Rosa skriver:
Hahaha, ja det kunne være kønt 
Jeg gør virkelig hvad jeg kan - men jeg har sådan en ide om at vandet aldrig går og fødsler aldrig går i gang mens man er ude - det sker altid når folk er hjemme hos dem selv og ikke har planer... 
Det kan også godt være rigtig belastende at være ude til noget når man er gået over tiden.. Ikke pga atf kroppen, men pga af alle de andre mennesker.
Jeg skulle da jeg var 40+5 til 50 års fødselsdag, og alle gæsterne spurgte selvfølgelig hvornår det skulle være, og jeg svarede jo så "i torsdags". SÅ så de sådan her ud i hovedet
og svarede "jamen så kan det jo være du går i fødsel idag", og ja det kunne det da.
Hver gang jeg rejste mig så alle på mig og mindst en spurge "har du veer???".. "Nej jeg skal bare have en sodavand" eller hvad jeg nu skulle.. Det blev altså lidt belastende i længden, selvom det jo selvfølgelig bare var fordi de syntes, at det kunne være sjovt hvis jeg gik i fødsel midt i festen..
Så vær forberedt på at få en masse opmærksomhed.. 
Men jeg gik nu i fødsel en dag hvor jeg havde booket hele dagen op med planer.. Skulle til igangsættelsessamtale om formiddagen, planer med en veninde om eftermiddagen, og kæresten havde fødselsdag så skulle have haft gæster om aftenen. Men født kl 12.17, så det meste af dagen endte med at blive aflyst hehe. Så det kan godt lade sig gøre at føde en dag hvor man har lavet planer.. 
Anmeld