Jeg vil føde i morgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

det er også liiiiidt svært at lave sorbeten...men den smagte godt selvom den blev lidt for iset jeg har faktisk ikke prøvet at lave saft kun af rabarber, det ku være det var det man skulle!!

Ellers kan både hyldeblomst og jordbær og hindbær anbefales som supplement!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

oo

Rosa skriver:

Ellers kan både hyldeblomst og jordbær og hindbær anbefales som supplement!!!

hindbær får jeg i hvert fald massere af senere på sommeren, så det kunne jo være. sidste sommer lavede vi en masse flasker med hyldebær, brombær, hindbær, solbær og ribs, det blev også ret godt! min veninde har sådan en gammeldags saftkoger, men jeg VIL have en selv snart det er jo mega nemt at lave saften og bare tappe den og nyde at have den stående  

men godsejeren er ved at renovere nabohuset og i den forbindelse har de fældet hele hegnet ind til os og vil sætte ny hæk op. hvilket er fint, for hegnet var blevet så højt at det tog aftensolen i gården, MEN de har så også lige fældet den store hyldebusk og de har også fældet et blommetræ der stod i nabohaven, hvor jeg plejede at stjæle blommer fra - endnu mere

Anmeld

30. april 2010

eliasogmor

hvordN GÅR DET med at føde???

Anmeld

30. april 2010

Moderator

eliasogmor skriver:

hvordN GÅR DET med at føde???

Det går ikke særligt godt, må jeg tilstå... Der sker ikke rigtig noget...

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Tjuhl skriver:

hindbær får jeg i hvert fald massere af senere på sommeren, så det kunne jo være. sidste sommer lavede vi en masse flasker med hyldebær, brombær, hindbær, solbær og ribs, det blev også ret godt! min veninde har sådan en gammeldags saftkoger, men jeg VIL have en selv snart det er jo mega nemt at lave saften og bare tappe den og nyde at have den stående  

men godsejeren er ved at renovere nabohuset og i den forbindelse har de fældet hele hegnet ind til os og vil sætte ny hæk op. hvilket er fint, for hegnet var blevet så højt at det tog aftensolen i gården, MEN de har så også lige fældet den store hyldebusk og de har også fældet et blommetræ der stod i nabohaven, hvor jeg plejede at stjæle blommer fra - endnu mere

Æv, sikke en skam... Jeg mener at kunne huske at det er de gamle frugttræer og -buske der giver den bedste frugt? Men så må du på eventyr - når man bor i en skov så kender man sikkert en masse små hemmelige skattekamre rundt omkring? 

En saftkoger? Den må jeg lige google, er ikke sikker på hvad det er...

Anmeld

30. april 2010

smokin

Rosa skriver:

ud og løb en marathon med dig! AFSTED!

Anmeld

30. april 2010

otlitrom

Rosa skriver:

Hihi. Så måske jeg når det Den gang du blev gravid var jeg lige kommet ind på siden. Og jeg tænke "når Rosa skal føde, så er jeg sikkert blevet gravid.." Men det er ligesom ikke rigtig sket i nu.. meeeeen, så længe du ikke har født, så kan vi måske nå det endnu

Ingen ve-støv herfra

Anmeld

30. april 2010

Vidunderligeunger

Rosa skriver:

Æv, sikke en skam... Jeg mener at kunne huske at det er de gamle frugttræer og -buske der giver den bedste frugt? Men så må du på eventyr - når man bor i en skov så kender man sikkert en masse små hemmelige skattekamre rundt omkring? 

En saftkoger? Den må jeg lige google, er ikke sikker på hvad det er...

du får lige lidt vestøv harfra også - men vil ha det igen om 14 dages tid

Anmeld

30. april 2010

Moderator

kitty skriver:

Hihi. Så måske jeg når det Den gang du blev gravid var jeg lige kommet ind på siden. Og jeg tænke "når Rosa skal føde, så er jeg sikkert blevet gravid.." Men det er ligesom ikke rigtig sket i nu.. meeeeen, så længe du ikke har født, så kan vi måske nå det endnu

Ingen ve-støv herfra

Ja det tyder da på at du sagtens kan nå det - der er intet der tyder på at han er på vej ud over at jeg ved jeg er 5 dage over tid... Det vil jeg da godt krydse for

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Zette skriver:

ud og løb en marathon med dig! AFSTED!

Jeg skal til konfirmation kl 13... suuuk...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.