hejsa med jer alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.703 visninger
62 svar
0 synes godt om
19. april 2010

june1987

hejsa til jer alle sammen på denne dejlig sommer agtig dag..

jeg er en frisk pige på 22 somre, jeg har 2 piger, Jessica på 2 år og Cecilia på 3 år, dagligt er jeg sygemeldt på ubestemt tid. jeg bor sammen med min kæreste Jan

jeg går sindsygt meget op i min dansk varmblod Ritmond, jeg bruger meget tid ved ham dagligt.

Jeg håber at der er plads til endnu en..

og forresten fed hjemme side

og ja jeg har været med i de unge mødre så er det på sin plads

knus June andersen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2010

oo

haha, ja ellers skulle vi nok spørge om det ikke er dig fra de unge mødre

VELKOMMEN TIL!!! selvfølgelig er der plads til een til  håber du bliver glad for siden!

Anmeld

19. april 2010

Lady Marion <3

june1987 skriver:

jeg er en frisk pige på 22 somre, jeg har 2 piger, Jessica på 2 år og Cecilia på 3 år, dagligt er jeg sygemeldt på ubestemt tid. jeg bor sammen med min kæreste Jan

jeg går sindsygt meget op i min dansk varmblod Ritmond, jeg bruger meget tid ved ham dagligt.

knus June andersen

Jamen velkommen til June , det er en dejlig side   Der er en mere fra de unge mødre herinde  ...

Håber du bliver glad for at være her ...  Mvh Tanja .. Mor til Michelle 17 år , Casper 14 år og Alexander 12 mdr ..

Anmeld

19. april 2010

Pia.

Velkommen til.. Er sikker på du bliver rigtig glad for at være her inde.. - Her kan du dele glæder og sorger og alt andet du måske har lyst til at fortælle..

Jeg hedder Pia og er meget tæt på de 32 år. Jeg er mor til tre børn, Mikkel på 11 år Mille på 7½ år og Mads på 4 år, Vi bor sammen I et rækkehus Ved Solrød Strand (Havdrup)

Jeg vidste så ikke du havde været med i de unge mødre - syntes ikke jeg kan kende dig, selvom jeg da har set en del af de programer igennem tiden

Knus Pia.

Anmeld

19. april 2010

JustAnotherName

knus June andersen

Jeg spottede også godt med det samme, at det var "dig fra de unge mødre" ..... men du er jo så meget andet og mere end dét! 

Velkommen til 
Jeg tjekkede lige din profil, og dine piger ...sikke de ligner dig meget 
Men det lyder da som en temmelig barsk (og lang) start på livet for Jessica.
Godt at hun var en sej tøs som fightede, og klarede oddsene.

Mvh. Katrine - mor til Bianca på godt 2½ år, og Celina på 11 måneder.

Anmeld

19. april 2010

june1987

tak alle sammen for den varme velkomst.

ja jeg har været med i de unge mødre dog er det med cecilia jeg har været det. og 2 afsnit med begge børn

jeg har forandret mig meget siden dengang..

i lyder rigtigt sød herinde og er sikker på jeg nok skal blive glad for det

Anmeld

19. april 2010

june1987

JustAnotherName skriver:

Jeg spottede også godt med det samme, at det var "dig fra de unge mødre" ..... men du er jo så meget andet og mere , end dét! 

Velkommen til 
Jeg tjekkede lige din profil, og dine piger ...sikke de ligner dig meget 
Men det lyder da som en temmelig barsk (og lang) start på livet for Jessica.
Godt at hun var en sej tøs som fightede, og klarede oddsene.

Mvh. Katrine - mor til Bianca på godt 2½ år, og Celina på 11 måneder.

taaak ja de er store og ceclia ligner mig rigtigt meget og tak for de søde ord..

ja hun havde en mege hård start på livet, men heldigvis har hun ingen mén af det hvad vi ved endnu, hun har været lidt langt bag ud udvking mæssigt og sprog mæssigt men det går den rigtige vej nu

Anmeld

19. april 2010

LotteGabriella

velkommen til

Har aldrig rigtig fuldt med i de unge mødre, så du kunne nemt ha' skjult det for mig

Jeg hedder Lotte, er 34 år og har Daniella på 20 mdr. Jeg bor sammen med min mand og datter i Nykøbing M. på Mors oppe i Limfjorden

Du bliver helt sikkert glad for siden

Anmeld

19. april 2010

june1987

LotteGabriella skriver:

velkommen til

Har aldrig rigtig fuldt med i de unge mødre, så du kunne nemt ha' skjult det for mig

Jeg hedder Lotte, er 34 år og har Daniella på 20 mdr. Jeg bor sammen med min mand og datter i Nykøbing M. på Mors oppe i Limfjorden

Du bliver helt sikkert glad for siden

tak skal du have.. hehe ja det kunne jeg sikkert nok. smiler men for største delen kunne jeg nok ikke...

tak for de fine info og tror også jeg bliver glad for siden

Anmeld

19. april 2010

JustAnotherName

june1987 skriver:

taaak ja de er store og ceclia ligner mig rigtigt meget og tak for de søde ord..

ja hun havde en mege hård start på livet, men heldigvis har hun ingen mén af det hvad vi ved endnu, hun har været lidt langt bag ud udvking mæssigt og sprog mæssigt men det går den rigtige vej nu

Det er kun mens de er små, at man bemærker det, hvis de er lidt bagud. Det udligner sig med tiden, og betyder jo ingenting ....det har jo sine årsager, og det vigtigste er, at hun ER her og at hun klarede kampen i starten af sit liv .....så må hun indhente resten hen ad vejen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.