmelade?

jae...det skal jeg jo lige bestemme mig for. høsten er ikke slut endnu jo, så jeg venter lige til jeg har hapset ALT hvad den byder på   indtil videre ligger det i fryseren. sidste år lavede jeg blandet saft og rabarbersorbet

Anmeld

30. april 2010

Moderator

jae...det skal jeg jo lige bestemme mig for. høsten er ikke slut endnu jo, så jeg venter lige til jeg har hapset ALT hvad den byder på   indtil videre ligger det i fryseren. sidste år lavede jeg blandet saft og rabarbersorbet

Jeg eeeelsker rabarbersaft... Det er et kæmpe hit - men det koster noget så sindssygt som 46kr for et glas, på den eneste cafe jeg kender som serverer det frisklavet... Sorbet lyder lækkkert, det har jeg aldrig smagt - tror du det kan sendes med eksprespost til Århus C?

Anmeld

30. april 2010

oo

Rosa skriver:

Jeg eeeelsker rabarbersaft... Det er et kæmpe hit - men det koster noget så sindssygt som 46kr for et glas, på den eneste cafe jeg kender som serverer det frisklavet... Sorbet lyder lækkkert, det har jeg aldrig smagt - tror du det kan sendes med eksprespost til Århus C?

det er også liiiiidt svært at lave sorbeten...men den smagte godt selvom den blev lidt for iset jeg har faktisk ikke prøvet at lave saft kun af rabarber, det ku være det var det man skulle!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.