hejsa med jer alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2010

june1987

Line&Liam skriver:

Og Hannah Melissa, er vist også

----------

Velkommen til June!

Knus Line, forlovet med Morten (begge 23 år) og med Liam på 5 mdr!

tak tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2010

Ni-ko-li-ne

june1987 skriver:

hvor sødt og tankevækkene af dig..

jamen jeg har det ikke bedre end sidst, de fandt ud af jeg ikke havde en dep, jeg er pt på dagbehandlingscenter i hjørring da jeg har fået 2 svære diagnoser, manio depressiv (bipolar) samt borderline.

men efter omstændighederne har jeg det rigtigt godt. jeg bruger en masse tid på, børnene, venner, famiilien,hesten

men jeg er sygemeldt på ubestemt tid de mener ikke jeg kan håndtere et job og det kan jeg heller ikke. men jeg har det nu fint nok med det bare kedelig nogen gange

uh, det må fandme (undskyld sproget) have været hårdt at få at vide!  og alligevel også rart at få en forklaring når man går og har det skidt.... stort knus... og det er flot at du er åben omkring det!

det er godt at du accepterer at du ikke "bare lige" kan have et job... de år jeg selv var ramt af depression fandt jeg megen ro og trøst i hestene... lavede næsten ikke andet end at ride:0) man kan selvfølgelig ikke helt sammenligne en "almindelig" depression med de forklaringer du har fået, men det er lidt derhen af...

jeg er gald for at høre at du ser fremad og at du får hjælp osv!

hvad med din mindste datter, var der ikke noget med en masse eksem og astma? 

Anmeld

20. april 2010

Ni-ko-li-ne

Line&Liam skriver:

Og Hannah Melissa, er vist også

----------

Velkommen til June!

Knus Line, forlovet med Morten (begge 23 år) og med Liam på 5 mdr!

jeps, det er hun.... men vidst kun for at forsvare sig i en debat hvor hun blev angrebet ret hårdt:0)

Anmeld

20. april 2010

JustAnotherName

Shibby skriver:

Moi.. ^^

Hej med dig også 

Anmeld

20. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Shibby skriver:

Moi.. ^^

Ja,hej med dig ogsåEr bare så vild med din dejlige Mikkel,han er bare for skøn

Anmeld

20. april 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
june1987 skriver:

hvor sødt og tankevækkene af dig..

jamen jeg har det ikke bedre end sidst, de fandt ud af jeg ikke havde en dep, jeg er pt på dagbehandlingscenter i hjørring da jeg har fået 2 svære diagnoser, manio depressiv (bipolar) samt borderline.

men efter omstændighederne har jeg det rigtigt godt. jeg bruger en masse tid på, børnene, venner, famiilien,hesten

men jeg er sygemeldt på ubestemt tid de mener ikke jeg kan håndtere et job og det kan jeg heller ikke. men jeg har det nu fint nok med det bare kedelig nogen gange

Det er altså lidt sjovt,jeg har nemlig også tænkt på dig,June.Jeg har selv nogle problemer,pyskisk,og er i øjeblikket i behandling via. en slags "mødrehjem".Har tænkt meget på hvordan du har klaret det med dine børn,for det er i hvert fald en ting jeg har haft det meget svært med,da jeg blev mor.

Anmeld

20. april 2010

Lone Jakobsen

hejsa og velkommen til.

håber du bliver glad for siden

jeg hedder Lone, er 31 år og mor til 4 dejlige unger....samt bonus mor til endnu en

har aldrig set et afsnit af de unge mødre.....så det gør ingen forskel for mig 

Anmeld

20. april 2010

Loa

Christina med tvillingerne er her også....... Men nu må vi ikke håbe der går rent DUM i den herinde.....

Men velkommen til June....

Anmeld

21. april 2010

june1987

Loa skriver:

Christina med tvillingerne er her også....... Men nu må vi ikke håbe der går rent DUM i den herinde.....

Men velkommen til June....

heheh det kan jeg godt forstå men igen jeg ville bare lige informere om det og ikke andet det er lang tid siden jeg var med i programmet og har ændret mig så meget.

jeg er her som et alm. menneske som alle andre

Anmeld

21. april 2010

Loa

june1987 skriver:

heheh det kan jeg godt forstå men igen jeg ville bare lige informere om det og ikke andet det er lang tid siden jeg var med i programmet og har ændret mig så meget.

jeg er her som et alm. menneske som alle andre

Hehe det var også mere med tanke på andre forums hvor der desværre gik en del bitch fight i den både mellem ukendte og DUM'erne og DUM'erne imellem... Ville være ærgeligt hvis det også skete her....

Men du/i er jo selvfølgelig velkommen som alle andre.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.