Drømmejobbet - fortæl fortæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.099 visninger
42 svar
0 synes godt om
8. juni 2008

ivfmarie

Nu ser jeg lige at Tut skal til jobsamtale i morgen - for at kratte drømmejobbet til sig... hvad det for et job Tut?
Og hvad med I andre - har I allerede jeres drømmejob? Eller er det bare noget I drømmer om?

Jeg har sendt en ansøgning til MIT drømmejob, som jeg håber at få svar på i denne uge. Jeg er blevet opfordret til at søge det, og har været der før, så jeg føler selv at jeg ligger lunt i svinget, meeeeen ikke noget med at sælge fugle på taget mens man har en bjørn i hånden ;)

HVIS jeg får det, så skal jeg arbejde på laboratoriet på en fertilitetsklinik, hvor mit arbejde består i at finde den bedste sæd og de bedste æg, og så se om ikke vi kan få de bedste små bebser ud af det!!
Det er bare SÅ fantastisk at få lov til at være en del at det team der hjælper en masse par (og nu også enlige) med at opfylde deres højeste ønske: en lille baby!

Marie - forhåbentlig snart Ivfmarie for real

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2008

Rasmine

SPÆNDENDE, IVF!
For mig er du IVF irl, forever!!!
Selvfølgelig får du det da!
For sure!

Mit drømmejob er ét eller andet med ("gode") udv.hæmmede, på sigt noget lidt mere organisatorisk.
Deltid kunne være fedt, er det 20, 25eller 30 timer om ugen, har aldrig fattet det der deltid.

Anmeld

8. juni 2008

Tut

Hej,

Jeg skal til samtale i morgen til en stilling som projektkoordinator i et internationalt firma.

Jobbet består primært i projektkoordinering.

Og jeg eeeeeeeelsker at skulle få alle ting til at gå op i en større enhed, og passe sammen.

Og så er det ikke et job hvor man sidder på sin fede flade foran en skærm i 8 timer.. Man fiser og farer fundt :D

Så at skulle være koordinator på forskellige projekter er jo bare drømmen.

Min fordel er at jeg taler og skriver flydende svensk, og virksomhedens Hovedkontor ligger i sverige. Så jeg håber at kunne få lidt extra point på det :D

Dog er samtalen i morgen hos et rekruteringbureau...

Så kryds fingre for mig i morgen kl. 12 :S

Mette

Anmeld

8. juni 2008

Rasmine

Tut skriver:

Hej,

Jeg skal til samtale i morgen til en stilling som projektkoordinator i et internationalt firma.

Jobbet består primært i projektkoordinering.

Og jeg eeeeeeeelsker at skulle få alle ting til at gå op i en større enhed, og passe sammen.

Og så er det ikke et job hvor man sidder på sin fede flade foran en skærm i 8 timer.. Man fiser og farer fundt :D

Så at skulle være koordinator på forskellige projekter er jo bare drømmen.

Min fordel er at jeg taler og skriver flydende svensk, og virksomhedens Hovedkontor ligger i sverige. Så jeg håber at kunne få lidt extra point på det :D

Dog er samtalen i morgen hos et rekruteringbureau...

Så kryds fingre for mig i morgen kl. 12 :S

Mette

Vad bra.
Lycka till.
Mette - som också pratar svensk!
:)

Anmeld

8. juni 2008

ivfmarie

pøj pøj, tut!

Anmeld

8. juni 2008

Marco2

Ja pøj pøj

Anmeld

8. juni 2008

LouiseViola

Pøj Pøj Tut! Hvor er det bare spændende!

Anmeld

8. juni 2008

Astrid P

Uha, vi krydser alt hvad vi kan... Husk at fortælle os hvordan det går!

Anmeld

8. juni 2008

ka li ja

ja pøj pøj med det. til jer begge to(L) hvor blir det fedt!!

jeg har ikke mit drømme job. kan ikke rigtig finde ud af hvad det egentlig skulle være. hvad skal man uddanne sig som, hvis man gerne vil : tegne/male/klippe//klistre/forme ???? altså være kreativ??!!!
jeg aner virkelig ikke hvad jeg vil..
jo og drømme jobbet skulle også være noget jeg tjente godt på! ikke sådan en sølle løn jeg får nu.....

Anmeld

8. juni 2008

Marco2

ka li ja skriver:egentlig skulle være. hvad skal man uddanne sig som, hvis man gerne vil : tegne/male/klippe//klistre/forme ???? altså være kreativ??!!!
.

Hvad med dekoratør?? Sådan én der dekorerer interiøret i butikker?? De er da tit kreative og både klipper, klistrer og alt muligt andet for at finde på fancy udstillinger i butikkerne. Just et forslaw...

AG - må altså i seng nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.