Drømmejobbet - fortæl fortæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2008

ka li ja

hmmm en mulighed. men tror ikke de ttjener kassen! øv...

godnat og go tur i morgen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2008

bette

hmm mit drømmejob ville være hvor jeg arbejdede med hunde og katte fx veterinærsygeplejerske.. men har sku ik lige karakterende til det.. ' ellers kunne jeg godt tænke mig at blive massør og/eller en der arbejder med huden (har glemt ordet) meen har kontakt eksem.. såå det er nok ikke liige noget jeg kommer til i det her liv.. såå tja alle de drømme job jeg har dem kan jeg ikke få.. øøøv

Anmeld

8. juni 2008

Bamseboet :D

Mit drømme drømme job er at opbygge min egen lille dyrepark, og så leve af det...

men har også et andet lidt nærmere drømme job, nemlig dagplejemor...
hvilket jeg har ansøgt om at blive, men de mangler ikke nogle lige nu her hvor jeg bor.

(H) fra Helle, som på mandag skal starte på sit gamle kedelige job på Ksalat...:( puha det bliver hårdt efter et års barsel..

Anmeld

8. juni 2008

Rasmine

[citat][f][småt]bettemouse skriver:[/småt][/f] hmm mit drømmejob ville være hvor jeg arbejdede med hunde og katte fx veterinærsygeplejerske.. men har sku ik lige karakterende til det.. ' ellers kunne jeg godt tænke mig at blive massør og/eller en der arbejder med huden (har glemt ordet) meen har kontakt eksem.. såå det er nok ikke liige noget jeg kommer til i det her liv.. såå tja alle de drømme job jeg har dem kan jeg ikke få.. øøøv[/citat] Hva er det nu du laver, Bette? Hvad med at tage nogle fag på HF måske, for at komme nærmere drømmejobbet?

Anmeld

8. juni 2008

bette

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]bettemouse skriver:[/småt][/f] hmm mit drømmejob ville være hvor jeg arbejdede med hunde og katte fx veterinærsygeplejerske.. men har sku ik lige karakterende til det.. ' ellers kunne jeg godt tænke mig at blive massør og/eller en der arbejder med huden (har glemt ordet) meen har kontakt eksem.. såå det er nok ikke liige noget jeg kommer til i det her liv.. såå tja alle de drømme job jeg har dem kan jeg ikke få.. øøøv[/citat] Hva er det nu du laver, Bette? Hvad med at tage nogle fag på HF måske, for at komme nærmere drømmejobbet? [/citat] lige pt har jeg job på grundfos elektronik afdeling.. elsker egentlig elektronik.. men det vi laver keder mig lidt tjaa har jo faktisk en gymnasiel HF uddannelse

Anmeld

8. juni 2008

Rasmine

Men nu du er indenfor i Grundfos menageriet, kan du så ikke få noget lære/elevplads?
Måske de endda vil/kan betale for uddannelsen?

Anmeld

8. juni 2008

bette

Mebach skriver:

Men nu du er indenfor i Grundfos menageriet, kan du så ikke få noget lære/elevplads?
Måske de endda vil/kan betale for uddannelsen?

joh havde tænkt lidt i den retning.. har også tænkt på at få snakket med min mentor eller hva man nu kalder hende der er tilknyttet en hvis man har brug for noget hjælp eller et eller andet..

ved ihvertfald med mig selv at jeg vil komme til at kede mig på grundfos hvis jeg ik kommer til at lave noget jeg er vild med..
men nu må vi se.. skal skifte afdeling så måske det er lidt mere spændende.. men tvivler..

Anmeld

8. juni 2008

Juniors mor

Har mit drømmejob!!! Arbejder med diagnostik af genetiske sygdomme fx undersøger jeg moderkagebiopsier for at se om fostret har arvet genetiske sygdomme, som man ved er i familien.....

Anmeld

8. juni 2008

Tynen

Mit ultimative drømmejob måtte være jordemoder kun med dagvagter :)

Men har sat identitetskrisen på standby, så nu vil jeg bare hygge mig på mit gamle job indtil jeg kommer ind i en rutine med mit nye liv.

Anmeld

8. juni 2008

Loggidut

nu er det ikke altid det man drømmer om der er så fandens dejligt at få...og det er ikke alt guld der glimtre...

jeg drømte om et job på spændet (spæncom) og knoklede for det i mange år...ja så fik jeg det, og morede mig i lidt tid over at jeg kunne få bakset min fede pigerøv ind på en mandehørmer-fabrik.

nu er jeg der, har fået tæmmet de vildeste bisser, og har gode kollegaer...men så begynder kedsomheden også at sætte ind...
den værste kamp er lige som overstået, og ja jeg er da glad for det, men tror egentlig mest drømmen gik ud på at overvinde mig selv og sætte nye grænser...

men jeg bliver der, for jeg ved hvad jeg har, men aner ikke en disse om hvad jeg måske får.

og tut...pøj pøj for pokker da!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.