Drømmejobbet - fortæl fortæl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2008

Loggidut

[citat][f][småt]bettemouse skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]bettemouse skriver:[/småt][/f] hmm mit drømmejob ville være hvor jeg arbejdede med hunde og katte fx veterinærsygeplejerske.. men har sku ik lige karakterende til det.. ' ellers kunne jeg godt tænke mig at blive massør og/eller en der arbejder med huden (har glemt ordet) meen har kontakt eksem.. såå det er nok ikke liige noget jeg kommer til i det her liv.. såå tja alle de drømme job jeg har dem kan jeg ikke få.. øøøv[/citat] Hva er det nu du laver, Bette? Hvad med at tage nogle fag på HF måske, for at komme nærmere drømmejobbet? [/citat] lige pt har jeg job på grundfos elektronik afdeling.. elsker egentlig elektronik.. men det vi laver keder mig lidt tjaa har jo faktisk en gymnasiel HF uddannelse [/citat] ha ha bette...jeg har kørt smd-maskiner...vi er jo faktisk gamle kollegaer ...lol..aj jeg har været på sp-radio og simrad. har du gået på amu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2008

LouiseViola

Jeg er liiige blevet indehaver af mit drømmejob, jeg arbejder for et lækkert børnetøjsmærke - og synes bare det er så spændende!
Jeg er jo i virkeligheden uddannet skolelærer, men pludselig dukkede denne her stilling op, og jeg MÅTTE bare springe til!
Glæder mig hver dag jeg går på arbejde!:):):)
Og det med lærer, det kan jeg jo altid vende tilbage til - hvis jeg mod forventning skulle blive træt af mit super lækre job :D

Anmeld

9. juni 2008

bette

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]bettemouse skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]bettemouse skriver:[/småt][/f] hmm mit drømmejob ville være hvor jeg arbejdede med hunde og katte fx veterinærsygeplejerske.. men har sku ik lige karakterende til det.. ' ellers kunne jeg godt tænke mig at blive massør og/eller en der arbejder med huden (har glemt ordet) meen har kontakt eksem.. såå det er nok ikke liige noget jeg kommer til i det her liv.. såå tja alle de drømme job jeg har dem kan jeg ikke få.. øøøv[/citat] Hva er det nu du laver, Bette? Hvad med at tage nogle fag på HF måske, for at komme nærmere drømmejobbet? [/citat] lige pt har jeg job på grundfos elektronik afdeling.. elsker egentlig elektronik.. men det vi laver keder mig lidt tjaa har jo faktisk en gymnasiel HF uddannelse [/citat] ha ha bette...jeg har kørt smd-maskiner...vi er jo faktisk gamle kollegaer ...lol..aj jeg har været på sp-radio og simrad. har du gået på amu? [/citat] haah hvor sejt da.. de maskiner har jeg også kørt,. var du på mecu?? skal ind i hybrid nu her på tirsdag.. uhh glæder mig nooot..! nix har ik gået på amu.. hva det så end er.. :$

Anmeld

9. juni 2008

Helle30

Jeg er jo faktisk super glad for at være skolelærer, men gennen de sidste 8 år (hvem sagde 2 regeringsperioder?) har vilkårene for mit arbejde udviklet sig derhen, hvor det snart er nemmere at fodre en hund med dens egen hale og stadig have en glad og pæn hund. Krav om test og dokumentation, individuelt tilrettelagt undervisning samt princippet om rummelighed (jojo, man kan sagtens rumme børn med downs uden støtte i en klasse på 28) - samtidig med at økonomien skæres, får mig oftere og oftere til at overveje, om det er i folkeskolen, jeg skal hente mine frustrationer resten af mit arbejdsliv.
Jeg ærgrer mig indimellem over, at det ikke var mig, der opfandt diddlemusen, grundlagde Vestas vindmøller eller at jeg ikke har kapital til at starte et fedt tomatgartneri.
Skulle jeg lave noget andet end at være skolelærer, så skulle det helt klart være noget, hvor jeg er min egen herre. Jeg mangler bare lige en god idé og noget startkapital.

Anmeld

9. juni 2008

Astrid P

LouiseViola skriver:

Jeg er liiige blevet indehaver af mit drømmejob, jeg arbejder for et lækkert børnetøjsmærke - og synes bare det er så spændende!
Jeg er jo i virkeligheden uddannet skolelærer, men pludselig dukkede denne her stilling op, og jeg MÅTTE bare springe til!
Glæder mig hver dag jeg går på arbejde!:):):)
Og det med lærer, det kan jeg jo altid vende tilbage til - hvis jeg mod forventning skulle blive træt af mit super lækre job :D

Ej, Louise... Er du holdt op med at være en lærer?
Det lyder da godt nok også som et fedt job du der har fået dig, hvad er det for et tøjmærke?

KH Astrid

Anmeld

9. juni 2008

Ny mor

Min drøm mht. job er min egen kvægbesætning og/eller urtegartneri med tilhørende gårdbutik........................(L) jeg kunne finde på meget mere i den boldgade, men lige nu passer det mig strålende at have muligheden for at vælge at gå hjemme hos drengene og passe lidt hunde mv. ved siden af.....

HELD & LYKKE, IVF!!!!!!!!!!!!!!

Knus Birgitte

Anmeld

9. juni 2008

Plysbjørnen

Hm tja mit drømmejob godt spørgsmål?!?!? lige pt aner jeg ikke hvad det skulle være, andet end at det i hvertfald ikke er det job jeg har...

Arbejder på fabrik, men er uddannet salgsassistent... Fabrikken det var mest bare for at få nogen penge i kassen mens jeg fandt ud af hvad jeg egentlig gerne ville...

Aller helst kunne jeg godt tænke mig noget med tal og økonomi, men det skal være uden alt for mange Kollegaer (de driver mig til vanvid) og ja kunder (som i butik/bank) niksen de er bare til besvær...

Og ja så skal det være sådan at man møder kl 7 og går kl 15 så jeg kan nyde mine børn... Og helst gerne med en okay løn....

Jeg er vist lidt kræsen...

Betina1978 - laura 010807 (har været 1½ time i DP i dag) - Lillebror 21+6

Anmeld

9. juni 2008

Anja

Mit drømmejob er helt klart stort set det jeg laver som lærer.

Men det perfekte skema på den perfekte skole har jeg da stadig tilgode :)

Anmeld

9. juni 2008

ivfmarie

Marco2 skriver:

ka li ja skriver:egentlig skulle være. hvad skal man uddanne sig som, hvis man gerne vil : tegne/male/klippe//klistre/forme ???? altså være kreativ??!!!
.

Hvad med dekoratør?? Sådan én der dekorerer interiøret i butikker?? De er da tit kreative og både klipper, klistrer og alt muligt andet for at finde på fancy udstillinger i butikkerne. Just et forslaw...

AG - må altså i seng nu

Jeg tænkte lige: Jørgen Clevin - mangler vi ikke en ny én?

Anmeld

9. juni 2008

ivfmarie

Juniors mor skriver:

Har mit drømmejob!!! Arbejder med diagnostik af genetiske sygdomme fx undersøger jeg moderkagebiopsier for at se om fostret har arvet genetiske sygdomme, som man ved er i familien.....

NICE!! Det er jo liiidt i min drømme retning også. På sigt kommer "vores" klinik nok til at udføre PGD - forhåbentlig med min hjælp, hvis og hvis og hvis ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.