Jeg vil føde i morgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2010

smokin

Rosa skriver:

Jeg skal til konfirmation kl 13... suuuk...

På med kjolen og løbeskoene og så løber du bare derover....

Ellers ærgeligt det ikke var et bryllup, så kunne du løbe op og kysse gommen hele tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2010

dorthemus

FØØØØØDDDDD....Hep hep heeeep

Anmeld

30. april 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

På med kjolen og løbeskoene og så løber du bare derover....

Ellers ærgeligt det ikke var et bryllup, så kunne du løbe op og kysse gommen hele tiden

Hahaha, ja det kunne være kønt

Jeg gør virkelig hvad jeg kan - men jeg har sådan en ide om at vandet aldrig går og fødsler aldrig går i gang mens man er ude - det sker altid når folk er hjemme hos dem selv og ikke har planer...

Anmeld

30. april 2010

oo

Rosa skriver:

Æv, sikke en skam... Jeg mener at kunne huske at det er de gamle frugttræer og -buske der giver den bedste frugt? Men så må du på eventyr - når man bor i en skov så kender man sikkert en masse små hemmelige skattekamre rundt omkring? 

En saftkoger? Den må jeg lige google, er ikke sikker på hvad det er...

ja, det gør man jo der er også massere af hyldebuske nede i baghaveskoven, så det går.

Anmeld

30. april 2010

bagger26

Rosa skriver:

Jeg gør virkelig hvad jeg kan - men jeg har sådan en ide om at vandet aldrig går og fødsler aldrig går i gang mens man er ude - det sker altid når folk er hjemme hos dem selv og ikke har planer...

Det kan også godt være rigtig belastende at være ude til noget når man er gået over tiden.. Ikke pga atf kroppen, men pga af alle de andre mennesker.

Jeg skulle da jeg var 40+5 til 50 års fødselsdag, og alle gæsterne spurgte selvfølgelig hvornår det skulle være, og jeg svarede jo så "i torsdags". SÅ så de sådan her ud i hovedet  og svarede "jamen så kan det jo være du går i fødsel idag", og ja det kunne det da.

Hver gang jeg rejste mig så alle på mig og mindst en spurge "har du veer???".. "Nej jeg skal bare have en sodavand" eller hvad jeg nu skulle.. Det blev altså lidt belastende i længden, selvom det jo selvfølgelig bare var fordi de syntes, at det kunne være sjovt hvis jeg gik i fødsel midt i festen..

Så vær forberedt på at få en masse opmærksomhed..

Men jeg gik nu i fødsel en dag hvor jeg havde booket hele dagen op med planer.. Skulle til igangsættelsessamtale om formiddagen, planer med en veninde om eftermiddagen, og kæresten havde fødselsdag så skulle have haft gæster om aftenen. Men født kl 12.17, så det meste af dagen endte med at blive aflyst hehe. Så det kan godt lade sig gøre at føde en dag hvor man har lavet planer..

Anmeld

30. april 2010

Sakris

Rosa skriver:

Ikke i film. Så du må lade somom du er med i sådan en :-)

Anmeld

30. april 2010

MorTilGustav

bagger26 skriver:

Det kan også godt være rigtig belastende at være ude til noget når man er gået over tiden.. Ikke pga atf kroppen, men pga af alle de andre mennesker.

Jeg skulle da jeg var 40+5 til 50 års fødselsdag, og alle gæsterne spurgte selvfølgelig hvornår det skulle være, og jeg svarede jo så "i torsdags". SÅ så de sådan her ud i hovedet  og svarede "jamen så kan det jo være du går i fødsel idag", og ja det kunne det da.

Hver gang jeg rejste mig så alle på mig og mindst en spurge "har du veer???".. "Nej jeg skal bare have en sodavand" eller hvad jeg nu skulle.. Det blev altså lidt belastende i længden, selvom det jo selvfølgelig bare var fordi de syntes, at det kunne være sjovt hvis jeg gik i fødsel midt i festen..

Så vær forberedt på at få en masse opmærksomhed..

Men jeg gik nu i fødsel en dag hvor jeg havde booket hele dagen op med planer.. Skulle til igangsættelsessamtale om formiddagen, planer med en veninde om eftermiddagen, og kæresten havde fødselsdag så skulle have haft gæster om aftenen. Men født kl 12.17, så det meste af dagen endte med at blive aflyst hehe. Så det kan godt lade sig gøre at føde en dag hvor man har lavet planer..

Hahaha! Ja, det er altså sjovt med folks reaktioner. Har selv en ven der var oprigtigt bange for at have mig på besøg på min terminsdato. "Jamen hvad nu hvis vandet går mens du er her?!? Hvad skal jeg så gøre?! Jeg kan altså slet ikke håndtere sådan noget.." Hehe. Som om det siger PLASK og så er der en baby

Anmeld

30. april 2010

Low

Nu er det nu Rosa Ud med den lille krudtugle

Sender lige en hel masse ve-støv afsted....

Anmeld

30. april 2010

Low

Jeg har forresten set nogle herinde skrive at deres fødsel er gået i gang når de har været i Bilka, det kunne være at i lige skulle tage forbi der inden i tog der ud

Anmeld

30. april 2010

Mettemus

Rosa skriver:

Godmorgen de damer!

Nej - ingen fødsel, men jeg var opppe to gange i nat af flere timer fordi jeg fik SÅ ONDT i den ene side og ned i låret Det var ikke veer (tror jeg ikke), mere som heftige konstante mens-smerter og lidt uafhængige plukveer, men KUN i venstre side Ringede til fødegangen som heller ikke mente det var veer, men jeg kunne da komme ud og blive chekket - jeg skulle bare være forberedt på en del ventetid - det takkede jeg nej til og gik i seng med 2 panodiler som virkede ok et par timer...

Nu til morgen er jeg stadig øm - men ingen smerter eller veer... Kom nu krop!!!!

Nå - men jeg kan nå det endnu!!! I dag står den på Edith & Ella lagersalg 100m fra min gadedør og siden konfirmation...  Hep hep hep!!! Kryds fingre for at jeg inden dagen er omme befinder mig i et konstruktivt og effektivt smertehelvede med en pose fuld af smukt tøj til tynde-mig i skabet

Kh

Fødeklare Rosa

Hmmm... jeg var også til Edith og Ella lagersalg i dag, og det virker da ellers som en begivenhed der  kunne sætte fødsler i gang!?! Crowded, varmt, stressende og dårlig luft...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.