Drømmejobbet - fortæl fortæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juni 2008

LouiseViola

Astrid P skriver:

LouiseViola skriver:

Jeg er liiige blevet indehaver af mit drømmejob, jeg arbejder for et lækkert børnetøjsmærke - og synes bare det er så spændende!
Jeg er jo i virkeligheden uddannet skolelærer, men pludselig dukkede denne her stilling op, og jeg MÅTTE bare springe til!
Glæder mig hver dag jeg går på arbejde!:):):)
Og det med lærer, det kan jeg jo altid vende tilbage til - hvis jeg mod forventning skulle blive træt af mit super lækre job :D

Ej, Louise... Er du holdt op med at være en lærer?
Det lyder da godt nok også som et fedt job du der har fået dig, hvad er det for et tøjmærke?

KH Astrid

Hej Astrid
Har lige sendt dig en pb, det var lige lidt nemmere :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2008

ka li ja

Anja skriver:

Mit drømmejob er helt klart stort set det jeg laver som lærer.

Men det perfekte skema på den perfekte skole har jeg da stadig tilgode :)

har du altid krøller.syntes ikke jeg har set dig med et billed med krøller før!!!! ja man er vel nysgerrig!!!

Anmeld

9. juni 2008

ka li ja

ivfmarie skriver:

Marco2 skriver:

ka li ja skriver:egentlig skulle være. hvad skal man uddanne sig som, hvis man gerne vil : tegne/male/klippe//klistre/forme ???? altså være kreativ??!!!
.

Hvad med dekoratør?? Sådan én der dekorerer interiøret i butikker?? De er da tit kreative og både klipper, klistrer og alt muligt andet for at finde på fancy udstillinger i butikkerne. Just et forslaw...

AG - må altså i seng nu

Jeg tænkte lige: Jørgen Clevin - mangler vi ikke en ny én?

jo da!!! hvem gad ikke være den nye jørgen clevin!!! ja jeg gad i hvert fald super gerne, ja lige bortset fra alle lydene... godt nok snakker jeg meget. men når jeg udfolder mig kreativt, skal det være i stilhed... i hvert fald for mit vedkommende;)

Anmeld

9. juni 2008

Lise

Jeg er forhåbentlig netop startet på mit drømmejob i mandags - det er i hvert fald det jeg har arbejdet imod gennem nogle år nu. Jeg arbejder nu som revisortrainee (jaaaa, jeg ved godt at i synes det er keeeedeeeeliiigt), og jeg hygger mig max med regnskaberne og det ansvar der følger med - hvilket jo er lig NUL lige nu, men de prøver da i det mindste at give mig følelsen af at have et ansvar, så de er søde ved mig :)) Da det er et traineejob skal jeg tage uddannelse (på deltid) på samme tid med fuldtidsjobbet, som de betaler alt til. Og måske bliver jeg en dag færdig 8D

Lise - stadig iført kontortøjet :S

Anmeld

9. juni 2008

ka li ja

Lise skriver:

Jeg er forhåbentlig netop startet på mit drømmejob i mandags - det er i hvert fald det jeg har arbejdet imod gennem nogle år nu. Jeg arbejder nu som revisortrainee (jaaaa, jeg ved godt at i synes det er keeeedeeeeliiigt), og jeg hygger mig max med regnskaberne og det ansvar der følger med - hvilket jo er lig NUL lige nu, men de prøver da i det mindste at give mig følelsen af at have et ansvar, så de er søde ved mig :)) Da det er et traineejob skal jeg tage uddannelse (på deltid) på samme tid med fuldtidsjobbet, som de betaler alt til. Og måske bliver jeg en dag færdig 8D

er det sådan et lille frækt sæt, men meget kort nederdel, men laaaang slids, meget åben skjorte, og igen eller næsten ingen undertøj8D???

Anmeld

9. juni 2008

Lise

ka li ja skriver:

er det sådan et lille frækt sæt, men meget kort nederdel, men laaaang slids, meget åben skjorte, og igen eller næsten ingen undertøj8D???

HELT SIKKERT KALAHA!!! :P

Anmeld

9. juni 2008

Ny mor

Lise skriver:

Neeej, Lise, sys ikke det er kedeligt - synes det er fedt, når folk brænder for noget (C)!

Anmeld

9. juni 2008

ka li ja

Lise skriver:

ka li ja skriver:

HELT SIKKERT KALAHA!!! :P

nå ja man kan vel aldrig vide...
men tænkte det nu nok, du er en lille frækkert lise pigen;)

Anmeld

10. juni 2008

Helle30

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] er det sådan et lille frækt sæt, men meget kort nederdel, men laaaang slids, meget åben skjorte, og igen eller næsten ingen undertøj8D??? [/citat] 8D:)):)):)) Ja, selvfølgelig skrev du dét, Kalaha. Du er s'gu for herlig. - Helle - med morgenkaffen ned ad t-shirten

Anmeld

10. juni 2008

Rasmine

LouiseViola skriver:

Astrid P skriver:

LouiseViola skriver:

Jeg er liiige blevet indehaver af mit drømmejob, jeg arbejder for et lækkert børnetøjsmærke - og synes bare det er så spændende!
Jeg er jo i virkeligheden uddannet skolelærer, men pludselig dukkede denne her stilling op, og jeg MÅTTE bare springe til!
Glæder mig hver dag jeg går på arbejde!:):):)
Og det med lærer, det kan jeg jo altid vende tilbage til - hvis jeg mod forventning skulle blive træt af mit super lækre job :D

Ej, Louise... Er du holdt op med at være en lærer?
Det lyder da godt nok også som et fedt job du der har fået dig, hvad er det for et tøjmærke?

KH Astrid

Hej Astrid
Har lige sendt dig en pb, det var lige lidt nemmere :)

AI...
jeg vil da også vide hva det er for noget tøj.
Sælger du det eller?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.