Drømmejobbet - fortæl fortæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2008

LouiseViola

Astrid P skriver:

LouiseViola skriver:

Jeg er liiige blevet indehaver af mit drømmejob, jeg arbejder for et lækkert børnetøjsmærke - og synes bare det er så spændende!
Jeg er jo i virkeligheden uddannet skolelærer, men pludselig dukkede denne her stilling op, og jeg MÅTTE bare springe til!
Glæder mig hver dag jeg går på arbejde!:):):)
Og det med lærer, det kan jeg jo altid vende tilbage til - hvis jeg mod forventning skulle blive træt af mit super lækre job :D

Ej, Louise... Er du holdt op med at være en lærer?
Det lyder da godt nok også som et fedt job du der har fået dig, hvad er det for et tøjmærke?

KH Astrid

Hej Astrid
Har lige sendt dig en pb, det var lige lidt nemmere :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2008

ka li ja

Anja skriver:

Mit drømmejob er helt klart stort set det jeg laver som lærer.

Men det perfekte skema på den perfekte skole har jeg da stadig tilgode :)

har du altid krøller.syntes ikke jeg har set dig med et billed med krøller før!!!! ja man er vel nysgerrig!!!

Anmeld

9. juni 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

Marco2 skriver:

ka li ja skriver:egentlig skulle være. hvad skal man uddanne sig som, hvis man gerne vil : tegne/male/klippe//klistre/forme ???? altså være kreativ??!!!
.

Hvad med dekoratør?? Sådan én der dekorerer interiøret i butikker?? De er da tit kreative og både klipper, klistrer og alt muligt andet for at finde på fancy udstillinger i butikkerne. Just et forslaw...

AG - må altså i seng nu

Jeg tænkte lige: Jørgen Clevin - mangler vi ikke en ny én?

jo da!!! hvem gad ikke være den nye jørgen clevin!!! ja jeg gad i hvert fald super gerne, ja lige bortset fra alle lydene... godt nok snakker jeg meget. men når jeg udfolder mig kreativt, skal det være i stilhed... i hvert fald for mit vedkommende;)

Anmeld

9. juni 2008

Lise